Novinky
Myslím, že daleko větší úspěch zaznamenala Škoda v celé Evropě, kde je ve značkách suverénně čtvrtá a na bednu jí schází pár kousků než stopadesáté místo v UK a dohnání týmu z okresního přeboru.
@Alpha Tango Když britové dělali svoje auta, byly to vždycky příšerný kraksny, až jim celý ten jejich autoprůmysl zkolaboval. Pak se smáli dováženým škodovkám, ale sami vyráběli leda tak licence. No a tady je pokračování.
@Ja Prvni 123 Máš naprostou pravdu, ale jak vidno z tabulky, podíl na trhu má Škodovka vysoký.
Vauxhall je Opel, tedy Stellantis.
V Britanii drsne pada... takze titulek mel znit: Vauxhall se propadnul az ke Skode.
V Britanii drsne pada... takze titulek mel znit: Vauxhall se propadnul az ke Skode.
@Ja Prvni 123 pohledem na čísla je to tak, primární je propad Vauxhallu... ale i škodováckých +12% je celkem fajn.
@Ham. Co lidi moc necesi ze UK je docela specificky trh.
Klasicka auta jsou drazsi nez v evrope a “premie” levnejsi takze je mezi nimi mensi rozdil.
Mnoho lidi pak kupuje mercedes/bmw/audi v zakladu misto stredne vybavene skodovky nebo vw. Ty premie jsou v zakladu totiz vybaveny jakz takz, takze si to konkuruje vic nez u nas.
Viz tabulka
Pojisteni je dalsi vec, tady v UK se ted dejou osklivy veci ohledne cen pojistek, to je taky story na dlouho
Klasicka auta jsou drazsi nez v evrope a “premie” levnejsi takze je mezi nimi mensi rozdil.
Mnoho lidi pak kupuje mercedes/bmw/audi v zakladu misto stredne vybavene skodovky nebo vw. Ty premie jsou v zakladu totiz vybaveny jakz takz, takze si to konkuruje vic nez u nas.
Viz tabulka
Pojisteni je dalsi vec, tady v UK se ted dejou osklivy veci ohledne cen pojistek, to je taky story na dlouho
Kam to jen dopracoval automobilovy prumysl tohoto naftalinoveho kralovstvi... Dmuti se pychou nad tradicemi nestaci...
@Freddka No řekl bych, že UK trh se docela hodně podobá tomu Německému, kde je prémie také hodně vysoko, UK na bedně VW, BMW, Audi, DE na bedně VW, Mercedes, BMW. Takže dva největší trhy v Evropě a velice podobná pozice prémie.
Může mi někdo vysvětlit systém diskuse, kdy podle mě zcela náhodně na některé příspěvky odpovídat lze, a na jiné ne???
To zase vymysleli IT e😜erti z ACZ/CNC nějaký zlepšovák nebo sociální e😜eriment kdo na koho může reagovat?? Já myslím že hateelist je super a teď už je jen třeba vystrnadit multinicky jako Max Headroom=LemplKlaun=Marquis de Sade.
To zase vymysleli IT e😜erti z ACZ/CNC nějaký zlepšovák nebo sociální e😜eriment kdo na koho může reagovat?? Já myslím že hateelist je super a teď už je jen třeba vystrnadit multinicky jako Max Headroom=LemplKlaun=Marquis de Sade.
@Alpha Tango
Tradicí Velké Británie je krach jejich automobilek a značek.
Vauxhall je další mrtvola, která nedává smysl. Už samotný Opel je mrtvý, a speciální značka pro země Spojeného království je mrtvolou dvojnásobnou.
Každopádně je to zadostiučinění pro Škodu za někdejší posměšky a vtipy vůči Škodě.
Tradicí Velké Británie je krach jejich automobilek a značek.
Vauxhall je další mrtvola, která nedává smysl. Už samotný Opel je mrtvý, a speciální značka pro země Spojeného království je mrtvolou dvojnásobnou.
Každopádně je to zadostiučinění pro Škodu za někdejší posměšky a vtipy vůči Škodě.
Hlavní konkurenční výhoda Škody Auto je jasná - na dnešní šílenou dobu ještě stále slušná nabídka hybridizací nezprzněných spalovacích motorů! Doufejme, že ji to vydrží!!!
@Emel Vsetko nad segment c je uz o drzku, ale anglanom to nevadi, parkuje sa vsade, aj v kruhacoch. Zalezi co jazdis, ak vela dialnic, v 5ke si v pohode
@Ham. je zajímavá otázka, jestli je to podobnost ve výsledcích nebo i v důvodech. Nemám toho extra moc naježděno v UK, ale můj převažující dojem byl, že tam klasická prémiovka typu 5er nemá valný smysl, protože se jezdí pomalu po úzkých silnicích... v kontrastu s Autobahny.
@traveldrive U nas uz nie, corolla vladne svetu taxikarov. Chlapci skusali aj ceeda v dizly, ale vsetky sa rozsypali
@Ja Prvni 123 Je to levny jednoduchy plne funkcni auto, ktery lidi chtej. Pasivni bezpecnost cinskych aut je navic vyssi protoze maj cinani vetsi naroky na crash testy. Evropani takovy auto vyrobit nechtej, takze neni divu, ze to lidi kupujou.
Je to znasilneni tradicni znacky Cinou.