Novinky
Zpět na článek
Nový Jeep Compass oficiálně: Tříválec, plug-in i čtyřkolka s výkonem 375 koní
27 komentářů
Ozzman
16
On by ten automat možná i fungoval, kdyby tam nebyl ten línej motor vhodnej tak do kompaktu 😁 Já vlastně nevím, co je to, proč to tak nefunguje, ale je to jednoznačně nejlínější SUV co jsem za poslední rok a pul zkusil a přitom tak hezky @lukas13
Přejít do diskuze
Arese
Takže další totálně zmařená šance. Design to má parádní, ale k čemu to je, když do toho nenabízí jediný koupitelný motor?!! Slaboučký trapný tříválec a jinak jen odporné hybridy a nekoupitelné zkraťáky...🤮🤮🤮 Stellantis prostě i nadále usilovně pracuje na své sebevraždě! 😢👎
P.S. Až do toho dáte normální nehybridizované čtyřválce, naftu a plnohodnotnou čtyřkolku a alternativně i manuál, tak vám Evropani utrhají ruce, Stellantisi!!!
P.S. Až do toho dáte normální nehybridizované čtyřválce, naftu a plnohodnotnou čtyřkolku a alternativně i manuál, tak vám Evropani utrhají ruce, Stellantisi!!!
Ota4
@lukas13 No podle prvních videí to vypadá že si to na rozdíl od dárců orgánů udrží aspoň víceprvkové zavěšení. Bohužel auto nemá motory. Je to neprodejné. Škoda vypadá parádně
del42sa
@ericn protože jedou dál podle nastavené ideologie a nikoliv podle požadavků trhu. Dokud to nedocvakne i těm nahoře, tak jim budou i přes nově uváděné modely dál klesat prodeje a zisky.
Tohle se asi nezmění ze dne na den, pokud vůbec....
Tohle se asi nezmění ze dne na den, pokud vůbec....
ericn
@del42sa Pořád nějak nechápu Stellantis, že si tak zbytečně brzdí prodeje. Pohon všech středních modelů je nedostatečný, o PHEV není moc zájem, o jejich EV taky ne, ale pořád to tlačí trhu...
lukas13
Hm, to se dalo čekat. Přebouchaný Peugeot s jejich "slavným" tříválcem.
Čtyřkolka jen coby nejsilnější EV - čtyřkolku tedy osobně nepotřebuji, ale...
Snad se alespoň povede zachovat ten pocit "jeepovitosti", což u minulé generace fungovalo.
A snad dostane konečně rozumně fungující automat - což je největší slabina současné generace.
FSD tlumiče už asi nebudou...
Ach jo 😢
Čtyřkolka jen coby nejsilnější EV - čtyřkolku tedy osobně nepotřebuji, ale...
Snad se alespoň povede zachovat ten pocit "jeepovitosti", což u minulé generace fungovalo.
A snad dostane konečně rozumně fungující automat - což je největší slabina současné generace.
FSD tlumiče už asi nebudou...
Ach jo 😢
ericn
@lukas13 Hlavně ji stále používají v PHEV, tj zástavba do platformy bez problémů = kdyby vyhodili nabíjecí část, zmenšili baterku, byl by tu klasický HEV.
A v druhé verzi čistý benzin s AT, ve které už startergenerátor mají (s 1,2PT) a je tu mildhybrid 😄
Voilá, jak prosté a široce akceptovatelné řešení 😉
A v druhé verzi čistý benzin s AT, ve které už startergenerátor mají (s 1,2PT) a je tu mildhybrid 😄
Voilá, jak prosté a široce akceptovatelné řešení 😉
del42sa
tak těmi motory to auto kompletně zabili... elektřina v terením voze je oxymoron už z principu a zbylé motorové jednotky jsou klasika Stellantisu, všechno mr*ky od Peugeotu, slabý mild hybrid tříválec co má 100kw a pak nový PHEV, který tvoří podladěná 1,6l 110kW ( původně měl 133kw - 165kw ) s 2x větší baterkou, takže zakazníci kteří nechtěji pořád dobíjet, mají smůlu, protože i druhý spalovák je jen o 10kW silnější než tříválec a ještě budou zbytečně platit za drahou baterii, kterou budou vozit v "kufru" jen pro radost evropským úředníkům. Škoda, protože designově jde o docela povedené auto.
