Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Volkswagen ID. Buzz Long GTX – Delší i silnější. Ale co dál?

45 komentářů

Lempl Klaun
«Konvenční osobní dodávka s dieselem a dostatečně velkou nádrží na jeden zátah zvládne klidně cestu z Česka na Jadran, na to ovšem u aut s lokálně bezemisním pohonem můžeme ještě na dlouho zapomenout.»

Na jeden zátah na Jadran? Krása. A mezitím ostatní lidé zastaví, nají se, vyspí, nabíjí… a ty jedeš dál: neúnavný jezdec, pán spotřeby, otrok výfuku.
A když dojedeš, můžeš si rovnou natankovat zpátky, a u toho si vdechnout pořádnou dávku nostalgie, benzínu a letního smogu. Eko je pro sraby! 🤡
Avatar - Mokrous
Mokrous
@vencelín Nekrm trolla. To co děláš ty, to dělá většina normálních uživatelů spalováků a tím spíš dieselů. Prostě jedeš kdy a kam chceš ty a ne auto. Nejsi otrok auta, ale auto slouží tobě. EV ať si užívají tihle masochističtí svazáci a kádrováci. Beztak stejně jezdí olítaným spalovacím vrakem a po večerech doma masturbují nad fotkou Elona, nebo Elroqa 🤓
Lempl Klaun
@Futurista Ty jo, to jsi fakt borec, dát 1600 km s jednou zastávkou! Na takovou cestu musíš mít buď železnou disciplínu… nebo zcela vyprázdněný emocionální život.
A měchýř z titanu. Respekt! 🤡
psel
Co dál? MEB+. V září se uvidí 😄.
Avatar - Max  Headroom
Max Headroom
@Lempl Klaun Tak ta sedla!
Eko je pro sraby! 😆
vencelín
@Lempl Klaun
A brání vám někdo v zastávkách při cestě autem se spalovacím motorem?
Mne tedy na poslední jízdě, kdy jsem na jednu nádrž jel jízdu z Plzně a dojel bez tankování kousek před Nantes nebrání. Zastavil jsem si kdy jsem uznal za vhodné.
Avatar - Max  Headroom
Max Headroom
@Futurista
Tipuju, že čůráš rovnou za jízdy do petky, co?

Profesionál každým coulem. 🥰
Wahaha. ✌️
ericn
@Mokrous souhlas 😋
dodo24
@rohYpnol prosím Vás, už sa spamätajte a chodte si to už naozaj aj vyskúšať konečne. Praha - Ostrava nie je žiadny adrenalinovy zažitok, ale úplne bežná jazda na akú si zvyknutý, akurát to počas cesty pichneš na 15 minút na kábel. Ano, ak by som denne jazdil dlhé trasy, tak si nekúpim EV. Ale ak 99% trás urobím do 250km, tak to 1% mi nevadí sa prisposobiť. Ak to tebe vadí, tak nechápem prečo to stále riešiš a bojuješ s veternými mlynmi.
kesumb
@rohYpnol
ses vedle, hlavni duvod je, ze EU ma drahou hodinu prace, jestli je to kvuli drahejm rohlikum, odborum nebo bezpecnostnim opatrenim si vyber sam. Pokud se ale vyplati vyrobit auto nasledne importovany do eu a tedy splnujici GD pozadavky, je hlavnim duvodem presunu cena prace a ne GD. Navic automobilky budou muset dokladat emisni stopu i importovanyho auta..

