Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Freddka
Zacina to vypadat, ze vyrobit auto je dneska jednoduche jak facka - dej mi prachy, koupim designera a par inzenyru, nakoupime komponenty, nekde budto najdeme fabriku nebo si ji postavime a hotovo.
Druha strana mince je, ze je to hrozne neefektivni a behem 20 let 8-9/10 jednoduse zanikne / bude sluceno do neceho velkeho jako BYD SAIC atd.
Druha strana mince je, ze je to hrozne neefektivni a behem 20 let 8-9/10 jednoduse zanikne / bude sluceno do neceho velkeho jako BYD SAIC atd.
@Freddka
Což ukazuje, ze postavit a vyrobit BEV je mnohem jednodušší než ice. Nevýhoda jednodušší technologie, snaží se do toho pustit každý a pak právě většina z nich zmizí.
Což ukazuje, ze postavit a vyrobit BEV je mnohem jednodušší než ice. Nevýhoda jednodušší technologie, snaží se do toho pustit každý a pak právě většina z nich zmizí.
@Freddka A četl jste ten článek? Ono totiž evidentně vyrábět solidní auta v pořádném měřítku je těžké a proto Yudo Auto šlo do kytek a tak ho zachránily aerolinky, které mají poslední dobrou žně a neví co s prachama. Teď do Yudo polijou finance a snad se to rozjede. Navíc to byla automobilka, který spadá pod hráče plně státního (rozuměj dotovaného a plnou podporou státu) FJMG. Takže to nebyli žádní čučkaři a stejně to nezvládli.
Ale stačí přečíst titulek, že? Navíc takový, která je hodný pisálka z Aha a spol.
Ale stačí přečíst titulek, že? Navíc takový, která je hodný pisálka z Aha a spol.
maca02
Ano, auta jsou dneska elektrické skládačky, lišící se pouze vnějším designem. A může je nejspíš dělat úplně každý, kdo má díru mezi půlkama.
Sakra, už by sa tie európske automobilky mohli zobudiť.