Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Jozef SK
Škodovka pre nás už prestáva byť srdcovka ( domáca značka) a hlavne ťaží z predaja pre firmy ,alebo lízingove firmy . Pre súkromníkov je top KIA , HYUNDAI,TOYOTA , SUZUKI, Sang Yong .Škodovka je dobrá značka len jej ceny sú už prestrelke, alebo skôr zarábame málo.
Proto od uvedení O4 stale neni schopna mít funkční infotainment. Tak dobrá a funkční auta to jsou. Superbu i kodiaqu už skoro 10 let bouchaji zadni napravy a stále u nového kodiaqu i superbu to samé.
Firmam to nevadi... a sukromnici dnes uz stejne skor ceedy a i30tky vitary yarisy corolly a pod ... skodu drzia dnes uz viac firmy ( firemnu vitaru som este hadam ani nevidel ...stastie pre skodu ) ... ale na druhej strane ma preto vystarane ... a nadstandardny podiel si bude drzat preto aj nadalej...
Zatím je drzi, ale pomalu ten podil klesa. Bylo to vidět I na tom, ze v CR je průměrná škodovka z roku 2011 a nejčastější v registru z roku 2017. Kdežto mainstreamoví konkurenti jako toyota, hyundai apod, měli nejčastější r.v.23 nebo 24 a prumer 2017 a vic.
Jednoznačně to ukazuje, ze škodovka ztrácí klientelu v CR.
A jak je to celé oproti konkurenci?