Novinky
Ja Prvni 123
0
No, pokud by mel moderne postaveny dvouvalec, rekneme 850ccm,byl lehky a pohodlny... tak proc ne?
del42sa
0
@Ja Prvni 123 stačí jednoválec nebo šlapadla pro nejlevnější verzi
Pokud do toho nenarvou elektromotor a trakční baterií, tak by to novodobá kachna mohla prodejně fungovat! 🙂👍
@Arese No, minimalne hybrid to bude... je takova doba.
Vis jak to mam, hybrid by mi nevadil.
🤓
Idealne mild hybrid, rozhodne bez kabelu.
Tim dvouvalcem nahore jen provokuju, ale litrovou "svetlusku" by pouzit mohli.
Bez turba, jako v Pande.
A klidne to elektro posilit, na 48 voltech...
Vis jak to mam, hybrid by mi nevadil.
🤓
Idealne mild hybrid, rozhodne bez kabelu.
Tim dvouvalcem nahore jen provokuju, ale litrovou "svetlusku" by pouzit mohli.
Bez turba, jako v Pande.
A klidne to elektro posilit, na 48 voltech...
@Ja Prvni 123 Co to je, je taková (debilní) "doba"?! Tak ji změňme!
@Ja Prvni 123 Hlavně je to Stellantis, už nic jiného ani nemají. Upřímně to je až trapné, pohony stejně pomalu u všech modelů...
Retro je OK, ale nemali by zabúdať, že to bolo hlavne ĽUDOVÉ auto, dizajn bol až na chvoste záujmu. Malé elektro za 20 litrov nebude ľudové ani náhodou.
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@hiphop Proc?
Vzdyt to pise uplne presne.
Vzdyt to pise uplne presne.
Klasika. Když jsi v pr..., tak okopíruj úspěšnou věc z historie.
Bohužel, tak snadné to není. Naopak, neúspěšných retro je mnohem víc.
Bohužel, tak snadné to není. Naopak, neúspěšných retro je mnohem víc.
Nebo spíš do citroenu e-C3 dají 30 kWh baterii, tak jak o tom celý rok mluví, dají to za 530 000 Kč a bude vymalováno.