Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeChery v Česku uvede rekordně účinný hybrid. Konkurovat chce třeba Škodě Kodiaq
29 komentářů
ryccardo
ano je třeba si uvědomit, že Čína nedobývá Evropu baterkáčema, ale spalovákama a hybridama.
@ryccardo Zase kupit si od cinana dobrovolne spalovak je riadna sialenost. 🤣
@ptr078 Asi by som sa skôr obával, že to nebude kde servisovať. Pokiaľ si nevybudujú sieť alebo nebude isté, že tu ostanú (čo nie je), tak za mňa je príliš veľké riziko do toho ísť. Ale tak občas stretnem u nás aj Mahindu XUV500. 😁 Čo už.
@Avantime Tak zaruka, servis je na inu debatu. Koli tomu by som o cine vobec neuvazoval, ale ak predsa, tak cinske ev, tam na pohone nemaju co pokazit, ale pri ice by som dal od ciny ruky prec.
@ptr078 Nevím, ale MG se prodávají velice dobře. Mají na to slušnou záruku a lidí co si to koupili znám několik a nikdo na to zatím nenadává. Na rozdíl od takových majitelů Škodovek, kterým neustále zlobí infotainment. Takže proč je podle tebe šílenost koupit si čínský spalovák?
Mám kamaráda v dealesrtví, ono to jezdí, ale brzy tam odcházejí podvozkové části a takové ty blbiny, infotainmenty se snad taky u některých sekaj, je to levné auto, někde to tam musí být znát, nicméně zase když to stálo méně, proč ne, ale ty nové už stojí stejně jako tradiční modely...@ryccardo
@Ozzman pobav se s nějakým majitelem Mercedesu jak je to se spolehlivostí a fungováním všech součástí auta, které nebylo levné. Tvrdit tedy, že když je něco levné tak je předpoklad, že nebude fungovat a když je něco drahé tak je záruka funkčnosti je dosti odvážné. Tady na parkovišti stojí 2 MG ZS a jejich majitelé si auta chválí, tak uvidíme za pár let. Každopádně za ty prachy nic nového a podobně vybaveného nekoupíš.
@ryccardo Kdo by si taky stěžoval, když už prostě utratil peníze... Alespoň si omluví tento objekt útraty "však jsem ušetřil"....
@ryccardo Podla uk statistik spolahlivost mg motorov nie je ziadna hitparada a niektore motory maju konstrukcne chyby. Netesniace hlavy, strata chladiacej kvapaliny. Kazda automobilka ma bohuzial nieco, ked cinu, tak za mna skor ev.
@ptr078 máš nějaký odkaz. Docela by mě to zajímalo. Beru to tak, že u korejských značek, taky panovala obava o to jak bude jejich technika fungovat a jak bude spolehlivá a nakonec se ukázalo, že jim to funguje líp jak koncernový motory. Skoro bych řekl, že Čína je teď v podobné pozici jako byly před 15 lety Kia a Hyundai, takže se budou snažit získat si v Evropě renomé. Jinak vyjdou jejich investice dosti naprázdno.
@ryccardo Znám jedno MG, koupeno pro jednoduchost. Motor je mrtvola, začal navíc klepat, je to vlastnost, která se řeší SW, když to nepomůže, dostaneš fakáčem, že jsi to špatně používal. A to jejich turbo žere jak 40i. Ty ryccardo, proč propaguješ čínské zmetky.
@Kankunen aha tak to je hodně smutnej příběh. Kvalita tedy mizerná jak u Evropských výrobců.
Nepropaguju čínské zmetky. Jen je hned neodsuzuju. Nicméně jestli bude kvalita takhle mizerná jak popisuješ, tak se problém s čínskými auty tlačícími se na evropský trh vyřeší rychle samy.
Nepropaguju čínské zmetky. Jen je hned neodsuzuju. Nicméně jestli bude kvalita takhle mizerná jak popisuješ, tak se problém s čínskými auty tlačícími se na evropský trh vyřeší rychle samy.
@ryccardo MG je v trochu jiné pozici dle mého. Každý týden nové auto z Číny ale kde jsou prodejci a servisní síť. Tu MG má
Othello
u Číny bych byl opatrný s jednotkama. Mají problémy s watthodinami, kilometry dojezdu, u LED diod s lumeny takže ani ty procenta nemusí být evropské
@Othello
obecne maj problemy s daty, datasheet je treba spis takovej pamflet..
A k redakci, bezte s tou reklamni masirkou dohaje. Az to tu bude a dojede to s nizsi spotrebou nez Toyota tak ok, do ty doby to sou kecy!
obecne maj problemy s daty, datasheet je treba spis takovej pamflet..
A k redakci, bezte s tou reklamni masirkou dohaje. Az to tu bude a dojede to s nizsi spotrebou nez Toyota tak ok, do ty doby to sou kecy!
topten
6 litru v rezimu HEV na zazracnej motor neukazuje
sic o 13cm kratsi RAV 4 HEV ale s 20konma navic a o litr vetsim objemem udava 5.5-5.7, ve ctyrkolce 5.7-5.9
sic o 13cm kratsi RAV 4 HEV ale s 20konma navic a o litr vetsim objemem udava 5.5-5.7, ve ctyrkolce 5.7-5.9
Na tepelnou ucinnost 44,5% jsem zvedavy - bylo by to parada, kdyby se to potvrdilo. Ale moc se mi tomu nechce verit. Zatimco ostatni vyrobci se pretahuji o pulky procent, relativne nova automobilka najednou dokaze o tri procenta vic?
Predstavoval bych si, ze autor clanku stravi alespon par desitek minut zamyslenim nad tim, jestli jsou udavane hodnoty realne a z ceho ta cisla vychazeji. Ale to bych asi chtel moc 😐
EDIT - koukam, ze mistni diskusni system se umi velmi "dobre" vyporadat s odkazy na web....
https😐/www.researchgate.net/publication/362076274_Lean_combustion_and_emission_performance_of_a_gasoline_direct_injection_engine_with_active_pre-chamber
Tvrdi tam, na jednovalcovem e😜erimentalnim motoru dosahli termalni ucinnosti pres 48% se soucasnym snizenim NOx skoro o 80%.
Pokud by to byla pravda a bylo to uveditelne do praxe, bylo by to super.