Novinky
kesumb
9
pecka, nahrada za moji X5..
Přejít do diskuze
@rohYpnol Jo, kámo, o tobě už se mluví i na jiných fórech. Prý nová hvězda internetu… ruská agitka, kombinace klávesnice, odvahy a nulovýho filtru mezi myšlenkou a odesláním. Gratuluju, evidentně se rodí legenda. Wahahaha!
fdrive.cz
Zájem o ojeté elektromobily v Česku letí vzhůru. Dalece předstihuje ty nové
Ladislav Čermák
05. 06. 2025
Jan Liška
včera 09:44
Ruska propaganda funguje bohuzel vyborne. podivejte se na Auto na diskuzi pod test treba Insteru. Hrozny hovada ...
Michal Opluštil
včera 10😁4
Já už to čtu jen pro srandu. Když EV začínala, tak to člověk chápal. Ale nyní s ohledem na vývoj trhu už to je trapný a někdy aspoň vtipný. Zejména Pisálek 00 na medium.cz je snad úmyslný ironický fejetonista 🤣
fdrive.cz
Zájem o ojeté elektromobily v Česku letí vzhůru. Dalece předstihuje ty nové
Ladislav Čermák
05. 06. 2025
Jan Liška
včera 09:44
Ruska propaganda funguje bohuzel vyborne. podivejte se na Auto na diskuzi pod test treba Insteru. Hrozny hovada ...
Michal Opluštil
včera 10😁4
Já už to čtu jen pro srandu. Když EV začínala, tak to člověk chápal. Ale nyní s ohledem na vývoj trhu už to je trapný a někdy aspoň vtipný. Zejména Pisálek 00 na medium.cz je snad úmyslný ironický fejetonista 🤣
Přesně.
Naprostý opak toho, jaké by elektromobily měly být kdyby jejich pravým smyslem byla ekologie!!!
Naprostý opak toho, jaké by elektromobily měly být kdyby jejich pravým smyslem byla ekologie!!!
@Pepa_007 jste na tom oba stejně s tou ropou ne? Takže proč vtip když je to všem ostatním jasný.
Je mi jedno, jak je velké a silné, hlavně ať je na elektřinu a neotravuje mi život se spalovacím motorem.
@Kasprik
Presne tak. Jen škoda, že nějaké menší není prioritou, to by pritahlo vic lidi a bylo by tu méně smradu.
Presne tak. Jen škoda, že nějaké menší není prioritou, to by pritahlo vic lidi a bylo by tu méně smradu.
@ericn
Na yetine vydržely taky jen 12tis km prvni sada. Pirellky byly super, jen mizely před očima. Je to i o konkrétní pneumatice a samozřejmě o jizdn stylu. Dobytek přijde o oneu driv nez clovek za volantem.
Na yetine vydržely taky jen 12tis km prvni sada. Pirellky byly super, jen mizely před očima. Je to i o konkrétní pneumatice a samozřejmě o jizdn stylu. Dobytek přijde o oneu driv nez clovek za volantem.
@rohYpnol Chápu, když nejsou argumenty, tak buď přichází lži, nebo ticho.
Pokračuj. Wahahaha!!!
Pokračuj. Wahahaha!!!
@Nebo Nebo
Ne. Ať EU zruší pravidelné 14ti denní stěhování EP Brusel - Štrasburk a rázem to bude stejné jako kdyby byl podil BEV 80% 🤣🤣🤣
Ne. Ať EU zruší pravidelné 14ti denní stěhování EP Brusel - Štrasburk a rázem to bude stejné jako kdyby byl podil BEV 80% 🤣🤣🤣
Čím silnější auto, tím horší emise, zkrátka přesný opak ekologie. Větší opotřebení pneumatik (váha a akcelerace), větší baterie, více materiálu v elektromotoru atd atd.
Když už tedy EU nutí, abychom byly nejzelenějším kontinentem, tak ať dá nějaké omezení pro EV se stanovenou maximální váhou a výkonu.
Když už tedy EU nutí, abychom byly nejzelenějším kontinentem, tak ať dá nějaké omezení pro EV se stanovenou maximální váhou a výkonu.
