Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNový Jeep Compass oficiálně: Tříválec, plug-in i čtyřkolka s výkonem 375 koní
27 komentářů
kari.laz
Takže jen další přebouchaný Peugeot. Udýchaný tříválec a nebo PHEV.
Mám pocit, že to trhák nebude.
Mám pocit, že to trhák nebude.
Frfla
Ten 1.2l tříválec budou za chvilku rvát i do náklaďáků.
@Frfla Neboj sa, za chvíľu ti niekto vysvetlí, že je to tak správne, že nemáš rodinu tráviť výfukovými plynmi a kúpiť si elektro, ktoré je samozrejme najsilnejšie a najlepšie...
del42sa
tak těmi motory to auto kompletně zabili... elektřina v terením voze je oxymoron už z principu a zbylé motorové jednotky jsou klasika Stellantisu, všechno mr*ky od Peugeotu, slabý mild hybrid tříválec co má 100kw a pak nový PHEV, který tvoří podladěná 1,6l 110kW ( původně měl 133kw - 165kw ) s 2x větší baterkou, takže zakazníci kteří nechtěji pořád dobíjet, mají smůlu, protože i druhý spalovák je jen o 10kW silnější než tříválec a ještě budou zbytečně platit za drahou baterii, kterou budou vozit v "kufru" jen pro radost evropským úředníkům. Škoda, protože designově jde o docela povedené auto.
Tomuhle autu by slušel tak ideálně dvoulitr a opravdová 4x4. bohužel pod vedením Stellantisu takto postupně zničí všechno dobré, Jeep, Alfu, Lancii a nakonec i to Maserati 👎
Tomuhle autu by slušel tak ideálně dvoulitr a opravdová 4x4. bohužel pod vedením Stellantisu takto postupně zničí všechno dobré, Jeep, Alfu, Lancii a nakonec i to Maserati 👎
@del42sa Pořád nějak nechápu Stellantis, že si tak zbytečně brzdí prodeje. Pohon všech středních modelů je nedostatečný, o PHEV není moc zájem, o jejich EV taky ne, ale pořád to tlačí trhu...
@ericn protože jedou dál podle nastavené ideologie a nikoliv podle požadavků trhu. Dokud to nedocvakne i těm nahoře, tak jim budou i přes nově uváděné modely dál klesat prodeje a zisky.
Tohle se asi nezmění ze dne na den, pokud vůbec....
Tohle se asi nezmění ze dne na den, pokud vůbec....
@ericn
Protože vývoj a logistika v automotive je jako rozjetý ledoborec - to neotočíš na pětníku...
Protože vývoj a logistika v automotive je jako rozjetý ledoborec - to neotočíš na pětníku...
@lukas13 to chápu, ale techniku mají. Stačí přidat benzinovou 1.6PT 133kW s AT (i jako mildhybrid) a je to. Prodeje by šli nahoru hned 😋
@lukas13 Hlavně ji stále používají v PHEV, tj zástavba do platformy bez problémů = kdyby vyhodili nabíjecí část, zmenšili baterku, byl by tu klasický HEV.
A v druhé verzi čistý benzin s AT, ve které už startergenerátor mají (s 1,2PT) a je tu mildhybrid 😄
Voilá, jak prosté a široce akceptovatelné řešení 😉
A v druhé verzi čistý benzin s AT, ve které už startergenerátor mají (s 1,2PT) a je tu mildhybrid 😄
Voilá, jak prosté a široce akceptovatelné řešení 😉
Arese
Takže další totálně zmařená šance. Design to má parádní, ale k čemu to je, když do toho nenabízí jediný koupitelný motor?!! Slaboučký trapný tříválec a jinak jen odporné hybridy a nekoupitelné zkraťáky...🤮🤮🤮 Stellantis prostě i nadále usilovně pracuje na své sebevraždě! 😢👎
P.S. Až do toho dáte normální nehybridizované čtyřválce, naftu a plnohodnotnou čtyřkolku a alternativně i manuál, tak vám Evropani utrhají ruce, Stellantisi!!!
P.S. Až do toho dáte normální nehybridizované čtyřválce, naftu a plnohodnotnou čtyřkolku a alternativně i manuál, tak vám Evropani utrhají ruce, Stellantisi!!!
Kasprik
Krásný dizajn a moderní technika. Hlavně elektro a pohon všech kol. Chvalím. Teď jen ta cena a uvidíme. I když pár ubrečených chlapců nebude rádo.
Pepa_007
4x4, 280kw, 3100Nm,..... To bude raketa na kolech. Zrychlení kolem 5s na stovku a lineárně to potlačí až na 230 - 250km/h. 👍🏻👌👍🏻👍🏻
Čtyřkolka jen coby nejsilnější EV - čtyřkolku tedy osobně nepotřebuji, ale...
Snad se alespoň povede zachovat ten pocit "jeepovitosti", což u minulé generace fungovalo.
A snad dostane konečně rozumně fungující automat - což je největší slabina současné generace.
FSD tlumiče už asi nebudou...
Ach jo 😢
Souhlas. Jak už jsem Ti psal, v té konfiguraci v jaké jsi ho projížděl bych ho nekoupil...
Jj, pravda. Měl jsem kliku, rok od koupě už bych si nevybral.
Stellantis do opravdu zvoral...
Ahoj, dneska se coby čtyřkolka dělá jen plug-in s 1,33 Firefly, 190 nebo 240 Hp. Nejel jsem, nemohu sloužit.
Co se týče toho ostatního okolo auta, krom pohonného ústrojí, funguje jako celek moc hezky. Něco je na úrovni prémie - odhlučnění třeba, i to že ani nevrzne (alespoň ten můj tedy), něco je horší (kvalita zpracování, když se na to detailně podíváš).
Ano, souhlas se vším. Bohužel.