coz nemeni nic na tom ze ja bych do automotive nedal ani zlamanou gresli kdyz stoji ofce par mesicnich platu a furt nekdo knuci jak je to moc
ryccardo
@Lempl Klaun hlavne bych takovou vzdalenost letel a tam si pujcil auto.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@ptr078
Za mě byla jízda v id.buzz velmi nepříjemná. Vůbec jsem se necítil dobře. Doporučuji zakždému zkusit, aby nebyl zklamaný!!!
1) mizerný výhled vpřed
2) velmi málo místa nad hlavou (protože aerodynamický odpor...)
3) senzory nejsou shora čelního skla, ale dole na palubce, což neustále překáží
4) mizerná sedadla (prostě jsou malá, ... krátké sedáky...)
5) málo místa na nohy vepředu, přístrojová deska je extrémně blízko, dislpay infotainmentu je proto velmi mimo zorné pole...
Za mě to bylo jedno z největších zklamání v poslední době. S Multivanem T6.1 je to totálně nerovnatelné. Multivan je pocitově o třídu prostornějším vozem.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Lempl Klaun
Tak 1600/2=800
800 km je 8h jízdy. No a nevím jak ty, ale já v noci 8h obvykle spím 😁
Ale ty asi tedy budeš prostatik co každé 2h musí... Ale chápej, že jsou i zdraví lidé co nemají tolik smůly jako ty.
Futurista
@Lempl Klaun Nesuď ostatní podle sebe. Do Itálie nebo Chorvatska k moři na jeden zátah není problém, rodinka spí, já to odjedu sám. A jezdím 1600 km k Marseille, s jednou zastávkou na tankování, krátký občo a valíme dál, max se prostřídáme za volantem. A to nepotřebuju ani MPV nebo dodávku. Pokud bych měl dojezd 300km, kolikrát bych se musel najíst? Kolik kafí vypít? Kolikrát přečíst net? Těším se na odpověď. Díky, EVraději ne.
Leos_Siegel
@rohYpnol Ano, každý to má jinak. Pro někoho je problém 2 hodiny v kuse, pro někoho je 8h v pohodě. V noci, pokud se nechce spát, tak to je asi nejlepší. V autě všichni chrní, nikdo do řízení nekecá a na prázdných cestách km jenom ubývají. Taky jsem to tak měl, teď už bývám unavenější a tak, když jedu sám, si zastavím, jinak střídáme.
dodo24
@Arese na jednej strane sú tu "Elektrohujerové", ktorí sa ti snažia vysvetliť, že to pre nich problém nie je a na druhe si tu ty, ktorý ich presviedča, že problém majú. No ja ti neviem, kto je väčší blázon...
dodo24
@rohYpnol Nie je to len o mechúre, pol roka som jazdil Wolfsbur - Bratislava skoro kazdy tyzden, co bolo 770km a ani jediný krát sa mi nestalo, že by som to dal bez zastávky. Tankovať som nepotreboval, akurát sa trochu ponaťahovať, prejsť, káva, atď. Nič čo by som chcel opäť zažívať.
Arese
@ericn 👍👍👍👍👍👍
vencelín
@Futurista
Já jel autem z domova až na Gibraltaru a zpět, a jindy z domova do Portugalska. A Francii mám projetou hodně. Jezdím však mimo placené dálnice. Ono to není pár Euro jak uvádíte. Na dalších trasách to je skoro cena paliva navíc.
Nevím proč bych se měl během jízdy mučit hladem a zizni, to je naprostá zvrhlosti. Naopak pití a ovoce zvláště v létě oddaluje unavu.

Mne řízení nevadí a řídím vcelku rád, ale po 10hodinove jízdě jsem zralý na auto s autonomní řízením a mám toho plné kecky. Tak jsem to myslel. Únava je potvora a od jistého momentu ji nepodceňuj. Když na mne přijde, tak na 10 min zastaví, lehnu zavřu oči a pak zas mohu jet. Fakt nejsem robot abych bez jídla a pití kroutil volentem dlouhé hodiny v kuse.
Othello
@rohYpnol
Plný souhlas, ten mizerný výhled by pro mě byl zásadní důvod proč to nekoupit kdybych se náhodou rozhodoval jestli to koupit
Avatar - Marquis de  Sade
Marquis de Sade
@Futurista

