Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Volkswagen Multivan 1.5 TSI eHybrid 4Motion – Konečně čtyřkolka! Jenže trochu jiná
23 komentářů
dukebizon
Transporter s 1.5 tsi? Hm tak to jednoznačně vyhraje nějaký Asijský výrobce. Vw už dávno není ta kvalita co bývala! 20 let jsem jezdil jen VW ale v posledními generacemi jsem velmi zklamán kvalitou. Přecházím k Hiunday nebo Toyota. Europa mě už nesmí do baráku.
vencelín
Multakem s 1,5....
To už mohli nechat rovnou bez motoru a alespoň by ušetřili......
To už mohli nechat rovnou bez motoru a alespoň by ušetřili......
@vencelín
Nápad dobrej, zas tak tragické to ale nebylo. Ale jde i o to, jeslti pravdepodobnost dojetí do cíle je s tím motorem větší než bez něj.
Nápad dobrej, zas tak tragické to ale nebylo. Ale jde i o to, jeslti pravdepodobnost dojetí do cíle je s tím motorem větší než bez něj.
@Mikesus
To soudit nemohu žádného multaka jsem nikdy neměl.
Na můj vkus mi ta 1,5 přijde jako hodně malý moturek. To i ke konci výroby Sharanu mi ta 1,4 přišla malá a todle je ještě větší skatula.
Každému dle jeho gusta 😊
To soudit nemohu žádného multaka jsem nikdy neměl.
Na můj vkus mi ta 1,5 přijde jako hodně malý moturek. To i ke konci výroby Sharanu mi ta 1,4 přišla malá a todle je ještě větší skatula.
Každému dle jeho gusta 😊
@vencelín
Chápu ty predsudky. Ono to obecne asi říct nejde. Nějaký motor bude špatný, jiný lepší. Dvoulitr může být horší než 1.5 a opačně.
Chápu ty predsudky. Ono to obecne asi říct nejde. Nějaký motor bude špatný, jiný lepší. Dvoulitr může být horší než 1.5 a opačně.
@vencelín
Jezdil jsem 1, 5 tgi v Leonu a na tu velikost to bylo cajk. V multaku už to bude trapní a s požitek toho bude mít společného minimum
Jezdil jsem 1, 5 tgi v Leonu a na tu velikost to bylo cajk. V multaku už to bude trapní a s požitek toho bude mít společného minimum
@vencelín
No on moc požitek obecne z dodávky stejne není. Já tgi tedy nejel ani jedno, tak nevím jak jinak se chova oproti tsi.
No on moc požitek obecne z dodávky stejne není. Já tgi tedy nejel ani jedno, tak nevím jak jinak se chova oproti tsi.
@mikesus
Jizdnimi vlastnostmi to Mpv nikdy nebude, i když v poslední době se to asi hodně zlepšilo.
Já zas nejel nikde žádné běžné tsi. To tgi v Leonu jelo vcelku příjemně, ale do poznani většího a tezsiho auta už bych viděl jako adekvátní motorizaci něco většího. Kor když by to mělo táhnout nějaký přívěs neřeknu li obytnák.
Jizdnimi vlastnostmi to Mpv nikdy nebude, i když v poslední době se to asi hodně zlepšilo.
Já zas nejel nikde žádné běžné tsi. To tgi v Leonu jelo vcelku příjemně, ale do poznani většího a tezsiho auta už bych viděl jako adekvátní motorizaci něco většího. Kor když by to mělo táhnout nějaký přívěs neřeknu li obytnák.
@vencelín
Ohledně tahání, těžko říct. Nikdy jsem nepotřeboval tahat nic těžkého. To asi inaprostá většina lidí neresi a nic netahá a tech par procent se rozhodne podle svého, co jim stačí a co ne.
Ohledně tahání, těžko říct. Nikdy jsem nepotřeboval tahat nic těžkého. To asi inaprostá většina lidí neresi a nic netahá a tech par procent se rozhodne podle svého, co jim stačí a co ne.
@vencelín Mel jsem uplne stejny predsudky, ale kdyz jsem to auto dostal jako sluzebni a rok jsem s nim jezdil (verze PHEV predokolka), tak jsem zmenil nazor. Motor tichej a v kombinaci s elektro na to auto v pohode stacil. Dokonce jsem za tim tahal karavan a uplne v pohode… sam jsem byl prekvapeny, jaka to byla dobra kombinace… tahle verze s vetsi baterkou a ctyrkolka musi byt uplne super 👍
Mikesus
Co máte pořád s tím pohodlím? Byl jsem ho projet a je to prostě dodavka, pohodlí na urovni balíku DPD. Jestli to je tedy lepší než nákladní verze ( tu jsem nejel ), tak to musí být tragédie. Je to prakticky stejné jako proace a její sourozenci. K osobakum to ma fakt daleko.
@Mikesus Tak multifrancouz je měkká dodávka, ale špatně zatáčí
@KANKUNEN
To je věc, co mi zas tolik u dodávky nevadí, že hůř zataci. Člověk s tím tak nějak závodit nebude. Spis by od toho chtle komfort, ale ten není ani u te měkké.
To je věc, co mi zas tolik u dodávky nevadí, že hůř zataci. Člověk s tím tak nějak závodit nebude. Spis by od toho chtle komfort, ale ten není ani u te měkké.
@Mikesus
proace je strasny auto stran spolehlivosti, horsi to bejt nemuze, ale mezi krabicema je jedna z nejpohodlnejsich. Coz ovsem neznamena, ze je to osobak
proace je strasny auto stran spolehlivosti, horsi to bejt nemuze, ale mezi krabicema je jedna z nejpohodlnejsich. Coz ovsem neznamena, ze je to osobak
@kesumb
Presne tak. K osobaku to ma daleko, stejně jakákoliv jiná dodavka. Proto nechápu porad to fantasmagorování ohledně komfortu dodávek.
Presne tak. K osobaku to ma daleko, stejně jakákoliv jiná dodavka. Proto nechápu porad to fantasmagorování ohledně komfortu dodávek.
Dominik Pinkas
Škoda že se autor článku taky nezkusil posadit dozadu. Pak by zjistil, že prostředním sedadlům chybí na jedné straně područky a že zadní "lavice" už 3 lidi pohodlně nepojme.
Tohle auto je sice řidičsky mnohem příjemnější, ale vzadu je to spíš nástupce Sharanu než Multivanu...
Tohle auto je sice řidičsky mnohem příjemnější, ale vzadu je to spíš nástupce Sharanu než Multivanu...
3 tony hriešnej váhy a kombinovaná spotreba vraj 16,8 kW/h... Dávno som sa tak nezasmial.
Směj se dál 👍