Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Letecká společnost začala prodávat vlastní auto. Možná přijde do Evropy

10 komentářů

traveldrive
Ani som nemusel hádať, či je tá letecká spoločnosť čínska...
Sakra, už by sa tie európske automobilky mohli zobudiť.
Renoo
@traveldrive A ten článek jste četl? Když někdo koupí automobilku, tak s tím žádná evropská automobilka nic neudělá.
Freddka
Zacina to vypadat, ze vyrobit auto je dneska jednoduche jak facka - dej mi prachy, koupim designera a par inzenyru, nakoupime komponenty, nekde budto najdeme fabriku nebo si ji postavime a hotovo.

Druha strana mince je, ze je to hrozne neefektivni a behem 20 let 8-9/10 jednoduse zanikne / bude sluceno do neceho velkeho jako BYD SAIC atd.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Freddka
Což ukazuje, ze postavit a vyrobit BEV je mnohem jednodušší než ice. Nevýhoda jednodušší technologie, snaží se do toho pustit každý a pak právě většina z nich zmizí.
traveldrive
@Mikesus To je logika za všetky drobné. Väčšina si na tom vyláme zuby, lebo je to jednoduchšie...
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@traveldrive
Vylame zuby tak, ze není schopno postavit? Nebo že není schopno prodat?
Renoo
@Freddka A četl jste ten článek? Ono totiž evidentně vyrábět solidní auta v pořádném měřítku je těžké a proto Yudo Auto šlo do kytek a tak ho zachránily aerolinky, které mají poslední dobrou žně a neví co s prachama. Teď do Yudo polijou finance a snad se to rozjede. Navíc to byla automobilka, který spadá pod hráče plně státního (rozuměj dotovaného a plnou podporou státu) FJMG. Takže to nebyli žádní čučkaři a stejně to nezvládli.

Ale stačí přečíst titulek, že? Navíc takový, která je hodný pisálka z Aha a spol.
Freddka
@Renoo Ano, cetl.
maca02
Ano, auta jsou dneska elektrické skládačky, lišící se pouze vnějším designem. A může je nejspíš dělat úplně každý, kdo má díru mezi půlkama.