Veterán
psel
Jo to byla doba, Fiat Uno a Ford Sierra jako neprosto nedosažitelné pro lidi za totáče. Ale obě dost dobrý auta.
Jestli si to pamatuji dobře tak ta sierra vyšla na 250.000 Kčs, takových 100 průměrných výplat 😁.
To to Uno bylo alespoň za polovinu, ale 5 let výplat je přeci jen dost peněz.
A pak že jsou auta dnes drahá ...
Jestli si to pamatuji dobře tak ta sierra vyšla na 250.000 Kčs, takových 100 průměrných výplat 😁.
To to Uno bylo alespoň za polovinu, ale 5 let výplat je přeci jen dost peněz.
A pak že jsou auta dnes drahá ...
psel
@traveldrive proč ne?
Info o tom kolik let jsi musel pracovat na to, aby jsi si mohl koupit Fiat Uno v Tuzexu, vyšmelit si bony 1:5 za Kčs aby jsi si ho mohl koupit, přece ukazuje, jak jsme se tenkrát měli.
Vyplývá z toho, že máme za sebou pokrok, který veškerou techniku včetně aut udělal pro lidi dostupnější. Proto těch aut máme taky o tolik víc na silnicích.
Info o tom kolik let jsi musel pracovat na to, aby jsi si mohl koupit Fiat Uno v Tuzexu, vyšmelit si bony 1:5 za Kčs aby jsi si ho mohl koupit, přece ukazuje, jak jsme se tenkrát měli.
Vyplývá z toho, že máme za sebou pokrok, který veškerou techniku včetně aut udělal pro lidi dostupnější. Proto těch aut máme taky o tolik víc na silnicích.
ericn
@traveldrive Souhlas, Fiat vlastně nic zajímavého aktuálně nemá... Btw s Unem jsem jezdil s 1,5l a taky docela svištělo, jak asi pojede to turbo s 900kg 😉
ryccardo
@Arese Jednou v životě jsem s tím jel a byla to neskutečná střela. Lehký jako krabičky od sirek a výkonu to mělo na rozdávání. Fakt je že ten exemplář co jsem řídil byl ještě trochu čipnutý. Nechalo se to ale vodit jako motokára 😄
Arese
No a teď si rozklikněte na fiaťáckých webovkách, co Fiat svým zákazníkům nabízí dnes...😭😭😭👎
Tomáš Pospěch
@psel Jestli se nepletu, tak ke konci 80. let se začalo vozit přes Tuzex Daewoo Racer. Cena nějakých 190000 devizových korun.
speedfred
@ericn
Mám auto na ŠPZ čo má necelých 900kg/cca 240PS a potvrdzujem že s tým je celkom sranda. Hlavne bez akýchkoľvek elektronických pomôcok a posilovačov.
Mám auto na ŠPZ čo má necelých 900kg/cca 240PS a potvrdzujem že s tým je celkom sranda. Hlavne bez akýchkoľvek elektronických pomôcok a posilovačov.
traveldrive
@psel Áno, voči tomu, koľko autá medzičasom stáli, sú dnes drahé. Ceny z čias socializmu sa dnes už nedajú brať v úvahu.
Arese
@Krum Páč Ano, otituloval jsi se naprosto správně! 😀 Ale co taky jiného čekat od fanatického elektrofašisty a eurohujera, kterému zoufale schází racionální argumenty k obhajobě neobhajitelné devastační a sebevražedné politiky EU...👎
Prense, eu politika je sebedestrukcni, kdyz vic neresi jedovaté emise ze spalovaku. Mělo se mnohem víc zprisnit a pokutovat překračování těchto emisi v provozu.