@Mikesus nezapomeň na závodníka D5 250 ten jich má tolik že to ovlivňuje průměr 😄. Navíc zavádí nové trendy jako třeba kup spalovák než ti ho zakážou, takže dneska mají všichni elektrofobové zahrady plné aut.
@xxc
Protože tady jsou zástupci vysoké školy života, kteri vi všechno nejlépe, vědecké studie neuznavaji a davaji jen na své domněnky, které nemají nijak podložené, jen svým názorem. A t
Jako argument mají selský rozum, kdy ten je v naprostém rozporu s realitou a veškerou vedou.
Protože tady jsou zástupci vysoké školy života, kteri vi všechno nejlépe, vědecké studie neuznavaji a davaji jen na své domněnky, které nemají nijak podložené, jen svým názorem. A t
Jako argument mají selský rozum, kdy ten je v naprostém rozporu s realitou a veškerou vedou.
@3_diamanty
Auto je levnější a levnější. Jinak by jich tolik nepribyvalo. V cr 6M aut na 10M lidi je jasným ukazatelem. 6M aut na 8M dospelych.
Auto je levnější a levnější. Jinak by jich tolik nepribyvalo. V cr 6M aut na 10M lidi je jasným ukazatelem. 6M aut na 8M dospelych.
@kruskar
Proč by nemohl? Jeho reakce byla, na to že ho nikdo nechce, ze on jo a o příspěvek vys už davno předtím tím ubozakem, co psal že to nikdo nechce, už psal taky kesumb, ze chce. Tak co tam máš dalšího?
Jen reakce na trotla z okruhu rohypnola.
Proč by nemohl? Jeho reakce byla, na to že ho nikdo nechce, ze on jo a o příspěvek vys už davno předtím tím ubozakem, co psal že to nikdo nechce, už psal taky kesumb, ze chce. Tak co tam máš dalšího?
Jen reakce na trotla z okruhu rohypnola.
@Tonito Debelito
A proto jednou bys psla ceaky a jednou slovensky. No super výplod od toho zoufalce. Nema argument, tak začne zesmesnovat.
A proto jednou bys psla ceaky a jednou slovensky. No super výplod od toho zoufalce. Nema argument, tak začne zesmesnovat.
@kesumb
Vtipné. Hned tu napíšeš, že to vezmeš jako náhradu za x5 a rázem za pul hodiny příspěvek, ze to nikdo nechce.
Vtipné. Hned tu napíšeš, že to vezmeš jako náhradu za x5 a rázem za pul hodiny příspěvek, ze to nikdo nechce.
@psel
Je vtipné jak Pepa vzdy přiběhne obhajovat rohypnola jak pejsek i v těch uplne zjevných situacích, kde je rohypnol uplne mimo.
Je vtipné jak Pepa vzdy přiběhne obhajovat rohypnola jak pejsek i v těch uplne zjevných situacích, kde je rohypnol uplne mimo.
@3_diamanty auto má dnes každý, doslova. V ČR je přes 6 milionů aut, to je prakticky každá rodina a někde jsou i dvě. Takže očividně ty auta nejsou zase tak drahá.
Jistě by bylo lepší, kdyby nové EV vážila méně, ale vemte si spalovací auto, které za 250 000km propálí 12 tun benzínu. Oproti tomu 500kg baterka už není takové terno, navíc se dá recyklovat.
A nabíjením z uhelných elektráren se moc neohánějte. To platilo tak 15 let nazpátek, Evropa už je velmi zelená a bude se to dále zlepšovat: app.electricitymaps.com/map/72h/hourly
Jistě by bylo lepší, kdyby nové EV vážila méně, ale vemte si spalovací auto, které za 250 000km propálí 12 tun benzínu. Oproti tomu 500kg baterka už není takové terno, navíc se dá recyklovat.
A nabíjením z uhelných elektráren se moc neohánějte. To platilo tak 15 let nazpátek, Evropa už je velmi zelená a bude se to dále zlepšovat: app.electricitymaps.com/map/72h/hourly
@ericn Ja znicim pneumatiky aj za 10 tisic km, ale mozu vydrzat aj dlhsie, staci jazdit pomalsie, trosku ich setrit a vydrzia tiez rovnako 😄 Vsetko je o prioritach.