Tomuhle autu by slušel tak ideálně dvoulitr a opravdová 4x4. bohužel pod vedením Stellantisu takto postupně zničí všechno dobré, Jeep, Alfu, Lancii a nakonec i to Maserati 👎
Tomuhle autu by slušel tak ideálně dvoulitr a opravdová 4x4. bohužel pod vedením Stellantisu takto postupně zničí všechno dobré, Jeep, Alfu, Lancii a nakonec i to Maserati 👎
kari.laz
Takže jen další přebouchaný Peugeot. Udýchaný tříválec a nebo PHEV.
Mám pocit, že to trhák nebude.
Mám pocit, že to trhák nebude.
Kasprik
Krásný dizajn a moderní technika. Hlavně elektro a pohon všech kol. Chvalím. Teď jen ta cena a uvidíme. I když pár ubrečených chlapců nebude rádo.
ericn
@lukas13 to chápu, ale techniku mají. Stačí přidat benzinovou 1.6PT 133kW s AT (i jako mildhybrid) a je to. Prodeje by šli nahoru hned 😋
traveldrive
@Frfla Neboj sa, za chvíľu ti niekto vysvetlí, že je to tak správne, že nemáš rodinu tráviť výfukovými plynmi a kúpiť si elektro, ktoré je samozrejme najsilnejšie a najlepšie...
lukas13
@ericn
Protože vývoj a logistika v automotive je jako rozjetý ledoborec - to neotočíš na pětníku...
Protože vývoj a logistika v automotive je jako rozjetý ledoborec - to neotočíš na pětníku...
lukas13
@Ozzman
Souhlas. Jak už jsem Ti psal, v té konfiguraci v jaké jsi ho projížděl bych ho nekoupil...
Souhlas. Jak už jsem Ti psal, v té konfiguraci v jaké jsi ho projížděl bych ho nekoupil...
lukas13
@Roman
Ahoj, dneska se coby čtyřkolka dělá jen plug-in s 1,33 Firefly, 190 nebo 240 Hp. Nejel jsem, nemohu sloužit.
Co se týče toho ostatního okolo auta, krom pohonného ústrojí, funguje jako celek moc hezky. Něco je na úrovni prémie - odhlučnění třeba, i to že ani nevrzne (alespoň ten můj tedy), něco je horší (kvalita zpracování, když se na to detailně podíváš).
Ahoj, dneska se coby čtyřkolka dělá jen plug-in s 1,33 Firefly, 190 nebo 240 Hp. Nejel jsem, nemohu sloužit.
Co se týče toho ostatního okolo auta, krom pohonného ústrojí, funguje jako celek moc hezky. Něco je na úrovni prémie - odhlučnění třeba, i to že ani nevrzne (alespoň ten můj tedy), něco je horší (kvalita zpracování, když se na to detailně podíváš).
lukas13
@Ozzman
Jj, pravda. Měl jsem kliku, rok od koupě už bych si nevybral.
Stellantis do opravdu zvoral...
Jj, pravda. Měl jsem kliku, rok od koupě už bych si nevybral.
Stellantis do opravdu zvoral...
Pepa_007
4x4, 280kw, 3100Nm,..... To bude raketa na kolech. Zrychlení kolem 5s na stovku a lineárně to potlačí až na 230 - 250km/h. 👍🏻👌👍🏻👍🏻
Roman
@lukas13 Ahoj, tento nový je krásný, ale ty motory a pohon bez 4x4 to úplně zabily. Můžu se zeptat v jaké konfiguraci a s jakým motorem s 4x4 bys mi doporučil současný model? Ideálně s automatem 😁 ale asi bych to zvládl i bez něj. Chci takové auto víc do terénu, ale nepotřebuji nic velkého a těžkého a Compass se mi i líbí. Děkuji.
ericn
@Kasprik Hlavně Stellantis nebude rád, prodeje nebudou 😋 Výroba aut není charita pro pár “zelených” mozků, jen Stellantis to pořád nechápe 🤣