Elektromobilita
Z toho se fakt na zadek neposadím.
Baterky za hubičku
Nynější pokles cen Lithia dohání lithiové články k směšným 45 USD/kWh.
Tedy, díky levným baterkám bude stát Epiq v Indii 8600.
Nynější pokles cen Lithia dohání lithiové články k směšným 45 USD/kWh.
Tedy, díky levným baterkám bude stát Epiq v Indii 8600.
Jak se u nás říkalo už za komančů."Vývoj se nedá zastavit, ten jde kolem nás ".
Nevíte, zda v Číně rychle rostoucí kategorii RREV řadí tato statistika mezi BEV nebo PHEV?
Trochu se obávám, že Číně pro vylepšení statistik zahrnuje tato auta vybavená spalovacím motorem mezi BEV, podobně jako si Evropa vylepšuje statistiky tím, že auta se startér-generátorem řadí mezi hybridy.
Trochu se obávám, že Číně pro vylepšení statistik zahrnuje tato auta vybavená spalovacím motorem mezi BEV, podobně jako si Evropa vylepšuje statistiky tím, že auta se startér-generátorem řadí mezi hybridy.
@Tycoon a jaký má Čína důvod vylepšovat si statistiky, když je jí GD u zadku?
@Man Ký
Čína vylepšovala ekonomické statistiky nebo počet nakažených Covidem. Jde prostě o totalitní zemi a pro takové země je vylepšování všemožných statistik od nejnižší až po nejvyšší vládní úroveň typické.
Čína vylepšovala ekonomické statistiky nebo počet nakažených Covidem. Jde prostě o totalitní zemi a pro takové země je vylepšování všemožných statistik od nejnižší až po nejvyšší vládní úroveň typické.
Koukal jsem na čínské zpravodajské weby. Bylo to zábavné, jak hodně EV v Číně prodávají a jak všechny menší automobilky krachují a nechávají své zákazníky bez náhradních dílů a bez SW aktualizací..... Hřbitovy EV jsou poseté desetitisíci pomníčky. EV zarůstají travou, ceny se snižují ale stejně je už neprodají.
Takže to je ta odvrácená tvář elektromobilizmu v Číně. Člověk ale musí umět anglicky a nebýt zaslepený elektrocvok.
Takže to je ta odvrácená tvář elektromobilizmu v Číně. Člověk ale musí umět anglicky a nebýt zaslepený elektrocvok.
Bohužel I zaostalí komunisté začínají evropu předbíhat v technologiích.
Řekl dunihlav, který věří kdejakemu hoaxu, ze diesel čistí ovzduší. Už máš dieslovou čističku vzduchu v ložnici?
Nema.
Jinak uz by se neozval.
😀
To Win Diesel nepovedal, o tom pletieš len ty. Nazval ťa dobre a na rozdiel od spôsobu, akým to robíš ty, aj veľmi kultivovane, galantne a na úrovni. Kiež by elektrina bola taká distingvovaná ako nafta.
A že DPF zachytávají všechny částice ve vzduchu, tedy i otěr z brzd a pneumatik elektrowagenů i ostatních vozů, je naprostá a nezpochybnitelná pravda. Totéž s nižší účinnosti dělají i BPF zážehových motorů.
Diesely žádné částice negenerují a zachytávají cizí částice prachu, otěrů a karbonu v DPF. Benzíny generují minimum mikročástic protože BPF.
Elektorwageny pouze do vzduchu chrlí otěž z pneumatik, které vysokou hmotností dostávají na frak.
A nemylte se, elektroclowni, toho otěru z přetížených pneumatik elektrowagenů je tolik, že už se to musí řešit i na úrovni emisních norem EK.
Zdražujeme si uměle vstupy pro náš průmysl a v záchvatu šílenství o jakousi záchranu klimatu investujeme obrovské finanční prostředky někam kde to nemá smysl.
=celkem přesná definice greendealu!!!
