Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Veterán

Zpět na článek

Volkswagen Polo Typ 86 (1975-1981): Mini-Golf

9 komentářů

Avatar - Dušan Trnka
Dušan Trnka
Toto je história tak, ako ju podáva koncern VW ! My, čo sme v tej dobe žili vieme, že nielen Polo ale aj Golf bol aj s " chlpami " prevzatý od Audi, resp.NSU . VW vlastne nič nevyvíjal . Bol v neutešenej situácii, plnili sa im parkoviská nepredajnými modelmi zastaranej koncepcie " všetko vzadu " . Vrcholom bol nešťastný model VW 410...
Karel Štolař
@Dušan Trnka Je to tak, kdyby tento článek měl patřit vývoji tohoto modelu pak by měl být spíš o Audi 50.
Avatar - Stejsn
Stejsn
@Dušan Trnka těsně vedle, 411/412. Ale Golf od NSU nepocházel, od něj byl K70 a z něho teprve vývojem vznikl Golf. Ostatně tady na auto.cz o tom vyšel před pěti lety článek: /www.auto.cz/…er-znacky-136504
Avatar - Dušan Trnka
Dušan Trnka
@Stejsn Čítaj poriadne a potom možno pochopíš, čo som napísal a čo nie ! Ja nepotrebujem 5 rokov starý článok, ja som v tej dobe žil a čítal som časopis z NSR Auto, motor und sport ! A neskoršie som vyše 22 rokov pracoval v koncerne VW ...
Avatar - lamal
lamal
@Dušan Trnka
Pise o tom, ze Audi/NSU Golf nevyvinulo, ze ho vyvinul VW, ktory odkupil NSU, na vyvoj MK1 bol najaty Giugiaro tj. vyvoj zapocal VW.

Za to ze si stary a pracoval si vo VW nemusis pisat ako nedostizny komunista.
matuS
Pekné auto.
Cena 7555DM, priemerný plat bol vyše 1800DM, tzn necelé 4 mesiace. Už vtedy boli Nemci inde ako komunisti.
Pre porovnanie : Škoda 105 stála 56000 Kčs a priemerný plat 2300 Kčs
Avatar - Dušan Trnka
Dušan Trnka
@matuS V podstate súhlasím, ale s tým priemerným platom v ČSSR by som išiel trošku dole ...
Karel Štolař
@Dušan Trnka Jedna věc byl průměr druhá kolik si člověk mohl opravdu vydělat. 5000 nebyl žádný problém když byl člověk trochu šikovný. To Polo bylo také to nejlevnější co se snad dalo v tu dobu pořídit. Už to nebylo daleko od těch komunistických křápů. Žádná výbava a motor který byl na chvostu s výkonem. Nicméně souhlasím že v porovnání s komunismem si ho alespoň průměrný pracující mohl pořídit. Navíc také je známé že i první verze Golfa jezdila daleko lépe než pozdější Favorit.