Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Historický okamžik: Škoda v Británii dohnala Vauxhall

21 komentářů

ptr078
To nie je az take umenie, ked vam ide vauxall oproti 🤣
Avatar - Radek Holodňák
Radek Holodňák
@ptr078 vďaka Peter
ptr078
@Radek Holodňák Pre teba vsetko, radku
Arese
@ptr078 Přesně!
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Vauxhall je Opel, tedy Stellantis.
V Britanii drsne pada... takze titulek mel znit: Vauxhall se propadnul az ke Skode.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Ja Prvni 123 Máš naprostou pravdu, ale jak vidno z tabulky, podíl na trhu má Škodovka vysoký.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@KANKUNEN
Jo, proti tomu nic.
Jezdi tam natlusto jako taxiky...
traveldrive
@Ja Prvni 123
Však to aj u nás.
Avatar - Emel
Emel
@Ja Prvni 123 pohledem na čísla je to tak, primární je propad Vauxhallu... ale i škodováckých +12% je celkem fajn.
Avatar - Ham.
Ham.
Myslím, že daleko větší úspěch zaznamenala Škoda v celé Evropě, kde je ve značkách suverénně čtvrtá a na bednu jí schází pár kousků než stopadesáté místo v UK a dohnání týmu z okresního přeboru.
Freddka
@Ham. Co lidi moc necesi ze UK je docela specificky trh.
Klasicka auta jsou drazsi nez v evrope a “premie” levnejsi takze je mezi nimi mensi rozdil.

Mnoho lidi pak kupuje mercedes/bmw/audi v zakladu misto stredne vybavene skodovky nebo vw. Ty premie jsou v zakladu totiz vybaveny jakz takz, takze si to konkuruje vic nez u nas.

Viz tabulka

Pojisteni je dalsi vec, tady v UK se ted dejou osklivy veci ohledne cen pojistek, to je taky story na dlouho
Avatar - Ham.
Ham.
@Freddka No řekl bych, že UK trh se docela hodně podobá tomu Německému, kde je prémie také hodně vysoko, UK na bedně VW, BMW, Audi, DE na bedně VW, Mercedes, BMW. Takže dva největší trhy v Evropě a velice podobná pozice prémie.
Avatar - Emel
Emel
@Ham. je zajímavá otázka, jestli je to podobnost ve výsledcích nebo i v důvodech. Nemám toho extra moc naježděno v UK, ale můj převažující dojem byl, že tam klasická prémiovka typu 5er nemá valný smysl, protože se jezdí pomalu po úzkých silnicích... v kontrastu s Autobahny.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Snad jen... MG neni znovuzrozene.

Je to znasilneni tradicni znacky Cinou.
Freddka
@Ja Prvni 123 Je to levny jednoduchy plne funkcni auto, ktery lidi chtej. Pasivni bezpecnost cinskych aut je navic vyssi protoze maj cinani vetsi naroky na crash testy. Evropani takovy auto vyrobit nechtej, takze neni divu, ze to lidi kupujou.
Avatar - Alpha Tango
Alpha Tango
Kam to jen dopracoval automobilovy prumysl tohoto naftalinoveho kralovstvi... Dmuti se pychou nad tradicemi nestaci...
traveldrive
@Alpha Tango
O čom točíš?
Avatar - Stejsn
Stejsn
@Alpha Tango Když britové dělali svoje auta, byly to vždycky příšerný kraksny, až jim celý ten jejich autoprůmysl zkolaboval. Pak se smáli dováženým škodovkám, ale sami vyráběli leda tak licence. No a tady je pokračování.
Arese
Hlavní konkurenční výhoda Škody Auto je jasná - na dnešní šílenou dobu ještě stále slušná nabídka hybridizací nezprzněných spalovacích motorů! Doufejme, že ji to vydrží!!!