Ojetiny
Mikesus
6
Měli jsme ho, rok 2009. Hnil hned druhý rok, odpadavaly z něho kusy laku, hlavne prahy, všechny dveře, viko kufru a ram čelního okna, byla to 4x4 2.0tdi CR 103kw. Ten motor byl hroznej, moc nejel a na diesel měl dost vysokou spotrebu a spolehlivej taky moc nebyl. Za ty 2 roky, kdy nam pak dosla s tim trpelivost, byl nescetnekrat v nouzovem rezimu. Dalnicni rychlost znamenala 9-10l, jinak dlouhodobá byla 6.5l. Kolem 2000 otacek měl hrozný propad vykonu. Jizdne to nebyla žádná a sláva, ale od suv clovek ani moc nečeká. Bohužel navic to byl prkennej podvozek, takže ani to nezatacelo, ani to netlumilo.
Přejít do diskuze
Yeti je skvělý.
Bohužel koroduje vy tupci... 😆
A druhé bohužel je, že tam nebyl robustní benzínový motor. Takže držák je jen 2.0 tdi. TSI jsou sázkou do loterie... A 1.8 je jistojistá katastrofa.
Bohužel koroduje vy tupci... 😆
A druhé bohužel je, že tam nebyl robustní benzínový motor. Takže držák je jen 2.0 tdi. TSI jsou sázkou do loterie... A 1.8 je jistojistá katastrofa.
@rohYpnol Hele rozumím tomu že bouchas na noční a že nejsi ve formě v tu dobu co jsi psal. Od kdy znamená že když je auto o dva cm širší že v něm bude více místa??? To samé délka, je tam více proměnných víme? Tak pá
@Mikesus
Mám úplně jinou zkušenost. Mámě jsem koupil 1.2 TSI 81 kW. Ano, je to jen předokolka, ale ona má spotřebu do 7 litrů, já i s naloženým vozíkem jezdím za méně.
A co se mi na tom nejvíce líbí, je podvozek. Nejlépe jezdící Škodovka, kterou znám. Krásně tuhé pérování, takže se to nehoupe a nenáklání jako Oktávky. A zároveň dobře tlumí neroznosti, takže to člověku na nerovnostech nevytluče plomby ze zubů. Je to ale základní verze, kde jsou balóny 215/60 R16 na lehkých plechových kolech. Težký diesel na těžkých kolech z "lehkých slitin" na tom bude asi o dost hůře.
Mám úplně jinou zkušenost. Mámě jsem koupil 1.2 TSI 81 kW. Ano, je to jen předokolka, ale ona má spotřebu do 7 litrů, já i s naloženým vozíkem jezdím za méně.
A co se mi na tom nejvíce líbí, je podvozek. Nejlépe jezdící Škodovka, kterou znám. Krásně tuhé pérování, takže se to nehoupe a nenáklání jako Oktávky. A zároveň dobře tlumí neroznosti, takže to člověku na nerovnostech nevytluče plomby ze zubů. Je to ale základní verze, kde jsou balóny 215/60 R16 na lehkých plechových kolech. Težký diesel na těžkých kolech z "lehkých slitin" na tom bude asi o dost hůře.
rezne, na rodinnou krabici to má prkenný podvozek, vzadu ze sedadel čouhají plasty, na rádiu se občas musí přepnout ladění stanic, jinak to hledá jen v těch šesti oblíbených....
@rohYpnol To auto je asi najkrajšou z novodobých škodoviek, myslím teraz hlavne na verziu pred faceliftom. Ale to sú asi tak všetky jeho prednosti. Úzky interiér, mizerná torzná tuhosť, a dnes už aj dosť pokročilý vek... Asi by som sa na mieste záujemcu o malé auto obzrel inam.
@Radek Holodňák
No ne, ty umíš číst? Asi bych se ale měl ptát, hele, kdo ti to přečetl, viď...
No ne, ty umíš číst? Asi bych se ale měl ptát, hele, kdo ti to přečetl, viď...
@Arese
Kufr nebyl zas tak špatný, a karoq není zas tak dobrý. Naopak je spis úplně prumerny a v ničem dobrý.
