Díky autorovi za dokončení jako vždy skvělého člunku.
P.S. Jenom dodám maličkou poznámku, která v článku podle mě chybí - novodobé třídveřové Seicento s pohonem předních kol vzniklo jako velká modernizace svého hranatějšího a neméně úspěšného předchůdce Cinquecenta (1991-199😄, přičemž toto auto vzniklo jako moderní nástupce slavného Malucha 126p s motorem vzadu.
@Arese Nechtěl jsem se v Seicentu moc pitvat, ono na něj za tři roky určitě dojde podrobněji. Už jen proto, že je to poslední skutečná lidovka od Fiatu. Cinquecento jsem psal a Malucha taky. Samozřejmě na to budu myslet, tohle jsou obecně známá fakta. Ale díky za připomínku.
P.S. Jenom dodám maličkou poznámku, která v článku podle mě chybí - novodobé třídveřové Seicento s pohonem předních kol vzniklo jako velká modernizace svého hranatějšího a neméně úspěšného předchůdce Cinquecenta (1991-199😄, přičemž toto auto vzniklo jako moderní nástupce slavného Malucha 126p s motorem vzadu.