Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
twistedTSD
Ten exteriér je vcelku hodně slušný. Možná jen design zadních lamp bych si u sedanu uměl představit umírněnější. Tady je svět ještě v pořádku.
@twistedTSD Celý to auto je moc pěkný. Vevnitř by se mi líbilo méně displejů a více tlačítek, ale to je asi detail. I pohony vypadají dobře a je z čeho vybírat. Za mě se to povedlo.
Barry Lyndon
To "králičí pletivo" přes celou masku vypadá imho u auta této kategorie poněkud nepatřičně, uvidíme naživo... 😊
MB1975
Bmw merc a audi byly v mych ocich vzdy zcasti charakterizonany svymi interiery.. mely svoje kouzlo. Clovek ponal v cem sedi i bez znacku na volantu.. jaky je dnes rozdil mezi intreirerem hyundaie a treba mercedesu..? Za co mam vydavat penize navic?
@MB1975 akože keď nevidíš rozdiel zrovna medzi mercedesom a hyundaiom, tak choď radšej k očnému
Miorolo
Když už, tak "... nejmenším KOEFICIENTEM odporu vzduchu". Koeficient samotný nám toho moc neřekne a musíte brát v potaz ještě hustotu vzduchu, čelní plochu a také rychlost.
Automobilky se chlubí koeficientem, ale mnohem užitečnější by byly reálné hodnoty odporu vzduchu při určitých rychlostech, například 50, 90 a 130 km/h.
Automobilky se chlubí koeficientem, ale mnohem užitečnější by byly reálné hodnoty odporu vzduchu při určitých rychlostech, například 50, 90 a 130 km/h.
sargis
Nic v zlom ale zozadu je to hnusne. Ale tu sa aj BMW 5 pokazila. Kus auta ale minimalisticke svetla plus plastove rebrove trojuholnicky s nakupnou cenou €1,50 akoze pre automobilku.
Arese
Po designové stránce je tato Audina velmi povedené, proti současné generaci opakovaně banánovitého Merglu E a prapodivně hrubě vysochanému BMW 5 je nová A6 designově jasně nejlíbivější. To samé platí o jejím inteririéru, ten je fakt parádní. To v případě Eéčka je jak z kosmické lodi a v BMW 5 je palubka prostě hnusná.
tím menší odpor vzuchu, podle tohoto nadpisu.
Fakt má cx jenom 0,23 a Enyaq má 0,24.
Enyaq ma jiste vetsi plochu.
A6 e-tron nebo Mercedes CLA EQ maji 0,21.
Spalovaky se svyma chladicema a vyfukama na EV nemaji...
www.autoe😜ress.co.uk/best-cars-vans/366446/most-aerodynamic-cars-sleek-slippery-new-cars-lowest-drag
Mercedes EQS - 0.20 Cd
Hyundai Ioniq 6 - 0.21 Cd
Lotus Emeya - 0.21 Cd
Tesla Model 3 - 0.219 Cd
BYD Seal - 0.219 Cd
Mercedes A-Class - 0.22 Cd
PS
Sakra redakce, odstrante uz konecne ty protivny smajliky.
Dik
Relevantní parametr by byl uvádět celkový odpor při 100+ km/h v nějakém průměrném klimatu a tam by se ukázal rozdíl v každém centimetru výšky auta.