Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Čínský trh v dubnu: Téměř 50 % aut spoléhá na elektřinu

46 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano, vzor ideologie EU. Jde to v komunistické Číně. Musí to jít i v komoušské EU.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol
Bohužel I zaostalí komunisté začínají evropu předbíhat v technologiích.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
@Mikesus : jsi smutný elektrický clown ...
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@WinDiesel
Řekl dunihlav, který věří kdejakemu hoaxu, ze diesel čistí ovzduší. Už máš dieslovou čističku vzduchu v ložnici?
DonVito
@Mikesus

Nema.
Jinak uz by se neozval.
😀
traveldrive
@Mikesus
To Win Diesel nepovedal, o tom pletieš len ty. Nazval ťa dobre a na rozdiel od spôsobu, akým to robíš ty, aj veľmi kultivovane, galantne a na úrovni. Kiež by elektrina bola taká distingvovaná ako nafta.
traveldrive
@Mikesus Keby si aspoň vedel, o čom píšeš...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
@traveldrive : já nevím proč se ti elektrocvoci tak rozčilují. Kromě CX-60 už mám i CX-80, oboje elektrifikovaná auta, MHEV. Jsem tedy elektrický a jdu " s dobou", mám baterky i elektromotory. Co jim pořád tak vadí? 😄
A že DPF zachytávají všechny částice ve vzduchu, tedy i otěr z brzd a pneumatik elektrowagenů i ostatních vozů, je naprostá a nezpochybnitelná pravda. Totéž s nižší účinnosti dělají i BPF zážehových motorů.
Diesely žádné částice negenerují a zachytávají cizí částice prachu, otěrů a karbonu v DPF. Benzíny generují minimum mikročástic protože BPF.
Elektorwageny pouze do vzduchu chrlí otěž z pneumatik, které vysokou hmotností dostávají na frak.
A nemylte se, elektroclowni, toho otěru z přetížených pneumatik elektrowagenů je tolik, že už se to musí řešit i na úrovni emisních norem EK.
Avantime
@WinDiesel: Môžem sa opýtať, načo ti je CX-60 aj CX-80? Obe mám rád a ten dieselový šesťvalec je parádny, len mi nedáva zmysel mať dve podobne veľké autá doma, tak ma to zaujíma.
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ryccardo
@Mikesus protože zaostalí jsme my tady v EU. Komunistická Čína je daleko před náma. Z prostého důvodu. Vedou nás nevzdělaní lidé. Zelená tlupa, která absolutně nechápe fyziku pro ZŠ a mele si jen svoji zelenou ideologii. Zdražujeme si uměle vstupy pro náš průmysl a v záchvatu šílenství o jakousi záchranu klimatu investujeme obrovské finanční prostředky někam kde to nemá smysl.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@ryccardo

Zdražujeme si uměle vstupy pro náš průmysl a v záchvatu šílenství o jakousi záchranu klimatu investujeme obrovské finanční prostředky někam kde to nemá smysl.

=celkem přesná definice greendealu!!!
Avatar - Dzinus
Dzinus
@ryccardo

Moc Vám nerozumím. Říkáte, že nás Čína předběhla protože nechápe fyziku, mele zelenou ideologii a investuje tam, kam to nemá smysl, daleko více než my?

Protože to je to, co Čína dělá. Jsou pragmatičtí.
ryccardo
@Dzinus Já zase nerozumím Vám. Čína masivně investuje do energetické infrastruktury, aby si zajistila levnou energii pro průmysl. My to v EU neděláme. Čína si doma i např. v Africe zajišťuje levné zdroje surovin pro průmysl a neřeší nějakou uhlíkovou stopu. My to neděláme a vše si uměle zdražujeme všelijakými umělými poplatky.
psel
@Mikesus já fakt nevím, kde se v tobě tohle přesvědčení bere.
To, že nějaký stát lije miliardy do technologií ještě neznamená že je to dlouhodobě udržitelné. Navíc každý kdo zná výrobky z Číny přece ví jaký je rozdíl mezi slibem a realitou, navíc se doplňující o fakt že ty zázraky zatím nejsou ani v Číně v množství.
Je sice dobré se rozplývat nad nabíjecím výkonem, ale pokud to znamená nový konektor tak budeme mít za dva roky tak jednu nabíjecí stanici která to na D1 dá. Navíc to bude pekelně drahé a tudíž i kWh bude patřičně osolená.
Jde o to, že ty technologie musí být ekonomické jinak nedávají smysl, protože pokud budu mít volbu zaplatit za 5 minut nabití dvojnásobek nebo za 15 polovinu a odskočit si a dat si kafe, tak zvolím druhou variantu. Protože za 5 minut si ani neodskočíš.
To se nebavím o tom, že i díky té zářné technologii bude auto jako takové dražší.
Možná si to neuvědomuješ ale BEV jsou zatím ve fázi testování na co zákazník skočí a za co je ochoten platit. Integrovaný dron, 1.5MW výkon a nabíjení, 18000Nm krouťák, aktivní podvozek, FSD a co já vím co ještě. Spousta z toho ale zemře, stejně jako 3D televize, protože za to prostě zákazníci nebudou chtít platit.
A když se podívám na výsledky tak jak Neue Klasse, tak CLA ukazují podstatně zajímavější inovace pro kupující než ty čínské výkřiky. Na VW koncern si budeme muset počkat na září na MEB+ s CTP baterkama a pak třeba zjistíš že zbytečně stahuješ kalhoty když brod je ještě daleko.
Cílem Číňanů je ohromit, cílem Evropy je prodávat množství a být konkurenceschopný. Až Číně dojdou na ohromování peníze, skončí snad i tvé povzdechy nad nekonkurenceschopnou Evropou.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@psel
EU není konkurenceschopná ne kvůli technologiím, ale kvůli greendealu a kvůli tomu, že automobilky místo vývoje řeší emisní pokuty EU a jak přežít likvidační politiku a ideologii EU místo toho, aby řešili vývoj.

