Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNová Toyota Aygo X poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Bude i čtyřkolka?
20 komentářů
3_diamanty
Predpokladam ze teraz aygo uz ako hybrid bude niekde v cene yarisu.. no nekup to... 3,5m kocka za 17 babiek... to aj zakladnejsia octavka za nejakych 25 zrazu posobi az lacno... som zvedavy na tie predaje ayga teraz... i10 musi mat radost... bude uz jasna jednicka... ale urcite aj space staru ci picantu to zahra do karat
Arese
Zástavba složitého a drahého hybridu do městského minivozu je neuvěřitelně absurdní počin. Auto je vpředu prodloužené o 7,5 cm, což ve městě zhorší jeho obratnost a parkovatelnost. Dále přibralo brutálních skoro 150 kg, což je v této kategorii hmotnostní katastrofa - je to jako by člověk v dosavadním nehybridním Aygu neustále převážel 3 pytle cementu. No a jsem velmi zvědavý na cenu této pochybné novinky vzhledem k ceně dosavadního (nehybridního) Ayga. Prodej této hybridní novinky půjde vzhledem ke svému předchůdci pravděpodobně výrazně dolů, minimálně tedy v zemích střední a východní Evropy určitě. Za této situace je volba zájemců o dostupný a technicky co nejjednodušší minivůz jasná - Fiat Pandina (reps. Panda předposlední generace), nebo Hyunday i10/Kia Picanto.
@Arese
Ale tak teraz miesto 5 litrov zozerie 4,8... pecka ... co tam potom ze uz bude v cene yarisu.. ved to sa isto oplati vsak je to proste toyota jak bejk ziadna cina ..... zlata lahka jednoducha i10tka s 1,2kou...
Ale tak teraz miesto 5 litrov zozerie 4,8... pecka ... co tam potom ze uz bude v cene yarisu.. ved to sa isto oplati vsak je to proste toyota jak bejk ziadna cina ..... zlata lahka jednoducha i10tka s 1,2kou...
@Arese Hej, teraz musíš suseda poprosiť, aby si posunul auto, lebo ty si kúpil nové Aygo, ktoré má monštróznych 7,5 cm navyše a nevieš s tým zaparkovať. Strašných 3775 mm! To sa horšie parkuje ako so Superbom, však?
Alebo že to pôjde ako staré Aygo s troma vrecami cementu. 😁 Tvoja klasická demagógia, čo tam potom, že tam dali väčší motor s vyšším výkonom, však?
Sa tu stále tvárite ako keby všetci túžili po mikroaute v základnej výbave a pritom ich nikto nechce, ani vy. 😊
Alebo že to pôjde ako staré Aygo s troma vrecami cementu. 😁 Tvoja klasická demagógia, čo tam potom, že tam dali väčší motor s vyšším výkonom, však?
Sa tu stále tvárite ako keby všetci túžili po mikroaute v základnej výbave a pritom ich nikto nechce, ani vy. 😊
Robert Hlavatý
Bohužel asi mi něco uniká, co je na těch hybridech od Toyoty tak super. Slyším jen, že motor je votáčkách hlučný, že ve spojení v CVT ty auta obecně moc nejdou.. ceny nejsou úplně lidové, design spíš konzervativní (diplomaticky řečeno).. teď mě neberte za slovo, ale v květnovém AutoTipu, německé servisy vyhodnotily C-HR jako nejporuchovější auto... Tak bych prosil majitele či znalce Toyot o komentář, co že na těch Toyotách obecně je tak extra (nemyslím tedy legendární off- roads od Toyoty) a to že toho bouchají nejvíc na světě...
@Robert Hlavatý Uniká ti, že hybridy budú do troch rokoch štandardom pri nových autách. Aj pri škodovke.
A čo sa Toyoty týka, tak si selektuješ len to negatívne zjavne.
A čo sa Toyoty týka, tak si selektuješ len to negatívne zjavne.
@Robert Hlavatý
To eCVT je v otackach, kdyz na tom někdo stoji jak na rýči. Jinak se pohybují do 3tis otacek v běžném provozu. Cim větší objem, tim mensi otáčky. Ten můj je nejčastěji v provozu, vcetne dalnice, cca mezi 1200 a 2000 otacek. Ono totiz není třeba na tom stát pořád. I auto s převodovkou při cihle na podlaze řve.
A k ty chr, roky cca 2021-2023 šetřili na 12V baterkach a neměli optimalizovanou online komunikaci.
To eCVT je v otackach, kdyz na tom někdo stoji jak na rýči. Jinak se pohybují do 3tis otacek v běžném provozu. Cim větší objem, tim mensi otáčky. Ten můj je nejčastěji v provozu, vcetne dalnice, cca mezi 1200 a 2000 otacek. Ono totiz není třeba na tom stát pořád. I auto s převodovkou při cihle na podlaze řve.
A k ty chr, roky cca 2021-2023 šetřili na 12V baterkach a neměli optimalizovanou online komunikaci.
@Mikesus To, že šetrili na baterkách som si tiež myslel, lebo výrobca mi nič nehovoril. Neskôr som zistil, že baterka čo mali rodičia v CH-R je pomerne drahá Japonska značka. A máju posledný ročník pred faceliftom(kúpený začiatkom 21, ale výroba možno ešte 20), tam pokiaľ viem ešte konektivita nebola.
@Robert Hlavatý
Odpoviem na tu poruchovosť. Vyhodnotili to na základe výjazdov ADACu. Problém CH-R a aj RAV4 je vybitá 12V batéria. Príčiny vybíjania nebudem hádať. ADAC neuvádza dôvod výjazdu k nepojazdnému autu. Toyota si takou blbosťou kazí povesť a Nemci sa naplno chytili možnosti si kopnúť.
S týmto problémom sa stretli aj rodičia. Pri trojročnej baterke v CH-R stačilo niekoľko dní odstavené auto a baterka klesla na napätie, kde nebola schopná zobudiť hybridný systém. Treba buď sledovať stav batérie, alebo voziť malý 12V booster. Lenže toto väčšina majiteľov nevie.
Odpoviem na tu poruchovosť. Vyhodnotili to na základe výjazdov ADACu. Problém CH-R a aj RAV4 je vybitá 12V batéria. Príčiny vybíjania nebudem hádať. ADAC neuvádza dôvod výjazdu k nepojazdnému autu. Toyota si takou blbosťou kazí povesť a Nemci sa naplno chytili možnosti si kopnúť.
S týmto problémom sa stretli aj rodičia. Pri trojročnej baterke v CH-R stačilo niekoľko dní odstavené auto a baterka klesla na napätie, kde nebola schopná zobudiť hybridný systém. Treba buď sledovať stav batérie, alebo voziť malý 12V booster. Lenže toto väčšina majiteľov nevie.
Jaros 00071
Naprostá blbost! Dávat do mini auta hybrid 🤦 +150 kg..🫣 zrušení tříválce s manuálem? 👎 Těžké, zbytečně zvětšené auto co hůř pojede a bude dražší. Fakt green deal pokrok ‼️🫤
Oni ji ještě nemusí znát.
Já jsem s tím jezdil s CVT v nejvyssi, cenovka toho byla tuším kolem 500 a to byl už fakt úlet. Pamatuji si, ze jsem si říkal, bych raději vzal základní yaris a jeste ušetřil. Tam bylo hodně znát rozdíl CVT a eCVT.
To souhlasim, s tím jsem jel jednou a pak jsem raději kvedlal.