Kufr nebyl zas tak špatný, a karoq není zas tak dobrý. Naopak je spis úplně prumerny a v ničem dobrý.
@Tycoon
My tam měli taky R16, ale měl jsem pocit, že to bylo 205/55. A jeslti to bylo o tolik lepší, asi ty tezsi diesely měly o dost horší naladění.
My tam měli taky R16, ale měl jsem pocit, že to bylo 205/55. A jeslti to bylo o tolik lepší, asi ty tezsi diesely měly o dost horší naladění.
@vencelín
Jako hnijou hodně. Ne tak rychle jako yetina, ale dost. Neni problem dnes potkat golf 7, O3 orezle. O starších ani nemluvě. O2 už byla taky taková kvetoucí po 5 letech, hlavne u podběhů a kolem kufru. Ono stačí koukat kolem sebe a vidí, jak to rezne i ostatnim.
Jako hnijou hodně. Ne tak rychle jako yetina, ale dost. Neni problem dnes potkat golf 7, O3 orezle. O starších ani nemluvě. O2 už byla taky taková kvetoucí po 5 letech, hlavne u podběhů a kolem kufru. Ono stačí koukat kolem sebe a vidí, jak to rezne i ostatnim.
@traveldrive
Jo určitě. Ja to pochopil tak, ze mas na mysli především tu hezkou variantu, která už je tedy stará. A upřímně, většina z nich uz i shnilá. Proto jich na silnici už moc ani neni.
Jo určitě. Ja to pochopil tak, ze mas na mysli především tu hezkou variantu, která už je tedy stará. A upřímně, většina z nich uz i shnilá. Proto jich na silnici už moc ani neni.
@traveldrive Jo. Ten široký tunel dost ubírá místo. Toho místa na kolena je poskrovnu a otlcena kolena jsou běžná.
@traveldrive
Vtedy?!? Ty máš dojem že si pamatuji a lustruji co jsem psal nebo nepsal nebo měl psát v 2009?!? 🙏
Píšeš o tom jak je Yeti uvnitř úzká, že je to o chlup lepší jak tehdejší Fabia.
No a to je prostě naprostý blabol. Yeti je naopak o něco lepší jak tehdejší Octavia!!!
A jestli středový tunel zavazí nebo ne je úplně něco jiného. Ano, středový tunel je na Yeti širší, ale opět není nijak širší než na Octavii 2, kde je taky hodně široký.
Prostě tady meleš fakt kraviny. Howk
Vtedy?!? Ty máš dojem že si pamatuji a lustruji co jsem psal nebo nepsal nebo měl psát v 2009?!? 🙏
Píšeš o tom jak je Yeti uvnitř úzká, že je to o chlup lepší jak tehdejší Fabia.
No a to je prostě naprostý blabol. Yeti je naopak o něco lepší jak tehdejší Octavia!!!
A jestli středový tunel zavazí nebo ne je úplně něco jiného. Ano, středový tunel je na Yeti širší, ale opět není nijak širší než na Octavii 2, kde je taky hodně široký.
Prostě tady meleš fakt kraviny. Howk
@traveldrive
"Je to pomerne malé auto, na šírku je to slabé, máličko nad úroveň vtedajšej Fabie"
Čtu jen to co píšeš. A píšeš tentokrát prostě nesmysly.
"Je to pomerne malé auto, na šírku je to slabé, máličko nad úroveň vtedajšej Fabie"
Čtu jen to co píšeš. A píšeš tentokrát prostě nesmysly.
@rohYpnol No a čo? Stačí o niečo širší stredový panel, iný tvar výplne dverí, iná poloha sedadla... V Yetinke miesta na rozdávanie nie je. Mimochodom, písal som to aj v diskusii pod článkom o Škode Yeti už vtedy, písal sa rok 2009. Prečo si neoponoval vtedy?
@traveldrive
Hele fakt teď meleš kraviny.
Vnitřní šířka sířka je o cca 2 až 3 cm lepší než u Octavie. Vepředu 1437 vs. 1415 mm.
