Elektromobilita
@WinDiesel
Řekl dunihlav, který věří kdejakemu hoaxu, ze diesel čistí ovzduší. Už máš dieslovou čističku vzduchu v ložnici?
Řekl dunihlav, který věří kdejakemu hoaxu, ze diesel čistí ovzduší. Už máš dieslovou čističku vzduchu v ložnici?
@WinDiesel zatímco kdyby to bylo sto procent z dýzlu, změnil by se ti svět. Čínou totiž žiješ😊
@rohYpnol
“ BYD zároveň v dubnu e😜ortoval 79.086 vozů do zahraničí, což je o významných 93 % více než loni ve stejném období.”
Zaroven zapadni znacky v Cine padaji volnym padem.
Neni tak tezke uhodnout co se deje.
Trollove ale maji rozkaz psat o zle EU…
“ BYD zároveň v dubnu e😜ortoval 79.086 vozů do zahraničí, což je o významných 93 % více než loni ve stejném období.”
Zaroven zapadni znacky v Cine padaji volnym padem.
Neni tak tezke uhodnout co se deje.
Trollove ale maji rozkaz psat o zle EU…
Baterky za hubičku
Nynější pokles cen Lithia dohání lithiové články k směšným 45 USD/kWh.
Tedy, díky levným baterkám bude stát Epiq v Indii 8600.
Nynější pokles cen Lithia dohání lithiové články k směšným 45 USD/kWh.
Tedy, díky levným baterkám bude stát Epiq v Indii 8600.
@Mikesus já fakt nevím, kde se v tobě tohle přesvědčení bere.
To, že nějaký stát lije miliardy do technologií ještě neznamená že je to dlouhodobě udržitelné. Navíc každý kdo zná výrobky z Číny přece ví jaký je rozdíl mezi slibem a realitou, navíc se doplňující o fakt že ty zázraky zatím nejsou ani v Číně v množství.
Je sice dobré se rozplývat nad nabíjecím výkonem, ale pokud to znamená nový konektor tak budeme mít za dva roky tak jednu nabíjecí stanici která to na D1 dá. Navíc to bude pekelně drahé a tudíž i kWh bude patřičně osolená.
Jde o to, že ty technologie musí být ekonomické jinak nedávají smysl, protože pokud budu mít volbu zaplatit za 5 minut nabití dvojnásobek nebo za 15 polovinu a odskočit si a dat si kafe, tak zvolím druhou variantu. Protože za 5 minut si ani neodskočíš.
To se nebavím o tom, že i díky té zářné technologii bude auto jako takové dražší.
Možná si to neuvědomuješ ale BEV jsou zatím ve fázi testování na co zákazník skočí a za co je ochoten platit. Integrovaný dron, 1.5MW výkon a nabíjení, 18000Nm krouťák, aktivní podvozek, FSD a co já vím co ještě. Spousta z toho ale zemře, stejně jako 3D televize, protože za to prostě zákazníci nebudou chtít platit.
A když se podívám na výsledky tak jak Neue Klasse, tak CLA ukazují podstatně zajímavější inovace pro kupující než ty čínské výkřiky. Na VW koncern si budeme muset počkat na září na MEB+ s CTP baterkama a pak třeba zjistíš že zbytečně stahuješ kalhoty když brod je ještě daleko.
Cílem Číňanů je ohromit, cílem Evropy je prodávat množství a být konkurenceschopný. Až Číně dojdou na ohromování peníze, skončí snad i tvé povzdechy nad nekonkurenceschopnou Evropou.
To, že nějaký stát lije miliardy do technologií ještě neznamená že je to dlouhodobě udržitelné. Navíc každý kdo zná výrobky z Číny přece ví jaký je rozdíl mezi slibem a realitou, navíc se doplňující o fakt že ty zázraky zatím nejsou ani v Číně v množství.
Je sice dobré se rozplývat nad nabíjecím výkonem, ale pokud to znamená nový konektor tak budeme mít za dva roky tak jednu nabíjecí stanici která to na D1 dá. Navíc to bude pekelně drahé a tudíž i kWh bude patřičně osolená.
Jde o to, že ty technologie musí být ekonomické jinak nedávají smysl, protože pokud budu mít volbu zaplatit za 5 minut nabití dvojnásobek nebo za 15 polovinu a odskočit si a dat si kafe, tak zvolím druhou variantu. Protože za 5 minut si ani neodskočíš.
To se nebavím o tom, že i díky té zářné technologii bude auto jako takové dražší.
