Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nio ohlásilo oficiální vstup do Česka, rovnou i s novým hatchbackem Firefly

47 komentářů

Avatar - lamal
lamal
Keby to nemalo okopirovany zadok z Porsche, bolo by to velmi pohladne auto. S vymenami baterii mi to pride somarina, nema to buducnost.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@lamal
Jo, ty výměnné baterie je dle meho blbost. Design není zas tak špatný, i když zezadu to vypada jako Porsche. Spoustu čínských aut ma podobny design jako Porsche.
Avatar - lamal
lamal
@Mikesus
Ked zvladnu predok a cele auto, je skoda okopcit zadne partie. Solid state batt posle het tieto vymeny baterii, ale verim ze Cinanom to nejako moc neublizi a prisposobia sa.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To chceš čínská plečka s baterkovým šuplíkem, která by bez čínské vlády zkrachovala.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@KANKUNEN

To chceš. Protože ta čínská plečka je dávno lepší než evropská plečka.
traveldrive
@rohYpnol Nie je.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@traveldrive

Přepsal ses. Nio je.
traveldrive
@rohYpnol Nie je. Klameš.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Běžte do haje... s Čínou.
Ja Prvni a Posledni
@Ja Prvni 123

Prosím… ještě jednou!
Frfla
@Ja Prvni a Posledni ...a ještě jednou
traveldrive
@Frfla A znova!
Jon Bon Novy
Rychlokvasna radobyfirma si mysli, ze vie vyrabat auta, ktore vydrzia fungovat do prvej STK...
Matej Babjak
@Jon Bon Novy Pri fluktuacii cinskych "automobiliek" by som hlavne mal obavu o dostupnost nahradnych dielov. O kvalite mechaniky takychto lowcostov nemam moc vysoku mienku a ked bude clovek o 2-3 roky nieco potrebovat zisti, ze firma sa medzicasom 3x premenovala a vyraba uz uplne nieco ine.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Matej Babjak

Ano, o dostupnost ND bych také měl určitou obavu. Ale z úplně jiného důvodu. Protože pokrok v Číně je prostě neuvěřitelně rychlý. Za tu dobu, kdy tady je jedna generace, jsou v Číně dvě až tři. Než to dovezou do Evropy, už je model zastaralý a u nich mají novější.
traveldrive
@rohYpnol To je blbosť.
Renoo
Vám ta Čína fakt musí platit. Co článek to Čína a nebo nějaký článek o autech, který si tu nikdo nekoupí á la Abarth 600e, Durango Hellcat, Edition 30,... případně kdo kde bude šetřit. Směřujete k žumpě.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Renoo
Jake články by sis představoval?
Renoo
@Mikesus O normálních autech, který lidi chtěj a který si kupují.

Čínské elektromobily to fakt ale fakt nejsou. V TOP10 prodejích EV není ani jeden čínský model. Dokonce ani když budu brát Volvo jako čínské, tak to tam taky není.
Hendly
@Renoo
jenze ono to je prave ta realita. Cina zacina v automotiv vladnout
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Hendly Kde?
Hendly
@twistedTSD
Tak zatim vytlačila konkurenci ze sveho trhu a siri se dal.
Jestli chces najit novinky v oboru tak musis do Ciny. Baterie, SW, autonomie, gigabcasting, skateboard platform atd.
To co Evropské znacky planuji je tam realita.
Renoo
@Hendly
Jenže zakázníci evidentně dle prodejů žádné skvělé čínské baterky ani EV, kvůli kterým mají chtít do Číny, evidentně nakupovat nechtějí. Takže je zbytečné o tom psát. A nejde mi na rozum, že by zdejší redakce psala z dobré vůle o nečem, co se neprodává a zahltila tím celý server. Důvod k takovému čínění vidím pouze jeden.