Praskání nemá s tuhostí kastle nezbytně nic společného ona totiž nepraská kastle, ale plasty. Takže záleží jak jsou uchycené. Naopak kolikrát tuhá kastle může být akusticky horší, protože díky její tuhosti vznikají rázy, protrže se to nepřináší do kroucení karoserie.
Hele fakt teď meleš kraviny.
Vnitřní šířka sířka je o cca 2 až 3 cm lepší než u Octavie. Vepředu 1437 vs. 1415 mm.
Praskání nemá s tuhostí kastle nezbytně nic společného ona totiž nepraská kastle, ale plasty. Takže záleží jak jsou uchycené. Naopak kolikrát tuhá kastle může být akusticky horší, protože díky její tuhosti vznikají rázy, protrže se to nepřináší do kroucení karoserie.
@Tycoon Kufor som neriešil, šlo o referentské vozidlo. Keď som sedel za volantom, dvere som mal chuť lakťom odtlačiť, prekážali. K spokojnosti by možno stačili 2 cm, ale ten pocit stiesnenosti tam bol.
@rohYpnol Naopak. Je to pomerne malé auto, na šírku je to slabé, máličko nad úroveň vtedajšej Fabie, široký stredný tunel tlačil predné sedadlá bližšie ku dverám a miesta tam dvakrát veľa naozaj nebolo. Tuhosť rozhodne najlepšia nebola, na obrubníkoch si karoséria rada zapraskala, vlastná skúsenosť. Možno tomu pomáhalo aj príliš tvrdé pruženie, po meste to poskakovalo dosť. Neviem, či faceliftom riešili aj tieto veci, ale nebol som jediný, kto mal s autom taký problém. Dizajnovo, ako som písal, až do faceliftu, na jednotku, veľmi pekné vozítko, pri Kamiqu kráľovná krásy vedľa Quasimoda.
@traveldrive
Úzký interiér a tuhost kastle? Nespletl sis model i značku?!?
Naopak pokud si pamatuji byla za tuhost kastle chválena a šířka špatná rozhodně neni. Naopak lepší jak Octavia, na jejímž podvozku stojí.
Úzký interiér a tuhost kastle? Nespletl sis model i značku?!?
Naopak pokud si pamatuji byla za tuhost kastle chválena a šířka špatná rozhodně neni. Naopak lepší jak Octavia, na jejímž podvozku stojí.
@rohYpnol Ano to je taky pravda. Najezdit s tím 10 tkm ročně po městě, tak ten motor trpí. Nicméně na takový provoz si člověk pořídí nějaké jiné auto.
@ryccardo
Jenže ono je to i o režimu provozu. Ten co vím jezdí delší trasy, prakticky téměř nemá studené starty...
Kdyby jezdil v typickém rodinném dojíždění, tak věřím že po 100t. je dávno po smrti.
Jenže ono je to i o režimu provozu. Ten co vím jezdí delší trasy, prakticky téměř nemá studené starty...
Kdyby jezdil v typickém rodinném dojíždění, tak věřím že po 100t. je dávno po smrti.
@rohYpnol No já mám už přes 410 tis a pořád to normálně jezdí. Podstatou úspěchu je nejezdit na servis do autorizáku a nedodržovat jejich doporučení, která jsou chybná a motor ničí. Dávám lepší olej jiné specifikace než doporučuje výrobce a měním ho do 15 tis km. Pak to kupodivu jezdí.
@rohYpnol U Yetiho když najedu jedním kolem na obrubník tak ani nedovřu víko kufru, a nezamknu. Pravda u Volva XC 990 taky ne, ale u rámových aut bez problému, tedy zamknu...
A úzké je to také, ve 3 se v něm skoro nedá vzadu, zato v O2 jsme to zvládali.
A úzké je to také, ve 3 se v něm skoro nedá vzadu, zato v O2 jsme to zvládali.
@ericn
Neříkám že je to málo. Ale i auta zaměřené na mnohem menší skupinu zákazníků mají větší prodeje. Viz třeba to chr, které prostě designově nemůže oslovit masu. Karoq se prodává jen protože má 2 domácí trhy v Evropě, kde ho kupuji jen proto že to je od VAG.