Možná si to neuvědomuješ ale BEV jsou zatím ve fázi testování na co zákazník skočí a za co je ochoten platit. Integrovaný dron, 1.5MW výkon a nabíjení, 18000Nm krouťák, aktivní podvozek, FSD a co já vím co ještě. Spousta z toho ale zemře, stejně jako 3D televize, protože za to prostě zákazníci nebudou chtít platit.
A když se podívám na výsledky tak jak Neue Klasse, tak CLA ukazují podstatně zajímavější inovace pro kupující než ty čínské výkřiky. Na VW koncern si budeme muset počkat na září na MEB+ s CTP baterkama a pak třeba zjistíš že zbytečně stahuješ kalhoty když brod je ještě daleko.
Cílem Číňanů je ohromit, cílem Evropy je prodávat množství a být konkurenceschopný. Až Číně dojdou na ohromování peníze, skončí snad i tvé povzdechy nad nekonkurenceschopnou Evropou.
@ryccardo
Moc Vám nerozumím. Říkáte, že nás Čína předběhla protože nechápe fyziku, mele zelenou ideologii a investuje tam, kam to nemá smysl, daleko více než my?
Protože to je to, co Čína dělá. Jsou pragmatičtí.
Moc Vám nerozumím. Říkáte, že nás Čína předběhla protože nechápe fyziku, mele zelenou ideologii a investuje tam, kam to nemá smysl, daleko více než my?
Protože to je to, co Čína dělá. Jsou pragmatičtí.
@rohYpnol automobilky řeší vývoj BEV, na spalováky kašlou už nějakou dobu a pokud vím tak jsou spokojení se změnami ohledně pokut. Nevím proč to sem vůbec motáš.
Navíc vývojáři BEV těžko řeší emisní pokuty.
Základní materiály se prodávají celosvětově a jejich cena je známa, takže nestraš. Škoda si snad vyrábí hliník nebo ocel? A cena na celosvětovém trhu ovlivňuje ceny všem výrobcům aut ne?
Navíc vývojáři BEV těžko řeší emisní pokuty.
Základní materiály se prodávají celosvětově a jejich cena je známa, takže nestraš. Škoda si snad vyrábí hliník nebo ocel? A cena na celosvětovém trhu ovlivňuje ceny všem výrobcům aut ne?
@rohYpnol
Za totalnim propadem prodeju evropských znacek v Cine rozhodně Greendeal nemuze.
Jenze trolls musi psat pod jazdym clankem o te zle EU.
Za totalnim propadem prodeju evropských znacek v Cine rozhodně Greendeal nemuze.
Jenze trolls musi psat pod jazdym clankem o te zle EU.
@ryccardo
Zdražujeme si uměle vstupy pro náš průmysl a v záchvatu šílenství o jakousi záchranu klimatu investujeme obrovské finanční prostředky někam kde to nemá smysl.
=celkem přesná definice greendealu!!!
Zdražujeme si uměle vstupy pro náš průmysl a v záchvatu šílenství o jakousi záchranu klimatu investujeme obrovské finanční prostředky někam kde to nemá smysl.
=celkem přesná definice greendealu!!!
@Man Ký
Čína vylepšovala ekonomické statistiky nebo počet nakažených Covidem. Jde prostě o totalitní zemi a pro takové země je vylepšování všemožných statistik od nejnižší až po nejvyšší vládní úroveň typické.
Čína vylepšovala ekonomické statistiky nebo počet nakažených Covidem. Jde prostě o totalitní zemi a pro takové země je vylepšování všemožných statistik od nejnižší až po nejvyšší vládní úroveň typické.
@Mikesus protože zaostalí jsme my tady v EU. Komunistická Čína je daleko před náma. Z prostého důvodu. Vedou nás nevzdělaní lidé. Zelená tlupa, která absolutně nechápe fyziku pro ZŠ a mele si jen svoji zelenou ideologii. Zdražujeme si uměle vstupy pro náš průmysl a v záchvatu šílenství o jakousi záchranu klimatu investujeme obrovské finanční prostředky někam kde to nemá smysl.
Nevíte, zda v Číně rychle rostoucí kategorii RREV řadí tato statistika mezi BEV nebo PHEV?
Trochu se obávám, že Číně pro vylepšení statistik zahrnuje tato auta vybavená spalovacím motorem mezi BEV, podobně jako si Evropa vylepšuje statistiky tím, že auta se startér-generátorem řadí mezi hybridy.
Trochu se obávám, že Číně pro vylepšení statistik zahrnuje tato auta vybavená spalovacím motorem mezi BEV, podobně jako si Evropa vylepšuje statistiky tím, že auta se startér-generátorem řadí mezi hybridy.