Statistika nemilosrdná disciplína jest...
Michal Chmelař
@Renoo
Chtělo by to mokrý hadr na hlavu 😉
Nejsem žádný fanoušek čínských aut, ale prostě na tuzemský trh vstupuje nová značka, ne úplně bezvýznamná, tak je o tom článek. Jak prosté, milý Watsone 😄
Hendly
@Renoo
nevim.
Kazdopadne zavirat oci pred cinou neni reseni.
Jeji automotiv jede bomby.
Renoo
@Hendly Otevírat náruč a vítat taky ne.
A když už to není o Číně, tak je to nějakým nesmyslu, který se nekoupí skoro nikdo. NIO je značka, kterou zachraňuje Čína a i tam jí tento rok klesají prodeje více než konkurenci.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@twistedTSD

v Číně 😁
Renoo
@Hendly Není. V EU se prodá jen zlomek čínských elektromobilů. Z celkových prodejů automobilů je to zanedbatelné množství. NIO prodalo minulý rok v Německu ani ne 400 auto a to s klesající tendencí. Fičák až na dno...

Ale masírka jede fest, to jo.

Prozatím nám unijní diktát pomocí omezení v registracích nových vozidel nenařizuje nákup pouze EV.
Hendly
@Renoo
a zas “unijni diktat”
mam spis pocit, že prave cla unie az 48% jsou poslední hradba pred čínskou konkurenci.
Renoo
@Hendly Aha, no jo to s tím přímo souvisí, co? To je importní nařízení, nijak to nesouvisí s příkazy a zákazy směřované přímo na motoristy.

PS: i to se jim podařilo (jako obvykle) posrat. Už neumí pořádně nastavit ani cla. Ale vem to čert.
Hendly
@Renoo
co se ***o?
traveldrive
@Hendly Všetko.
ericn
@Renoo hele průšvih je, že pomalu nemají o čem psát. Kdy si viděl, že by nějaká Evropská automobilka představila nějaký pro lidi zajímavý nový a koupitelný model? Já ani nepamatuju…
psel
@ericn to je ale normální.
Máme tu pár výrobců, co chceš. Celý VW koncern dá pár modelů ročně, tolik vznikne nových značek stávajících čínských automobilek. O počtu aut se ani nebavím.
Je to jen zahlceni prostoru, každý den pár nových aut ta stovka značek v Číně vytvoří a když si to zaplatí tak jim tu to rádi vystaví.
Takže se určitě párkrát do roka něco od evropských automobilek něco dozvíš, neboj.
ericn
@psel Pokud to bude něco, tak zas nějaký zbytečný elektrický crossover, na kterém nic nevydělají a zákazník to vlastně ani nechce... Super, po tom opravdu toužím...
psel
@ericn spalováky už to mají za sebou, i když se budeš setsakra snažit tak tohle nezastavíš.
Zamáčkni slzu a smiř se s tím že crossovery jedou a zákazníci je kupují. Asi nejsi směrodatný.
traveldrive
@psel Naopak, spaľováky čaká ďalšia šanca. Crossovery idú už dlho, pomaly by mohli končiť. Návrat majú v pláne MPV... 😁
ericn
@traveldrive Kéž by, potřeboval bych vyměnit Tourana a není za co...
ericn
@psel Hele to si nemyslím, budou tu do té doby, dokud je lidi budou kupovat. Automobilky na to přijdou samy, na EV nevydělávají a bude je to stát kejhák, pokud jim to nedojde... A to Čína chtěla, nabourat hegemonii Evropského Auto průmyslu. Bohužel Evropské levice jim na to skočila a vymyslela "green deal" a proto je náš průmysl, tam jde je...
traveldrive
@psel A koľko tých čínskych značiek zase zanikne?
psel
@traveldrive no určitě bych tipnul že jich zanikne maximálně tolik, kolik jich vzniklo, i kdy v Číně je všechno možné.
Avatar - Allo
Allo
Pěkný citroen 😄
Avatar - Dušan Trnka
Dušan Trnka
Nepúšťajte ho do ČR ! 😀
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Dušan Trnka
A co slovenský trh? Tam může ne?
Nebo jako komunisti chceš nakázat, kdo může prodávat a kdo ne?
traveldrive
@Mikesus Samozrejme. 😁
Renoo
@Dušan Trnka klidně ať ho pustí. Nebudou tím jezdit ani vohnihřbeti. Minulý rok prodal NIO v Německu ani ne 400 ks aut a tento rok míří do katastrofy, kdy v březnu prodal 25 kusů.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nio je kvalitnější a lepší než evropské modely ve stejných cenách. Je jen otázkou času, než se prosadí. Resp. ideologie zelenorudé komoušské EU určí, jak rychle se Čína prosadí.