Já a můj urolog? To je toxický vztah. On mi říká, že bych měl pít víc, já mu říkám, že nemá kazit můj rekord.
vencelín
@Mokrous
Jo to si taky říkám.
Na jedné straně výrobce šetří fragmenty halere u funkčních vlastností, na druhé straně na auto montuje trapné zbytečnosti jako světelný pás pod přední kapotou či v masce chladiče. Úplná pitomost, kterou zákazník zbytečně platí.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@vencelín No tak je jasný, že 20 let starej bzučák, nebude pojízdnej. Leda by měl 3. baterku, ale to nikdo nezaplatí...
A kolikrát ani nemusí člověk řešit budoucí zákaz spalováků a stačí si sednout do novinek většiny výrobců. Tak neskutečný šetření a pseudohogofogo výbava, to tu ještě nebylo. Od nižší střední až po prémii jeden ojeb vedle druhýho. Přitom před pár lety člověk nevěděl kam skočit, když na to byly prašule. Jedna paráda vedle druhý a dnes? Jeden by brečel...
vencelín
@Futurista
1600 km s jednou zastávkou.... No klobouk dolů, I když předpokládám že jedete po f dálnicích, to máte práh "bolesti" posazení poměrně vysoko.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Pepa_007
Kvituji 1.8t na kouli. 😉 👍🏻
Sice 5t hmotnost celé soupravy, ale jde to.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nepoužitelný vůz. Klíčová hodnota - 350.
Dojezd vozu na úrovni, kdy trasa Ostrava - Praha znamená adrenalinovou sázku do loterie... Zákazník si rodinné MPV vysloveně kupuje na cesty a rodinné výlety. S tímhle budete pořádat poznávací zájezdy po dobíjecích stanicích. Děti nepoznají svět, zato budou znát všechny benzinky na trase Praha - Dubrovník...
Avatar - Max  Headroom
Max Headroom
@Lempl Klaun
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Leos_Siegel
@Lempl Klaun Ve větším autě může jet víc řidičů, kteří se střídají. Tankuje se tam, kde je to výhodné, ne kde je to nutné, respektive podíl nutných tankování je mnohem nižší. Stejně tak je to se zastávkami. Běžný noční přejezd, kdy se řidiči vystřídají znamená pro ostatní osazenstvo zastávku, u které se mnohdy ani neprobudí. V noci je minimální provoz, tedy za cca 8 hodin dálniční jízdy dokáže normální vozidlo, díky absenci nabíjení, ujet o 150 - 200 km dál, než takováto elektrika. Posádky ušetří čas, ušetří za nocleh a i přes brutální spotřební daň na normální paliva ušetří na palivu. Protože cena elektriky na rychlonabíječkách je nechutně vysoká.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@kesumb

Naprostý nesmysl.

"Pokud se ale vyplati vyrobit auto nasledne importovany do eu a tedy splnujici GD pozadavky, je hlavnim duvodem presunu cena prace a ne GD."