EU automobilky jsou nekonkurenceschopné, protože v legislativním a ekonomickém prostředí EU prostě nelze Číně konkurovat. Když v EU nejsme schopni vyrobit hliník, asi těžko budeme schopni vyrobit baterku, natož tak elektormobil. To je celé.
psel
@rohYpnol automobilky řeší vývoj BEV, na spalováky kašlou už nějakou dobu a pokud vím tak jsou spokojení se změnami ohledně pokut. Nevím proč to sem vůbec motáš.
Navíc vývojáři BEV těžko řeší emisní pokuty.
Základní materiály se prodávají celosvětově a jejich cena je známa, takže nestraš. Škoda si snad vyrábí hliník nebo ocel? A cena na celosvětovém trhu ovlivňuje ceny všem výrobcům aut ne?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@psel

Fakt nelži, jsi trapný.
www.novinky.cz/…i-plany-40476304

Vývoj a modernizaci kompaktních spalovacích motorů má ve Volkswagenu z velké části nově na starosti Škoda Auto
Hendly
@Rohypnol
hlinik v EU neni problem vyrabet.
Jen jestli chceme dodržovat aspon zakladni pravidla ochrany a lidi bude drazsi nez konkurence.
Nebo muze byt levnejsi, ale za tvym domem bude smrad, bordel a otravena proroda a nebudes mit socialni zajisteni atd.

Budes pak spokojeny?

Vyrabet zakladni veci bez přidané hodnoty vede jen k chudobe.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@hendly

hendlíčku, opět jsi uznán ze lží!

„Hliníkárna Slovalco je klíčovým dodavatelem nejen pro slovenské, ale i pro evropské společnosti. Zastavením výroby bude Evropa nucena dovážet hliník ze zemí, jako je Čína nebo Rusko,“ okomentoval ředitel Milan Veselý konec provozu v továrně v Žiaru nad Hronom.

www.seznamzpravy.cz/…na-hlinik-211769

Smolík, hendlíček, lhář a hujer!
Hendly
@rohYpnol
“ BYD zároveň v dubnu e😜ortoval 79.086 vozů do zahraničí, což je o významných 93 % více než loni ve stejném období.”
Zaroven zapadni znacky v Cine padaji volnym padem.
Neni tak tezke uhodnout co se deje.


Trollove ale maji rozkaz psat o zle EU…
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly

Děje se přesně to co jsem předpovídal. Podpora BEV = podpora Číny. Greendeal zlikviduje evropský automotive. To se děje.
Hendly
@rohYpnol

Za totalnim propadem prodeju evropských znacek v Cine rozhodně Greendeal nemuze.

Jenze trolls musi psat pod jazdym clankem o te zle EU.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly
Ty fakt budeš mentálně hodně pozadu.
Evropské továrny zavírají kvůli propadu prodejů evropských značek v Číně, které auta pro čínský trh vyrábí v Číně... Jo, to odpovídá tvojí ynteligenci!
Hendly
@Rohypnol
Trollove jsou nekdy agresivní. Jejich ukol je odradit od diskuze, ne diskutovat.

Cina rozjizdi masovou vyrobu aut, uz vytlačila konkurenci ze sveho trhu, nejvetsiho trhu sveta, a rozjizdi e😜ort. A nejde jen o e😜ort do evropy, ale do vsech trhu sveta kde bere podíl evropský znackam.

Jednoduché.

Tim ze nechavame mirne emisni normy otevirame dvere čínské konkurenci jeste vice. A jak je videt na prodejich je za to cina rada.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly

Ty už opravdu nevíš kam uhnout a ani nevíš co sám tvrdíš...

