Novinky
To chceš čínská plečka s baterkovým šuplíkem, která by bez čínské vlády zkrachovala.
@KANKUNEN
To chceš. Protože ta čínská plečka je dávno lepší než evropská plečka.
To chceš. Protože ta čínská plečka je dávno lepší než evropská plečka.
Běžte do haje... s Čínou.
Rychlokvasna radobyfirma si mysli, ze vie vyrabat auta, ktore vydrzia fungovat do prvej STK...
@Jon Bon Novy Pri fluktuacii cinskych "automobiliek" by som hlavne mal obavu o dostupnost nahradnych dielov. O kvalite mechaniky takychto lowcostov nemam moc vysoku mienku a ked bude clovek o 2-3 roky nieco potrebovat zisti, ze firma sa medzicasom 3x premenovala a vyraba uz uplne nieco ine.
@Matej Babjak
Ano, o dostupnost ND bych také měl určitou obavu. Ale z úplně jiného důvodu. Protože pokrok v Číně je prostě neuvěřitelně rychlý. Za tu dobu, kdy tady je jedna generace, jsou v Číně dvě až tři. Než to dovezou do Evropy, už je model zastaralý a u nich mají novější.
Ano, o dostupnost ND bych také měl určitou obavu. Ale z úplně jiného důvodu. Protože pokrok v Číně je prostě neuvěřitelně rychlý. Za tu dobu, kdy tady je jedna generace, jsou v Číně dvě až tři. Než to dovezou do Evropy, už je model zastaralý a u nich mají novější.
Vám ta Čína fakt musí platit. Co článek to Čína a nebo nějaký článek o autech, který si tu nikdo nekoupí á la Abarth 600e, Durango Hellcat, Edition 30,... případně kdo kde bude šetřit. Směřujete k žumpě.
@Renoo
Jake články by sis představoval?
Jake články by sis představoval?
@Renoo
jenze ono to je prave ta realita. Cina zacina v automotiv vladnout
jenze ono to je prave ta realita. Cina zacina v automotiv vladnout
@Hendly Kde?
@twistedTSD
Tak zatim vytlačila konkurenci ze sveho trhu a siri se dal.
Jestli chces najit novinky v oboru tak musis do Ciny. Baterie, SW, autonomie, gigabcasting, skateboard platform atd.
To co Evropské znacky planuji je tam realita.
Tak zatim vytlačila konkurenci ze sveho trhu a siri se dal.
Jestli chces najit novinky v oboru tak musis do Ciny. Baterie, SW, autonomie, gigabcasting, skateboard platform atd.
To co Evropské znacky planuji je tam realita.
@Hendly
Jenže zakázníci evidentně dle prodejů žádné skvělé čínské baterky ani EV, kvůli kterým mají chtít do Číny, evidentně nakupovat nechtějí. Takže je zbytečné o tom psát. A nejde mi na rozum, že by zdejší redakce psala z dobré vůle o nečem, co se neprodává a zahltila tím celý server. Důvod k takovému čínění vidím pouze jeden.
Statistika nemilosrdná disciplína jest...
Jenže zakázníci evidentně dle prodejů žádné skvělé čínské baterky ani EV, kvůli kterým mají chtít do Číny, evidentně nakupovat nechtějí. Takže je zbytečné o tom psát. A nejde mi na rozum, že by zdejší redakce psala z dobré vůle o nečem, co se neprodává a zahltila tím celý server. Důvod k takovému čínění vidím pouze jeden.
Statistika nemilosrdná disciplína jest...
@Renoo
Chtělo by to mokrý hadr na hlavu 😉
Nejsem žádný fanoušek čínských aut, ale prostě na tuzemský trh vstupuje nová značka, ne úplně bezvýznamná, tak je o tom článek. Jak prosté, milý Watsone 😄
Chtělo by to mokrý hadr na hlavu 😉
Nejsem žádný fanoušek čínských aut, ale prostě na tuzemský trh vstupuje nová značka, ne úplně bezvýznamná, tak je o tom článek. Jak prosté, milý Watsone 😄
@Renoo
nevim.
Kazdopadne zavirat oci pred cinou neni reseni.
Jeji automotiv jede bomby.
nevim.
Kazdopadne zavirat oci pred cinou neni reseni.
Jeji automotiv jede bomby.
@Hendly Není. V EU se prodá jen zlomek čínských elektromobilů. Z celkových prodejů automobilů je to zanedbatelné množství. NIO prodalo minulý rok v Německu ani ne 400 auto a to s klesající tendencí. Fičák až na dno...
Ale masírka jede fest, to jo.