@Mikesus
To Win Diesel nepovedal, o tom pletieš len ty. Nazval ťa dobre a na rozdiel od spôsobu, akým to robíš ty, aj veľmi kultivovane, galantne a na úrovni. Kiež by elektrina bola taká distingvovaná ako nafta.
To Win Diesel nepovedal, o tom pletieš len ty. Nazval ťa dobre a na rozdiel od spôsobu, akým to robíš ty, aj veľmi kultivovane, galantne a na úrovni. Kiež by elektrina bola taká distingvovaná ako nafta.
@Hendly
1) Takže znovu - Evropské továrny zavírají kvůli propadu prodejů evropských značek v Číně, které auta pro čínský trh vyrábí v Číně... ODPOVĚĎ NIKDE
2) "zrusila se hradba v podobe emisnich norem" - lež, nic se nezrušilo
3) "Trollove jako nick rohypnol" - opět jen nálepkování a osobní útoky
Tj. přesně jak píšu. Typický hujeříček. Jen lži, demagogie a nálepky a osočování a osobní útoky. Díky, že jsi opět prokázal, že rohYpnol má pravdu!
1) Takže znovu - Evropské továrny zavírají kvůli propadu prodejů evropských značek v Číně, které auta pro čínský trh vyrábí v Číně... ODPOVĚĎ NIKDE
2) "zrusila se hradba v podobe emisnich norem" - lež, nic se nezrušilo
3) "Trollove jako nick rohypnol" - opět jen nálepkování a osobní útoky
Tj. přesně jak píšu. Typický hujeříček. Jen lži, demagogie a nálepky a osočování a osobní útoky. Díky, že jsi opět prokázal, že rohYpnol má pravdu!
@Rohypnol
další troll prispevek.
EURO7 bylo schvaleno v daleko mirnejsi podobe a limity emisi jsou takrka stejne jako dnes.
Bud to nevis, pak nevim proc o tom mluvis a nebo tuto skutecnost vis a zamerne neuvadis.
Obě varianty jsou negativni.
Presne toto je hybridni valka. Trollove jako nick rohypnol a dlsi jejo jmena pod kazdym clnkem jedou tu samoz agrndu a znemožňují normalni diskuzi na dulezite tema.
další troll prispevek.
EURO7 bylo schvaleno v daleko mirnejsi podobe a limity emisi jsou takrka stejne jako dnes.
Bud to nevis, pak nevim proc o tom mluvis a nebo tuto skutecnost vis a zamerne neuvadis.
Obě varianty jsou negativni.
Presne toto je hybridni valka. Trollove jako nick rohypnol a dlsi jejo jmena pod kazdym clnkem jedou tu samoz agrndu a znemožňují normalni diskuzi na dulezite tema.
@Hendly
Hendlíčku hujeříčku, proč opět lžeš? Žádná hradba v podobě emisních norem se nezrušila!!! NAOPAK bylo přijato Euro7.
Hendlíčku hujeříčku, proč opět lžeš? Žádná hradba v podobě emisních norem se nezrušila!!! NAOPAK bylo přijato Euro7.
@Rohypnol
Troll - Jejich ukol je odradit od diskuze, ne diskutovat.
Znova, zrusila se hradba v podobe emisnich norem tak tu mas cinska auta. Podivej se kolik kolem mas MG.
Kazde takove auto ue minus pro klasickou znacku.
Troll - Jejich ukol je odradit od diskuze, ne diskutovat.
Znova, zrusila se hradba v podobe emisnich norem tak tu mas cinska auta. Podivej se kolik kolem mas MG.
Kazde takove auto ue minus pro klasickou znacku.
@psel
Fakt nelži, jsi trapný.
www.novinky.cz/…i-plany-40476304
Vývoj a modernizaci kompaktních spalovacích motorů má ve Volkswagenu z velké části nově na starosti Škoda Auto
Fakt nelži, jsi trapný.
www.novinky.cz/…i-plany-40476304
Vývoj a modernizaci kompaktních spalovacích motorů má ve Volkswagenu z velké části nově na starosti Škoda Auto
@Hendly
Ty už opravdu nevíš kam uhnout a ani nevíš co sám tvrdíš...
Takže znovu - Evropské továrny zavírají kvůli propadu prodejů evropských značek v Číně, které auta pro čínský trh vyrábí v Číně... Jo, to odpovídá tvojí ynteligenci!
Ty už opravdu nevíš kam uhnout a ani nevíš co sám tvrdíš...
Takže znovu - Evropské továrny zavírají kvůli propadu prodejů evropských značek v Číně, které auta pro čínský trh vyrábí v Číně... Jo, to odpovídá tvojí ynteligenci!