Takže znovu - Evropské továrny zavírají kvůli propadu prodejů evropských značek v Číně, které auta pro čínský trh vyrábí v Číně... Jo, to odpovídá tvojí ynteligenci!
Hendly
@Rohypnol
Troll - Jejich ukol je odradit od diskuze, ne diskutovat.

Znova, zrusila se hradba v podobe emisnich norem tak tu mas cinska auta. Podivej se kolik kolem mas MG.

Kazde takove auto ue minus pro klasickou znacku.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly
Hendlíčku hujeříčku, proč opět lžeš? Žádná hradba v podobě emisních norem se nezrušila!!! NAOPAK bylo přijato Euro7.
Hendly
@Rohypnol

další troll prispevek.

EURO7 bylo schvaleno v daleko mirnejsi podobe a limity emisi jsou takrka stejne jako dnes.

Bud to nevis, pak nevim proc o tom mluvis a nebo tuto skutecnost vis a zamerne neuvadis.

Obě varianty jsou negativni.

Presne toto je hybridni valka. Trollove jako nick rohypnol a dlsi jejo jmena pod kazdym clnkem jedou tu samoz agrndu a znemožňují normalni diskuzi na dulezite tema.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly

1) Takže znovu - Evropské továrny zavírají kvůli propadu prodejů evropských značek v Číně, které auta pro čínský trh vyrábí v Číně... ODPOVĚĎ NIKDE

2) "zrusila se hradba v podobe emisnich norem" - lež, nic se nezrušilo

3) "Trollove jako nick rohypnol" - opět jen nálepkování a osobní útoky

Tj. přesně jak píšu. Typický hujeříček. Jen lži, demagogie a nálepky a osočování a osobní útoky. Díky, že jsi opět prokázal, že rohYpnol má pravdu!
Hendly
@Rohypń

na vse uz si dostal odpoved.
Diskutovat nechces.
Chces jen trollit.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly
Hedlíčku, každý vidí, že odpověď na bod č. 1 není nikde. Bod č. 2 naopak vyloženě a zcela zjevně lžeš (schválení normy Euro7 proto tvému tvrzení o zániku).
Smolík, skončil isji opět jako uznaný lhář a hujer.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Z toho se fakt na zadek neposadím.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@WinDiesel zatímco kdyby to bylo sto procent z dýzlu, změnil by se ti svět. Čínou totiž žiješ😊
PowerHouse
Baterky za hubičku
Nynější pokles cen Lithia dohání lithiové články k směšným 45 USD/kWh.

Tedy, díky levným baterkám bude stát Epiq v Indii 8600.
traveldrive
@PowerHouse No však. On by ten Epiq stál možno 12000, ale my im kúpou každého auta za európske ceny štedro prispejeme.
Avatar - Petr Pinkas
Petr Pinkas
Jak se u nás říkalo už za komančů."Vývoj se nedá zastavit, ten jde kolem nás ".
traveldrive
@Petr Pinkas
Ešte koľkokrát chceš túto blbosť napísať? Opakuješ sa.
Tycoon
Nevíte, zda v Číně rychle rostoucí kategorii RREV řadí tato statistika mezi BEV nebo PHEV?

Trochu se obávám, že Číně pro vylepšení statistik zahrnuje tato auta vybavená spalovacím motorem mezi BEV, podobně jako si Evropa vylepšuje statistiky tím, že auta se startér-generátorem řadí mezi hybridy.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Tycoon a jaký má Čína důvod vylepšovat si statistiky, když je jí GD u zadku?
Tycoon
@Man Ký

Čína vylepšovala ekonomické statistiky nebo počet nakažených Covidem. Jde prostě o totalitní zemi a pro takové země je vylepšování všemožných statistik od nejnižší až po nejvyšší vládní úroveň typické.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Tycoon no mně se spíš nechce věřit, že by dokázali vyrobit polovinu aut se spalovacím motorem😊
Arese
Aneb - totalitní komoušská Čína jako ideál všech evropských elektrofašonů a eurohujerů!
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Koukal jsem na čínské zpravodajské weby. Bylo to zábavné, jak hodně EV v Číně prodávají a jak všechny menší automobilky krachují a nechávají své zákazníky bez náhradních dílů a bez SW aktualizací..... Hřbitovy EV jsou poseté desetitisíci pomníčky. EV zarůstají travou, ceny se snižují ale stejně je už neprodají.
Takže to je ta odvrácená tvář elektromobilizmu v Číně. Člověk ale musí umět anglicky a nebýt zaslepený elektrocvok.
Avatar - Dzinus
Dzinus
@WinDiesel

Ano, to se jistě děje. Díky velké konkurenci uvnitř Číny nakonec přežije jen pár značek, které zákazníky nenechají na holičkách.

Nicméně trend je jasný, EV už vyhráli.