@3_diamanty A v com je problem, ze su tazke a jednoduche? Dostupnejsie, ako kedykolvek pred tym. Staci si pozriet retro testy, kolko kedysi stali auta a co ponukali. Uz len logicka uvaha, keby auta boli nedostupnejsie, tak ich nie je stale viac na cestach. Dokedy tu budeme citat tie neustale opakujuce sa nezmysly? Naco tu vobec ludia chodia to citat, ked po rokoch, ked je milion studii, dokazov, ze nove auta su ekologickejsie, aj tak budu pisat nezmysly.
@rohYpnol Jak dojemné, že zrovna ty voláš po originalitě, zatímco sám jsi nedokázal odpovědět ani na primitivní dotaz ohledně tvého auta a řidičského oprávnění, jestli ho máš. Tvé mlčení tam bylo výmluvnější než celý tvůj repertoár smajlíků, proruský švábe.
Pokračuj. Wahahaha!!!
Pokračuj. Wahahaha!!!
@psel
No to je fakt. Upřímně, na povolenky ma benzin a naftu se těším. Bylo vidět na zacatku invaze, kdy najednou benzin byl pres 47, jak najednou lidi nepotřebovali jezdit a byly prazdne cesty. Ti závodníci, co tady hrdě hlásí, že na dalnici se musí jezdit minimálně 130 najednou nebyli nikde a všechny co jsem potkaval, jezdili 100-110. Jezdi se predevsim jen z pleziru, ne ze to potřebuji, jak se tu ohaneji.
No to je fakt. Upřímně, na povolenky ma benzin a naftu se těším. Bylo vidět na zacatku invaze, kdy najednou benzin byl pres 47, jak najednou lidi nepotřebovali jezdit a byly prazdne cesty. Ti závodníci, co tady hrdě hlásí, že na dalnici se musí jezdit minimálně 130 najednou nebyli nikde a všechny co jsem potkaval, jezdili 100-110. Jezdi se predevsim jen z pleziru, ne ze to potřebuji, jak se tu ohaneji.
@gil54 Souhlas, i3 na dedikované elektrické platformě dával👋dává smysl, současné šetření, kdy se na jednu platformu cpou EV i ICE modely je kompromis, který sráží spalováky i EV.
Takže budou dělat raději samý předražený megaparníky, místo aby trochu pofackovali i3 a prodávali jí dál. Ta mi dávala - v součtu vlastností - z el. bavoráků alespoň nějaký smysl.
@Max Headroom
Ty ani nedokážeš napsat nic vlastního tragéde... 🤣
Stále čekám na odpověď !!!
Ty ani nedokážeš napsat nic vlastního tragéde... 🤣
Stále čekám na odpověď !!!
@psel
I lehčí může sedět. Rekuperace nabere vic, ale vic spotrebuje pohyb. Je to prostě šul nul s tou váhou.
I lehčí může sedět. Rekuperace nabere vic, ale vic spotrebuje pohyb. Je to prostě šul nul s tou váhou.
Velke drahe a tazke auta su presnym opakom skutocnej ekologie... ale tak dnes je aj ta ekologia v prvom rade biznis fungujuci hlavne na papieri...
V 90 tych rokoch ako nastrocny skolak a maly auto fanusik som mal predstavu ze auta tak o 30 rokov .. ( r. 2025 ) budu lahke jednoduche.. skladajuce sa len z par modulov ako skladacka a .... a dostupne pre vsetkych... no ono su prave naopak coraz zlozitejsie drahsie a aj nedostupnejsie ... ako vidime pokrok zjavne nezastavime
V 90 tych rokoch ako nastrocny skolak a maly auto fanusik som mal predstavu ze auta tak o 30 rokov .. ( r. 2025 ) budu lahke jednoduche.. skladajuce sa len z par modulov ako skladacka a .... a dostupne pre vsetkych... no ono su prave naopak coraz zlozitejsie drahsie a aj nedostupnejsie ... ako vidime pokrok zjavne nezastavime
@Tonito Debelito
Mám podezření, že multinick Max Headroom=Marquis de Sade=Lempl Klaun je též nově Tonito... a tak nějak mám pocit, že tohle je opět jen Hamuna...