@Rohypnol
Trollove jsou nekdy agresivní. Jejich ukol je odradit od diskuze, ne diskutovat.
Cina rozjizdi masovou vyrobu aut, uz vytlačila konkurenci ze sveho trhu, nejvetsiho trhu sveta, a rozjizdi e😜ort. A nejde jen o e😜ort do evropy, ale do vsech trhu sveta kde bere podíl evropský znackam.
Jednoduché.
Tim ze nechavame mirne emisni normy otevirame dvere čínské konkurenci jeste vice. A jak je videt na prodejich je za to cina rada.
Trollove jsou nekdy agresivní. Jejich ukol je odradit od diskuze, ne diskutovat.
Cina rozjizdi masovou vyrobu aut, uz vytlačila konkurenci ze sveho trhu, nejvetsiho trhu sveta, a rozjizdi e😜ort. A nejde jen o e😜ort do evropy, ale do vsech trhu sveta kde bere podíl evropský znackam.
Jednoduché.
Tim ze nechavame mirne emisni normy otevirame dvere čínské konkurenci jeste vice. A jak je videt na prodejich je za to cina rada.
@WinDiesel
Ano, to se jistě děje. Díky velké konkurenci uvnitř Číny nakonec přežije jen pár značek, které zákazníky nenechají na holičkách.
Nicméně trend je jasný, EV už vyhráli.
Ano, to se jistě děje. Díky velké konkurenci uvnitř Číny nakonec přežije jen pár značek, které zákazníky nenechají na holičkách.
Nicméně trend je jasný, EV už vyhráli.
@Tycoon no mně se spíš nechce věřit, že by dokázali vyrobit polovinu aut se spalovacím motorem😊
@psel
EU není konkurenceschopná ne kvůli technologiím, ale kvůli greendealu a kvůli tomu, že automobilky místo vývoje řeší emisní pokuty EU a jak přežít likvidační politiku a ideologii EU místo toho, aby řešili vývoj.
EU automobilky jsou nekonkurenceschopné, protože v legislativním a ekonomickém prostředí EU prostě nelze Číně konkurovat. Když v EU nejsme schopni vyrobit hliník, asi těžko budeme schopni vyrobit baterku, natož tak elektormobil. To je celé.
EU není konkurenceschopná ne kvůli technologiím, ale kvůli greendealu a kvůli tomu, že automobilky místo vývoje řeší emisní pokuty EU a jak přežít likvidační politiku a ideologii EU místo toho, aby řešili vývoj.
EU automobilky jsou nekonkurenceschopné, protože v legislativním a ekonomickém prostředí EU prostě nelze Číně konkurovat. Když v EU nejsme schopni vyrobit hliník, asi těžko budeme schopni vyrobit baterku, natož tak elektormobil. To je celé.
@Hendly
Ty fakt budeš mentálně hodně pozadu.
Evropské továrny zavírají kvůli propadu prodejů evropských značek v Číně, které auta pro čínský trh vyrábí v Číně... Jo, to odpovídá tvojí ynteligenci!
Ty fakt budeš mentálně hodně pozadu.
Evropské továrny zavírají kvůli propadu prodejů evropských značek v Číně, které auta pro čínský trh vyrábí v Číně... Jo, to odpovídá tvojí ynteligenci!
@traveldrive : já nevím proč se ti elektrocvoci tak rozčilují. Kromě CX-60 už mám i CX-80, oboje elektrifikovaná auta, MHEV. Jsem tedy elektrický a jdu " s dobou", mám baterky i elektromotory. Co jim pořád tak vadí? 😄
A že DPF zachytávají všechny částice ve vzduchu, tedy i otěr z brzd a pneumatik elektrowagenů i ostatních vozů, je naprostá a nezpochybnitelná pravda. Totéž s nižší účinnosti dělají i BPF zážehových motorů.
Diesely žádné částice negenerují a zachytávají cizí částice prachu, otěrů a karbonu v DPF. Benzíny generují minimum mikročástic protože BPF.
Elektorwageny pouze do vzduchu chrlí otěž z pneumatik, které vysokou hmotností dostávají na frak.
A nemylte se, elektroclowni, toho otěru z přetížených pneumatik elektrowagenů je tolik, že už se to musí řešit i na úrovni emisních norem EK.
A že DPF zachytávají všechny částice ve vzduchu, tedy i otěr z brzd a pneumatik elektrowagenů i ostatních vozů, je naprostá a nezpochybnitelná pravda. Totéž s nižší účinnosti dělají i BPF zážehových motorů.
Diesely žádné částice negenerují a zachytávají cizí částice prachu, otěrů a karbonu v DPF. Benzíny generují minimum mikročástic protože BPF.
