Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Pepa_007
300km/h...... to elektromobil určitě nebude. 😉 👍🏻
@Pepa_007
www.tesla.com/…inventory/new/ms
Model S
Plaid
94 najetých kilometrů
K dispozici k vyzvednutí
2 804 500 Kč
322 km/h
Maximální rychlost
2,1 s
www.tesla.com/…inventory/new/ms
Model S
Plaid
94 najetých kilometrů
K dispozici k vyzvednutí
2 804 500 Kč
322 km/h
Maximální rychlost
2,1 s
@DonVito jedno BEV auto. JEDNO. 😁😁😁
@Pepa_007
www.mobile.de/…r/422740396.html
LUCID Air Sapphire - Full Electro - 1234 PS und 840Kilometer Reichweite - AWD 4x4
Leistung in kW
907kW
Leistung in PS
1234PS
Beschleunigung 0-100 km/h
1,89s
Höchstgeschwindigkei
332km/h
www.mobile.de/…r/422740396.html
LUCID Air Sapphire - Full Electro - 1234 PS und 840Kilometer Reichweite - AWD 4x4
Leistung in kW
907kW
Leistung in PS
1234PS
Beschleunigung 0-100 km/h
1,89s
Höchstgeschwindigkei
332km/h
@DonVito Plaid som siel a ten je jednoduche rozbehnut ale nemozne zastavit
@ptr078
Vazne? Asi to nebylo s keramickyma brzdama.
Ktery BY ti urcite nabidli, kdybys byl realny zajemce...
shop.tesla.com/…id-track-package
Carbon Ceramic Brake
2x 410 x 40mm carbon-silicon carbide front rotors
2x 410 x 32mm carbon-silicon carbide rear rotors
2x 6-piston one-piece, forged front calipers with high-performance brake pads
2x 4-piston one-piece, forged rear calipers with high-performance brake pads
2x integrated, caliper-mounted parking brakes
Track-ready brake fluid
Vazne? Asi to nebylo s keramickyma brzdama.
Ktery BY ti urcite nabidli, kdybys byl realny zajemce...
shop.tesla.com/…id-track-package
Carbon Ceramic Brake
2x 410 x 40mm carbon-silicon carbide front rotors
2x 410 x 32mm carbon-silicon carbide rear rotors
2x 6-piston one-piece, forged front calipers with high-performance brake pads
2x 4-piston one-piece, forged rear calipers with high-performance brake pads
2x integrated, caliper-mounted parking brakes
Track-ready brake fluid
Josef Vondráček
K čemu taková kára? Maximálně tak na závodní okruh!! Pokud si to někdo pořídí, m,myslíte že bude dodržovat pravidla ( u nás tzv. PSP) Určitě nebude, tedy k čemu to prospívá? Neekonomické, nebezpečné,. To je jako když si impotent postaví tří potravou vilu na pěti hektarech půdy. 👎
@Josef Vondráček
Úplný súhlas, keďže maximálna povolená rýchlosť je 130 kmh, nikto nepotrebuje výkonnejšie a rýchlejšie auto ako je Fabia 1,0 MPi 59 kW. Aj tá predsa má maximálku 175 kmh, takže ani tá už nie je na bežné cesty, ale maximálne na okruh, kde túto rýchlosť využije.
Úplný súhlas, keďže maximálna povolená rýchlosť je 130 kmh, nikto nepotrebuje výkonnejšie a rýchlejšie auto ako je Fabia 1,0 MPi 59 kW. Aj tá predsa má maximálku 175 kmh, takže ani tá už nie je na bežné cesty, ale maximálne na okruh, kde túto rýchlosť využije.
kari.laz
Největší problém M2 je hmotnost (pominu-li vzhled, který se nelíbí snad nikomu). Na tak malé auto ji chybí pár set kilo, aby byla ve vodách elektro pseudosporťáků. 300 kg dolu by ji náramě prospělo.
@kari.laz obzvláš'ť, když váží jako M5 E60 s pětilitrovým desetiválcem.
Měli udělat Z4 kupé.
Měli udělat Z4 kupé.
Jinak samozrejme nic proti, zabavne to jiste bude a sve fanousky bezesporu najde 😄
S tou váhou by som si vôbec nebol istý a veľkosť je asi tiež podobná (nechce sa mi hľadať rozmery).
najít přesnou hmotnost Giulie se zdá nemožné, ale uvádí se mezi 1672-1751, tak se podívej do techničáku
zatímco M2 CS - jestli že "civilní" M2 má 1780 kg, je celkem možné, že ani ta "odlehčená" nebude lehčí, než "civilní" Giulia. rozměrově je nepochybně menší (M2), o pár centimetrů...
Nemusím pozerať do techničáku pretože s QV som bol na váhe. 1680kg s nie celkom plnou nádržou.