Mám podezření, že multinick Max Headroom=Marquis de Sade=Lempl Klaun je též nově Tonito... a tak nějak mám pocit, že tohle je opět jen Hamuna...
@hrtlik1
A kde se získá měď, hliník, syntetický grafit, lithium, nikl, fosfor a další materiály potřebné pro výrobu baterie? Prší snad z nebe?
A kde se získá měď, hliník, syntetický grafit, lithium, nikl, fosfor a další materiály potřebné pro výrobu baterie? Prší snad z nebe?
@hrtlik1
Jenže na tu 500 kg baterku se musí vytěžit desítky tun surovin. Menší a lehčí auto je vždy ekologičtější než větší a těžší a je jedno, jestli spaluje benzín, nebo jezdí na elektriku.
Jenže na tu 500 kg baterku se musí vytěžit desítky tun surovin. Menší a lehčí auto je vždy ekologičtější než větší a těžší a je jedno, jestli spaluje benzín, nebo jezdí na elektriku.
@Tycoon já si myslím, že to ta všechna auta stala u tank ono aby si stihla natankovat za 49 než to zdraží přes 50 😄.
A já si teda užíval volných silnic a taky jsem poprvé v životě zjistil, že mám hranici okresu těsně za vesnicí odkud jsem byl vrácen 😄.
A já si teda užíval volných silnic a taky jsem poprvé v životě zjistil, že mám hranici okresu těsně za vesnicí odkud jsem byl vrácen 😄.
@Tycoon stačí kouknout na obsah mědi v rudách a zjistíš že je to od 13% kde se tato ruda netěží jen pro měď, obvyklá nad 35%. A co se týče hliníku tak je to 50%. A to je tak polovina vstupního materiálu protože zbytek je recyklát. Takže je to skoro tak na 1kg těžby je jedno kilo kovu.
Těchhle materiálů je tam nejvíc ty desítky tun.
Lithium tady jde dost o to kde se nalézá a v jaké formě, viděl jsem pořad od někud z chile kde se to sráží z roztoku pumpovaného z dolu.
Synteticky grafit taky žádné desítky tun nepotřebuje.
Prostě jen opakuješ dávno vyvrácené lži.
Těchhle materiálů je tam nejvíc ty desítky tun.
Lithium tady jde dost o to kde se nalézá a v jaké formě, viděl jsem pořad od někud z chile kde se to sráží z roztoku pumpovaného z dolu.
Synteticky grafit taky žádné desítky tun nepotřebuje.
Prostě jen opakuješ dávno vyvrácené lži.
@Tycoon neprší, ale na jednu baterku není třeba desítky tun a když už se něco těží, tak ty zbylé horniny jsou následně použity i do stavebnictví apod.
@Ja Prvni 123 ano a sype se tam čím dál ekologičtější energie. Viz ten odkaz na electricitymaps.
@hrtlik1 a vis, ze baterka zadnou energii neposkytuje, ze jo?
Tu do ni nekdo musi napred vyrobit a nasypat...
Tu do ni nekdo musi napred vyrobit a nasypat...
@Mikesus
Prázdné cesty nebyly.Většina lidí nejezdí proto, že by se nudili, ale protože se chtějí někam dopravit.
Ale pomaleji lidi jezdili, byl jsem tím na dálnicích hodně překvapen.
Prázdné cesty nebyly.Většina lidí nejezdí proto, že by se nudili, ale protože se chtějí někam dopravit.
Ale pomaleji lidi jezdili, byl jsem tím na dálnicích hodně překvapen.
@Nebo Nebo Ono bude i vtipný měnit na tom každou sezonu pneumatiky 😄 Přišel za mnou kolega co si koupil před necelým rokem novou TMY a ptal se mě jak dlouho mi normálně vydrží sada, já tak 40tis km, on po necelých 12tis km už musel koupit celou novou sadu a přezout, zadek měl slušně sjetý... 😉