Moc Vám nerozumím. Říkáte, že nás Čína předběhla protože nechápe fyziku, mele zelenou ideologii a investuje tam, kam to nemá smysl, daleko více než my?
Protože to je to, co Čína dělá. Jsou pragmatičtí.
To, že nějaký stát lije miliardy do technologií ještě neznamená že je to dlouhodobě udržitelné. Navíc každý kdo zná výrobky z Číny přece ví jaký je rozdíl mezi slibem a realitou, navíc se doplňující o fakt že ty zázraky zatím nejsou ani v Číně v množství.
Je sice dobré se rozplývat nad nabíjecím výkonem, ale pokud to znamená nový konektor tak budeme mít za dva roky tak jednu nabíjecí stanici která to na D1 dá. Navíc to bude pekelně drahé a tudíž i kWh bude patřičně osolená.
Jde o to, že ty technologie musí být ekonomické jinak nedávají smysl, protože pokud budu mít volbu zaplatit za 5 minut nabití dvojnásobek nebo za 15 polovinu a odskočit si a dat si kafe, tak zvolím druhou variantu. Protože za 5 minut si ani neodskočíš.
To se nebavím o tom, že i díky té zářné technologii bude auto jako takové dražší.
Možná si to neuvědomuješ ale BEV jsou zatím ve fázi testování na co zákazník skočí a za co je ochoten platit. Integrovaný dron, 1.5MW výkon a nabíjení, 18000Nm krouťák, aktivní podvozek, FSD a co já vím co ještě. Spousta z toho ale zemře, stejně jako 3D televize, protože za to prostě zákazníci nebudou chtít platit.
A když se podívám na výsledky tak jak Neue Klasse, tak CLA ukazují podstatně zajímavější inovace pro kupující než ty čínské výkřiky. Na VW koncern si budeme muset počkat na září na MEB+ s CTP baterkama a pak třeba zjistíš že zbytečně stahuješ kalhoty když brod je ještě daleko.
Cílem Číňanů je ohromit, cílem Evropy je prodávat množství a být konkurenceschopný. Až Číně dojdou na ohromování peníze, skončí snad i tvé povzdechy nad nekonkurenceschopnou Evropou.
EU není konkurenceschopná ne kvůli technologiím, ale kvůli greendealu a kvůli tomu, že automobilky místo vývoje řeší emisní pokuty EU a jak přežít likvidační politiku a ideologii EU místo toho, aby řešili vývoj.
EU automobilky jsou nekonkurenceschopné, protože v legislativním a ekonomickém prostředí EU prostě nelze Číně konkurovat. Když v EU nejsme schopni vyrobit hliník, asi těžko budeme schopni vyrobit baterku, natož tak elektormobil. To je celé.
Navíc vývojáři BEV těžko řeší emisní pokuty.
Základní materiály se prodávají celosvětově a jejich cena je známa, takže nestraš. Škoda si snad vyrábí hliník nebo ocel? A cena na celosvětovém trhu ovlivňuje ceny všem výrobcům aut ne?
Fakt nelži, jsi trapný.
www.novinky.cz/…i-plany-40476304
Vývoj a modernizaci kompaktních spalovacích motorů má ve Volkswagenu z velké části nově na starosti Škoda Auto
hlinik v EU neni problem vyrabet.
Jen jestli chceme dodržovat aspon zakladni pravidla ochrany a lidi bude drazsi nez konkurence.
Nebo muze byt levnejsi, ale za tvym domem bude smrad, bordel a otravena proroda a nebudes mit socialni zajisteni atd.
Budes pak spokojeny?
Vyrabet zakladni veci bez přidané hodnoty vede jen k chudobe.
hendlíčku, opět jsi uznán ze lží!