Z tohoto vůbec nevyplývá, že problém není v cenách energií a surovin!!! Jsi demagog.
vencelín
@ryccardo
Ta etapa co popisují byl pouhý poslední den a finální návrat domů. Jinak vejlet byl po zaamcich, bunkrech či jiných zajímavost ech. Případně na kole.
Teleport nemám, takže nějak se vrátit domů musím 😊
vencelín
@Arese
Pokud jsou takového názoru, jejich pro let 😊. Já kvůli tomu svůj postoj měnit nebudu
ryccardo
@vencelín To mi přijde jako masakr. Takhle bych osobně dovolenou vůbec trávit nechtěl. Pro mě je komfortní tak 600 -700 km denně jako řidič a pak se vystřídat. Člověk se pak už blbě soustředí na jízdu a přijde mi to nebezpečný.
Arese
Vlastně jediné plus tohoto elektropřibližovadla je jeho líbivý design, jinak je to z uživatelského hlediska totální zmar. Není divu, že se ve srovnání s normálně použitelnou řadou Transportér/Caravelle prodává v zanedbatelných počtech, lidí se nenechají opít elektrorohlíkem!
Arese
@Max Headroom Zato ty čůráš jako prvotřídní prostatik, abys časté a dlouhé elektrodebilní zastávky měl čím zdůvodnit. Elektrohujerové jsou ze stejného důvodu taky bez výjimky kafezávisláci. 😄😄😄
Arese
@vencelín Přesně tak, ale pohledem fanatických elektroohujerů vedeš "provokativní" řeči! 😄👍
Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
špatný
Avatar - Mokrous
Mokrous
@vencelín Z jedné strany šetření a z druhé strany totální debilizace společnosti, která místo na mozek spoléhá na halucinující a extrémně chybující ChatGPT. Auta jsou jedním střípkem v mozaice výsledků tohoto trendu...
Futurista
@vencelín No, nevím, jaks to myslel, ale pokud jsi byl nejdál na dálnici v Německu, pak to chápu, ale pokud myslíš, že francouzský dálnice jsou utrpení, pak si toho moc neprojel. Zlatá Francie oproti Německu. Raději si zaplatí pár eur, ale jedu, než abych stál někde v koloně. Před měsícem jsem byl autem v Amsterdamu a Německo je poslední dobou jedno velký utrpení.
Mimochodem, ty nevydržíš 7 hodin nejíst, nečůrat atd? To bych pak doporučoval doktora.
vencelín
@ryccardo
Tak ja objel autem Spanelsko i Portugalsko autem z domova, kdy jsem vezl třebas kola, na autě stan a cestu jsem si rozvrh dle chuti. Nicméně se přiznám že 1600km (i když po dálnici) za den je už docela darda. Nejvíc co jsem asi dal, tak bylo něco přes 900 km z oblasti Paříže do Plzně ve Francii a v CR mimo dálnici a někdy jsem toho měl ke konci už plné kecky.
vencelín
@Mokrous
To je logické, že většina lidí jede kam chce a staví kdy užna za vhodné a zastávky nutně kvůli potřebám auta se snaží minimalizovat.
Bzucak má smysl na cukacky po městě nebo do otrociny nikoliv na cestování. Tak to vnímám já.
Takže já si bzucak nepiridim ani jako 20 lety kousek. Pokud už v nabídce nebudou auta se spalovacím motorem, tak budu se snažit udržet v chodu ty me, dnes již téměř 20 létě kousky 😊
ptr078
@rohYpnol S tym suhlas, na dlhe cesty to nie je, videl som gtx long novu v nemecku za 96k a za to si uz kazdy normalny clovek kupi mercedes v dizly. Ale ako pisem, jazdenka do mesta, preco nie
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Podle nového průzkumu Německého svazu automobilového průmyslu (VDA) více než tři čtvrtiny německých dodavatelů automobilového průmyslu (76 😖 plánují odložit, přesunout nebo zcela zrušit plánované investice v Německu. Plánují naopak přesun investic do jiných zemí EU, Asie či Severní Ameriky, píše německý deník Berliner Zeitung (BZ). Důvodem mají být problémy německého automobilového průmyslu v posledních letech, které souvisejí mimo jiné s jeho klesající atraktivitou pro investory a v důsledku toho mimo jiné klesajícími prodeji a 73 000 propuštěnými zaměstnanci od roku 2018.

www.echo24.cz/…zruseni-odlozeni

Tak už to přichází. Greendeal jede!
rohYpnol měl bohužel opět pravdu!
ptr078
@rohYpnol Podla mna je to ideal mama car do mesta a na nakup, nahadzes tam co treba a ides domov. Nebude ti luto, ze ti to deti okopu, pokreslia a oblinkaju.Ovela lepsie ako pseudo ev suv. Na vw celkom podareny dizajn a podla toho za kolko sa predavaju v nemecku jazdene id4/5 mozno o rok dva sa najdu lacne jazdenky. Nove to nedava zmysel, drahe, slaba variabilita a este horsi dojazd
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
2.7t.
Karavan s normální hmotností dá?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Futurista

Hujeříček doníček mě poučoval, že vždy při každé zastávce obědvá v kvalitní restauraci 😁