Veterán
Aleš Dragoun
2
@Arese Nechtěl jsem se v Seicentu moc pitvat, ono na něj za tři roky určitě dojde podrobněji. Už jen proto, že je to poslední skutečná lidovka od Fiatu. Cinquecento jsem psal a Malucha taky. Samozřejmě na to budu myslet, tohle jsou obecně známá fakta. Ale díky za připomínku.
Přejít do diskuze
Krásný článek! Za mně také velký dík! To musely být parádně svobodné motoristické časy... 😊
Díky autorovi za dokončení jako vždy skvělého člunku.
P.S. Jenom dodám maličkou poznámku, která v článku podle mě chybí - novodobé třídveřové Seicento s pohonem předních kol vzniklo jako velká modernizace svého hranatějšího a neméně úspěšného předchůdce Cinquecenta (1991-199😄, přičemž toto auto vzniklo jako moderní nástupce slavného Malucha 126p s motorem vzadu.
P.S. Jenom dodám maličkou poznámku, která v článku podle mě chybí - novodobé třídveřové Seicento s pohonem předních kol vzniklo jako velká modernizace svého hranatějšího a neméně úspěšného předchůdce Cinquecenta (1991-199😄, přičemž toto auto vzniklo jako moderní nástupce slavného Malucha 126p s motorem vzadu.