Prozatím nám unijní diktát pomocí omezení v registracích nových vozidel nenařizuje nákup pouze EV.
Ale masírka jede fest, to jo.
Prozatím nám unijní diktát pomocí omezení v registracích nových vozidel nenařizuje nákup pouze EV.
@Renoo
a zas “unijni diktat”
mam spis pocit, že prave cla unie az 48% jsou poslední hradba pred čínskou konkurenci.
a zas “unijni diktat”
mam spis pocit, že prave cla unie az 48% jsou poslední hradba pred čínskou konkurenci.
@Hendly Aha, no jo to s tím přímo souvisí, co? To je importní nařízení, nijak to nesouvisí s příkazy a zákazy směřované přímo na motoristy.
PS: i to se jim podařilo (jako obvykle) posrat. Už neumí pořádně nastavit ani cla. Ale vem to čert.
PS: i to se jim podařilo (jako obvykle) posrat. Už neumí pořádně nastavit ani cla. Ale vem to čert.
@Renoo hele průšvih je, že pomalu nemají o čem psát. Kdy si viděl, že by nějaká Evropská automobilka představila nějaký pro lidi zajímavý nový a koupitelný model? Já ani nepamatuju…
@ericn to je ale normální.
Máme tu pár výrobců, co chceš. Celý VW koncern dá pár modelů ročně, tolik vznikne nových značek stávajících čínských automobilek. O počtu aut se ani nebavím.
Je to jen zahlceni prostoru, každý den pár nových aut ta stovka značek v Číně vytvoří a když si to zaplatí tak jim tu to rádi vystaví.
Takže se určitě párkrát do roka něco od evropských automobilek něco dozvíš, neboj.
Máme tu pár výrobců, co chceš. Celý VW koncern dá pár modelů ročně, tolik vznikne nových značek stávajících čínských automobilek. O počtu aut se ani nebavím.
Je to jen zahlceni prostoru, každý den pár nových aut ta stovka značek v Číně vytvoří a když si to zaplatí tak jim tu to rádi vystaví.
Takže se určitě párkrát do roka něco od evropských automobilek něco dozvíš, neboj.
@psel Pokud to bude něco, tak zas nějaký zbytečný elektrický crossover, na kterém nic nevydělají a zákazník to vlastně ani nechce... Super, po tom opravdu toužím...
@ericn spalováky už to mají za sebou, i když se budeš setsakra snažit tak tohle nezastavíš.
Zamáčkni slzu a smiř se s tím že crossovery jedou a zákazníci je kupují. Asi nejsi směrodatný.
Zamáčkni slzu a smiř se s tím že crossovery jedou a zákazníci je kupují. Asi nejsi směrodatný.
@psel Naopak, spaľováky čaká ďalšia šanca. Crossovery idú už dlho, pomaly by mohli končiť. Návrat majú v pláne MPV... 😁
@psel Hele to si nemyslím, budou tu do té doby, dokud je lidi budou kupovat. Automobilky na to přijdou samy, na EV nevydělávají a bude je to stát kejhák, pokud jim to nedojde... A to Čína chtěla, nabourat hegemonii Evropského Auto průmyslu. Bohužel Evropské levice jim na to skočila a vymyslela "green deal" a proto je náš průmysl, tam jde je...
Nepúšťajte ho do ČR ! 😀
@Dušan Trnka
A co slovenský trh? Tam může ne?
Nebo jako komunisti chceš nakázat, kdo může prodávat a kdo ne?
A co slovenský trh? Tam může ne?
Nebo jako komunisti chceš nakázat, kdo může prodávat a kdo ne?
Nio je kvalitnější a lepší než evropské modely ve stejných cenách. Je jen otázkou času, než se prosadí. Resp. ideologie zelenorudé komoušské EU určí, jak rychle se Čína prosadí.
Nio je jedna z mala znaciek, ktora sa mi pozdava... pekny dizajn zvonka aj zvnutra, pomerne zaujimave baterky... ceny by mohli byt o nieco nizsie...
Mimochodem, nema znacku Firefly registrovanou Fiat?
Chapu, ze to nezajima Cinu, ale ani Evropu?
Chapu, ze to nezajima Cinu, ale ani Evropu?
Jo, ty výměnné baterie je dle meho blbost. Design není zas tak špatný, i když zezadu to vypada jako Porsche. Spoustu čínských aut ma podobny design jako Porsche.
Ked zvladnu predok a cele auto, je skoda okopcit zadne partie. Solid state batt posle het tieto vymeny baterii, ale verim ze Cinanom to nejako moc neublizi a prisposobia sa.