„Hliníkárna Slovalco je klíčovým dodavatelem nejen pro slovenské, ale i pro evropské společnosti. Zastavením výroby bude Evropa nucena dovážet hliník ze zemí, jako je Čína nebo Rusko,“ okomentoval ředitel Milan Veselý konec provozu v továrně v Žiaru nad Hronom.
www.seznamzpravy.cz/…na-hlinik-211769
Smolík, hendlíček, lhář a hujer!
“ BYD zároveň v dubnu e😜ortoval 79.086 vozů do zahraničí, což je o významných 93 % více než loni ve stejném období.”
Zaroven zapadni znacky v Cine padaji volnym padem.
Neni tak tezke uhodnout co se deje.
Trollove ale maji rozkaz psat o zle EU…
Děje se přesně to co jsem předpovídal. Podpora BEV = podpora Číny. Greendeal zlikviduje evropský automotive. To se děje.
Za totalnim propadem prodeju evropských znacek v Cine rozhodně Greendeal nemuze.
Jenze trolls musi psat pod jazdym clankem o te zle EU.
Ty fakt budeš mentálně hodně pozadu.
Evropské továrny zavírají kvůli propadu prodejů evropských značek v Číně, které auta pro čínský trh vyrábí v Číně... Jo, to odpovídá tvojí ynteligenci!
Trollove jsou nekdy agresivní. Jejich ukol je odradit od diskuze, ne diskutovat.
Cina rozjizdi masovou vyrobu aut, uz vytlačila konkurenci ze sveho trhu, nejvetsiho trhu sveta, a rozjizdi e😜ort. A nejde jen o e😜ort do evropy, ale do vsech trhu sveta kde bere podíl evropský znackam.
Jednoduché.
Tim ze nechavame mirne emisni normy otevirame dvere čínské konkurenci jeste vice. A jak je videt na prodejich je za to cina rada.
Ty už opravdu nevíš kam uhnout a ani nevíš co sám tvrdíš...
Takže znovu - Evropské továrny zavírají kvůli propadu prodejů evropských značek v Číně, které auta pro čínský trh vyrábí v Číně... Jo, to odpovídá tvojí ynteligenci!
Troll - Jejich ukol je odradit od diskuze, ne diskutovat.
Znova, zrusila se hradba v podobe emisnich norem tak tu mas cinska auta. Podivej se kolik kolem mas MG.
Kazde takove auto ue minus pro klasickou znacku.
Hendlíčku hujeříčku, proč opět lžeš? Žádná hradba v podobě emisních norem se nezrušila!!! NAOPAK bylo přijato Euro7.
další troll prispevek.
EURO7 bylo schvaleno v daleko mirnejsi podobe a limity emisi jsou takrka stejne jako dnes.
Bud to nevis, pak nevim proc o tom mluvis a nebo tuto skutecnost vis a zamerne neuvadis.
Obě varianty jsou negativni.
Presne toto je hybridni valka. Trollove jako nick rohypnol a dlsi jejo jmena pod kazdym clnkem jedou tu samoz agrndu a znemožňují normalni diskuzi na dulezite tema.
1) Takže znovu - Evropské továrny zavírají kvůli propadu prodejů evropských značek v Číně, které auta pro čínský trh vyrábí v Číně... ODPOVĚĎ NIKDE
2) "zrusila se hradba v podobe emisnich norem" - lež, nic se nezrušilo
3) "Trollove jako nick rohypnol" - opět jen nálepkování a osobní útoky
Tj. přesně jak píšu. Typický hujeříček. Jen lži, demagogie a nálepky a osočování a osobní útoky. Díky, že jsi opět prokázal, že rohYpnol má pravdu!
na vse uz si dostal odpoved.
Diskutovat nechces.
Chces jen trollit.
Hedlíčku, každý vidí, že odpověď na bod č. 1 není nikde. Bod č. 2 naopak vyloženě a zcela zjevně lžeš (schválení normy Euro7 proto tvému tvrzení o zániku).
Smolík, skončil isji opět jako uznaný lhář a hujer.