Veterán
Přihlásit pro přidání komentáře
psel
Jo to byla doba, Fiat Uno a Ford Sierra jako neprosto nedosažitelné pro lidi za totáče. Ale obě dost dobrý auta.
Jestli si to pamatuji dobře tak ta sierra vyšla na 250.000 Kčs, takových 100 průměrných výplat 😁.
To to Uno bylo alespoň za polovinu, ale 5 let výplat je přeci jen dost peněz.
A pak že jsou auta dnes drahá ...
Jestli si to pamatuji dobře tak ta sierra vyšla na 250.000 Kčs, takových 100 průměrných výplat 😁.
To to Uno bylo alespoň za polovinu, ale 5 let výplat je přeci jen dost peněz.
A pak že jsou auta dnes drahá ...
@psel Áno, voči tomu, koľko autá medzičasom stáli, sú dnes drahé. Ceny z čias socializmu sa dnes už nedajú brať v úvahu.
@traveldrive proč ne?
Info o tom kolik let jsi musel pracovat na to, aby jsi si mohl koupit Fiat Uno v Tuzexu, vyšmelit si bony 1:5 za Kčs aby jsi si ho mohl koupit, přece ukazuje, jak jsme se tenkrát měli.
Vyplývá z toho, že máme za sebou pokrok, který veškerou techniku včetně aut udělal pro lidi dostupnější. Proto těch aut máme taky o tolik víc na silnicích.
Info o tom kolik let jsi musel pracovat na to, aby jsi si mohl koupit Fiat Uno v Tuzexu, vyšmelit si bony 1:5 za Kčs aby jsi si ho mohl koupit, přece ukazuje, jak jsme se tenkrát měli.
Vyplývá z toho, že máme za sebou pokrok, který veškerou techniku včetně aut udělal pro lidi dostupnější. Proto těch aut máme taky o tolik víc na silnicích.
@psel Jestli se nepletu, tak ke konci 80. let se začalo vozit přes Tuzex Daewoo Racer. Cena nějakých 190000 devizových korun.
Prense, eu politika je sebedestrukcni, kdyz vic neresi jedovaté emise ze spalovaku. Mělo se mnohem víc zprisnit a pokutovat překračování těchto emisi v provozu.
Mám auto na ŠPZ čo má necelých 900kg/cca 240PS a potvrdzujem že s tým je celkom sranda. Hlavne bez akýchkoľvek elektronických pomôcok a posilovačov.
Samozrejme že to není Uno ale trochu iné "auto".