Elektorwageny pouze do vzduchu chrlí otěž z pneumatik, které vysokou hmotností dostávají na frak.
A nemylte se, elektroclowni, toho otěru z přetížených pneumatik elektrowagenů je tolik, že už se to musí řešit i na úrovni emisních norem EK.
@PowerHouse No však. On by ten Epiq stál možno 12000, ale my im kúpou každého auta za európske ceny štedro prispejeme.
@Hendly
Hedlíčku, každý vidí, že odpověď na bod č. 1 není nikde. Bod č. 2 naopak vyloženě a zcela zjevně lžeš (schválení normy Euro7 proto tvému tvrzení o zániku).
Smolík, skončil isji opět jako uznaný lhář a hujer.
Hedlíčku, každý vidí, že odpověď na bod č. 1 není nikde. Bod č. 2 naopak vyloženě a zcela zjevně lžeš (schválení normy Euro7 proto tvému tvrzení o zániku).
Smolík, skončil isji opět jako uznaný lhář a hujer.
@hendly
hendlíčku, opět jsi uznán ze lží!
„Hliníkárna Slovalco je klíčovým dodavatelem nejen pro slovenské, ale i pro evropské společnosti. Zastavením výroby bude Evropa nucena dovážet hliník ze zemí, jako je Čína nebo Rusko,“ okomentoval ředitel Milan Veselý konec provozu v továrně v Žiaru nad Hronom.
www.seznamzpravy.cz/…na-hlinik-211769
Smolík, hendlíček, lhář a hujer!
hendlíčku, opět jsi uznán ze lží!
„Hliníkárna Slovalco je klíčovým dodavatelem nejen pro slovenské, ale i pro evropské společnosti. Zastavením výroby bude Evropa nucena dovážet hliník ze zemí, jako je Čína nebo Rusko,“ okomentoval ředitel Milan Veselý konec provozu v továrně v Žiaru nad Hronom.
www.seznamzpravy.cz/…na-hlinik-211769
Smolík, hendlíček, lhář a hujer!
@Rohypnol
hlinik v EU neni problem vyrabet.
Jen jestli chceme dodržovat aspon zakladni pravidla ochrany a lidi bude drazsi nez konkurence.
Nebo muze byt levnejsi, ale za tvym domem bude smrad, bordel a otravena proroda a nebudes mit socialni zajisteni atd.
Budes pak spokojeny?
Vyrabet zakladni veci bez přidané hodnoty vede jen k chudobe.
hlinik v EU neni problem vyrabet.
Jen jestli chceme dodržovat aspon zakladni pravidla ochrany a lidi bude drazsi nez konkurence.
Nebo muze byt levnejsi, ale za tvym domem bude smrad, bordel a otravena proroda a nebudes mit socialni zajisteni atd.
Budes pak spokojeny?
Vyrabet zakladni veci bez přidané hodnoty vede jen k chudobe.
@WinDiesel: Môžem sa opýtať, načo ti je CX-60 aj CX-80? Obe mám rád a ten dieselový šesťvalec je parádny, len mi nedáva zmysel mať dve podobne veľké autá doma, tak ma to zaujíma.
Koukal jsem na čínské zpravodajské weby. Bylo to zábavné, jak hodně EV v Číně prodávají a jak všechny menší automobilky krachují a nechávají své zákazníky bez náhradních dílů a bez SW aktualizací..... Hřbitovy EV jsou poseté desetitisíci pomníčky. EV zarůstají travou, ceny se snižují ale stejně je už neprodají.
Takže to je ta odvrácená tvář elektromobilizmu v Číně. Člověk ale musí umět anglicky a nebýt zaslepený elektrocvok.
Takže to je ta odvrácená tvář elektromobilizmu v Číně. Člověk ale musí umět anglicky a nebýt zaslepený elektrocvok.
@Dzinus Já zase nerozumím Vám. Čína masivně investuje do energetické infrastruktury, aby si zajistila levnou energii pro průmysl. My to v EU neděláme. Čína si doma i např. v Africe zajišťuje levné zdroje surovin pro průmysl a neřeší nějakou uhlíkovou stopu. My to neděláme a vše si uměle zdražujeme všelijakými umělými poplatky.
@Hendly
Děje se přesně to co jsem předpovídal. Podpora BEV = podpora Číny. Greendeal zlikviduje evropský automotive. To se děje.
Děje se přesně to co jsem předpovídal. Podpora BEV = podpora Číny. Greendeal zlikviduje evropský automotive. To se děje.
Bohužel I zaostalí komunisté začínají evropu předbíhat v technologiích.