Videa
Bohužel jsme v EU, takže není 2.5 benzín a není 2.2 crdi, který byl totálně ideální motorizací pro lidi co opravdu jezdí.
1.6 hybrid je zoufalství.
1.6 hybrid je zoufalství.
Hyundai/Kia je tak úžasná značka, že se na Youtube opakovaně musím dívat na podnikatele Petra a jeho báječné zkušenosti s těmito vozy.
@Jenik3 má to jen 4.83 m na délku, není to tak velké jak vypadá. U nás ideální velikost, vejde se do toho hodně, ale zároveň to auto se vejde vesměs všude. Americké full size jsou o metr delší.
Jestli v té krabici vozí jen početnou rodinu ve městě a okolí, tak na motoru moc nezáleží.
Naopak kvituji, že v městě to auto moc nesmrdí, pokud tedy jede na elektriku.
Jestli někdo potřebuje tahat loď, tak to chce jiny motor.
Naopak kvituji, že v městě to auto moc nesmrdí, pokud tedy jede na elektriku.
Jestli někdo potřebuje tahat loď, tak to chce jiny motor.
@rohYpnol Ideální pro lidi, kteří opravdu jezdí a ne se jen premisťují, je benzínový motor. V tomto případě by to byl ten 2.5 litr.
@rohYpnol
Kdo umí přemýšlet, ten si naftu, pro jeji jedovaté emise nicici zdraví cele rodiny, nikdy nekoupi. Ale chápu, že tu je spoustu kolenovrtů, kteří obětují zdraví svých dětí pro pár korun a pak prizivnicky vysavaji ze zdravotního systému další peníze kvůli své hlouposti.
Ale je to začarovaný kruh. Stačí 2 hodiny být vystavena dieslovym emisim a zhoršují se kognitivní funkce. A ty kdyz jsou snížené, tak daný člověk nedokáže přemýšlet a vyhodnocovat.
https😐/www.news-medical.net/news/20230124/Brief-e😜osure-to-diesel-exhaust-can-affect-human-brain-function.aspx
Kdo umí přemýšlet, ten si naftu, pro jeji jedovaté emise nicici zdraví cele rodiny, nikdy nekoupi. Ale chápu, že tu je spoustu kolenovrtů, kteří obětují zdraví svých dětí pro pár korun a pak prizivnicky vysavaji ze zdravotního systému další peníze kvůli své hlouposti.
Ale je to začarovaný kruh. Stačí 2 hodiny být vystavena dieslovym emisim a zhoršují se kognitivní funkce. A ty kdyz jsou snížené, tak daný člověk nedokáže přemýšlet a vyhodnocovat.
https😐/www.news-medical.net/news/20230124/Brief-e😜osure-to-diesel-exhaust-can-affect-human-brain-function.aspx
@adamzprahy
Parkuje prakticky denně na P1 s 5m dlouhým autem a nikdy jsem neměl problém ani s podélnými místy. Ano, je to trochu méně komfortní než s o půl metru kratším autem, nebo když parkuje jen s 4m, ale zaparkoval jsem vždy bez problémů.
Parkuje prakticky denně na P1 s 5m dlouhým autem a nikdy jsem neměl problém ani s podélnými místy. Ano, je to trochu méně komfortní než s o půl metru kratším autem, nebo když parkuje jen s 4m, ale zaparkoval jsem vždy bez problémů.
@Jenik3 parkuji všude po Praze (včetně P1) běžně již mnoho let auta 4.8 - 5.1m. Cokoliv pod 4.9m je v pohodě. Samozřejmě čím menší tím na parkování lepší, ale těch 4.83m je stále délka na dohled Kodiaqu, BMW X3, Octavia Combi apod. takže se vejdeš po hodně autech. Superb 3 má 4.85m a jsou jich plné ulice. Nad 4.9m už je to horší.
Auto podľa pravítka. Interiér podľa pravítka. To snáď kreslili deti na výtvarnej. Podobne aj Hyundai Staria. Nedávno som ho videl v prevedení dodávka - no to je teda dizajn.
Co za mne je slabina auta, je design zasni části. Ze není nafta vubec nevadi. o hromadu smradu a jedů méně do budoucna. A pro toho, kdo chce výkon, souhlas ten 2.5l chybí. Nafta je jen pro ty, kteří něco chtějí, ale realne na to nemají provozovat.