Novinky
J J
8
@Davidson D 3 v kazdom teste ORS niekto musi tuto "klasiku" napisat...
Přejít do diskuze
@Emel Jel jsem poslední verzi RS jen krátce a 3000@130 zdaleka netočí, jestli mě paměť neklame, tak na sedmičku je to při 3000@180 km/h. Takže při 130 to bude lehce nad 2000. No a šestku u manuálu už si v RS vůbec nekoupíš.
To auto se teď zcela zbytečně zahanbuje absencí manuální převodovky v nabídce. Je to absurdní a neomluvitelné!!! 🙁😡😥👎
@rohYpnol Ford má ST, s 2.3EB, i v manuálu.
RS TDI byla ve všech ohledech horší auto. Z nabídky zmizela už v roce 2023 (tady je ceník: https😐/autotrendliberec.cz/…a_cenik_2023.pdf)
První generace byla jízdně daleko nejhorší.
RS TDI byla ve všech ohledech horší auto. Z nabídky zmizela už v roce 2023 (tady je ceník: https😐/autotrendliberec.cz/…a_cenik_2023.pdf)
První generace byla jízdně daleko nejhorší.
Nejlepší, resp. nejzajímavější Octavií RS je podle mě první generace.
Tam to mělo svoje kouzlo. 132 kW tehdy bylo monstrózní dílo v rámci třídy a modelu. Vzhled je jednoduše geniální a časem vůbec neutrpěl.
Facelift Octavie 4 RS přináší hlavně a v první řadě vyškrtnutí TDI, což je špatné. Ostatní změny jsou kosmetika. A infotaimnent měl fungovat od počátku, navíc pořád zůstalo dotykové ovládání...
Z druhé strany - skvělé že tu ve výrobě stále je. Ostatní značky jen můžou blednout tiše v koutě. Stellantis, Ford, Renault, ... nikdo proto tomuhle nemá co nabídnout. Vyjma Golfu a Leonu.
Tam to mělo svoje kouzlo. 132 kW tehdy bylo monstrózní dílo v rámci třídy a modelu. Vzhled je jednoduše geniální a časem vůbec neutrpěl.
Facelift Octavie 4 RS přináší hlavně a v první řadě vyškrtnutí TDI, což je špatné. Ostatní změny jsou kosmetika. A infotaimnent měl fungovat od počátku, navíc pořád zůstalo dotykové ovládání...
Z druhé strany - skvělé že tu ve výrobě stále je. Ostatní značky jen můžou blednout tiše v koutě. Stellantis, Ford, Renault, ... nikdo proto tomuhle nemá co nabídnout. Vyjma Golfu a Leonu.
...proč se to jmenuje RS ? Tyhle hodnoty zrychlení a i lepší mají jiná, i větší a těžší vozidla, a vůbec nemají ambice k závodění...Tak proč Octavia RS? ...je to k smíchu, parník a bez motoru...😃
@Davidson D 3 ve zrychlení z 0-200 snadno nandá aktuálnímu BMW 330i, to není auto bez motoru řekl bych (zdroj: Autozeitung.de)
@ptr078 bylo to rodinné auto... zvládá všechno, ale za mě se nejvíc hodí na ty jedničky a lepší okresky. Dálnice víš co... 3000@130 je dnešní optikou docela dost, ta šestka u manuálu je tak akorát na ty státovky, na dálnici bych já osobně ocenil ještě rychloběžku... a ani odhlučnění není nijak skvostný...
@Ja Prvni 123 2.0TSI mělo třeba ještě v O3RS přímý i nepřímý, ale někdy... asi po fl O3... tam zůstal jen přímý.
Dálnice nevím, pokud někdo jezdí stabilně vysoko nad 200, tak snad... jinak vidím smysl toho výkonu spíš na silnicích první třídy.
PS: ten nárazník mi přijde trošku elegantnější (méně agresivní) než RS před face, budu se na to muset podívat
Dálnice nevím, pokud někdo jezdí stabilně vysoko nad 200, tak snad... jinak vidím smysl toho výkonu spíš na silnicích první třídy.
PS: ten nárazník mi přijde trošku elegantnější (méně agresivní) než RS před face, budu se na to muset podívat
Hmm, tomu diferencialu rikala Lancia viscodrive uz pred mnoha lety.
Ale jinak dobry.
Vetsinou to auto bude na D1, a tam je to stejne jedno.
Zaujalo me to dlouhe vypraveni o neprimem vstřikování - normalni 2.0 TSI ma neprimy strik?
To by byla vlastne dobra zprava.
Ale jinak dobry.
Vetsinou to auto bude na D1, a tam je to stejne jedno.
Zaujalo me to dlouhe vypraveni o neprimem vstřikování - normalni 2.0 TSI ma neprimy strik?
To by byla vlastne dobra zprava.
@Davidson D 3 anebo Porsche GT3 RS, Mégane RS, Koenigsegg Agera RS.... proč i jiní si dávají do názvu RS když nejrychleší bude asi ta Agera?? A od kdy je 265 koní málo? Chápu, když jsem kdysi dělal rychlý auta 300 koní byl základ kdo si na to zvykne ale objektivně je 265 koní hodně.
@rohYpnol vyrábí.
První generace trpěla na proporce... krátký rozvor, dlouhé převisy. Pokud si dobře vzpomínám, až O3 s MQB se odpoutala od rozvoru Golfa.
První generace trpěla na proporce... krátký rozvor, dlouhé převisy. Pokud si dobře vzpomínám, až O3 s MQB se odpoutala od rozvoru Golfa.
@Emel
První generace byla nejhorší, toto napsat je naprostá blbost.
Ford ještě vyrábí Focus? 🤣
První generace byla nejhorší, toto napsat je naprostá blbost.
Ford ještě vyrábí Focus? 🤣
@Ham. však se bavíme o O3RS. O4RS je dle testů kultivovanější (někdo to vidí jako výhodu a někdo jako nevýhodu), manuál už nemá... třeba to bude víc dálniční auto.
@rohYpnol doporučuji se s faceliftem nejprve svézt, přináší sportovní výfuk, ostřejší mapu motoru, co umí střílet do výfuku, 20 koní navíc a nemá umělý generátor zvuku. Mám najeto 2000km a to auto mne baví při každé jízdě 😊
@Emel Tak s manualom to chapem, uz som aj zabudol, ze 3ka sa robila s m. Ja mam "aktualnu" skusenost iba s ludovym 2.0tsi l&k v 4ke pred fl, akusticke skla a az na hluk od kolies a zbytocne 19ky to bolo na c segment vcelku prijemne dialnicne zvezenie
@Emel Tak na 1. Triedu by som skor kupoval gti alebo cupru. Ty si tusim mal 3ku nie? Kde bol tvoj rajon? Okresky? Dialnice?