Neříkám že je to málo. Ale i auta zaměřené na mnohem menší skupinu zákazníků mají větší prodeje. Viz třeba to chr, které prostě designově nemůže oslovit masu. Karoq se prodává jen protože má 2 domácí trhy v Evropě, kde ho kupuji jen proto že to je od VAG.
@beibej
Ne kazdej jezdil s takovými vybavami. Já taky posledni auto s klíčkem na nadrz viděl u 120. To proste od roku cca 2000 normální auto mělo bez klicku. I moje jednickova fabie to mela centrální. Ano, nepřekvapilo by mne to jak pise, ale normální to neni, obzvlast u takového auta.
Ne kazdej jezdil s takovými vybavami. Já taky posledni auto s klíčkem na nadrz viděl u 120. To proste od roku cca 2000 normální auto mělo bez klicku. I moje jednickova fabie to mela centrální. Ano, nepřekvapilo by mne to jak pise, ale normální to neni, obzvlast u takového auta.
@ericn
Karoq je doprasený. Ale je doprasený nesmysly co bohužel vyžaduje EU. Jinak je to stále solidní auto a naopak ona "zastaralost" je dnes bohužel výhodou.
Karoq je bezpochyby jedním z nejlepších kompaktních SUV na trhu.
Karoq je doprasený. Ale je doprasený nesmysly co bohužel vyžaduje EU. Jinak je to stále solidní auto a naopak ona "zastaralost" je dnes bohužel výhodou.
Karoq je bezpochyby jedním z nejlepších kompaktních SUV na trhu.
@Tycoon No dovol, ale v té době to nebyla žádná rarita. Třeba dvojkové Fábky to měly taky tak. Nedělejme z toho startovací kliku.
@ryccardo
Ano, vím že "se říká", že širší pístní kroužky problém vyřešily. Ale za mě motor důvěru na to, abych za něj dal vlastní peníze, absolutně nemá. A mrzí mě to o to víc, že z pohledu řidiče a jízdně byl skvělý. Mimochodem, vím o jednom původním, má kolem 350 tis. km bez opravy a stále funguje... ale to je spíš vyjímka.
Ano, vím že "se říká", že širší pístní kroužky problém vyřešily. Ale za mě motor důvěru na to, abych za něj dal vlastní peníze, absolutně nemá. A mrzí mě to o to víc, že z pohledu řidiče a jízdně byl skvělý. Mimochodem, vím o jednom původním, má kolem 350 tis. km bez opravy a stále funguje... ale to je spíš vyjímka.
@Sevca1
Zjevně nestíháš chápat. Yeti je uvnitř širší než Ovce. Reagoval jsem na řeči o tom, jak je Yeti úzká podobne jako FABIE (2)!!!
Kapišto? Je to prostě nesmysl, nic takového není. Ani pocitově, kdy naopak Yeti je díky více kolmým bočnicím o to víc prostornější než už tak v loktech užší Ovce. Která je o dost širší než Fabia...
Zjevně nestíháš chápat. Yeti je uvnitř širší než Ovce. Reagoval jsem na řeči o tom, jak je Yeti úzká podobne jako FABIE (2)!!!
Kapišto? Je to prostě nesmysl, nic takového není. Ani pocitově, kdy naopak Yeti je díky více kolmým bočnicím o to víc prostornější než už tak v loktech užší Ovce. Která je o dost širší než Fabia...
@Mikesus
Trojkova Mondea po FL už taky moc nereznou a ty 4 jsou na tom ještě výrazně lépe.
No jo Vw a škoda holt šetří na funkčních věcech a ušetřené peníze pak daj do pr😊
Trojkova Mondea po FL už taky moc nereznou a ty 4 jsou na tom ještě výrazně lépe.
No jo Vw a škoda holt šetří na funkčních věcech a ušetřené peníze pak daj do pr😊
@Mikesus Být dobrým průměrem ve většině disciplín je v automobilové branži leckdy lepší tržní pozice, než vynikat v jedné- dvou oblastech a v ostatních pohořet. Největší síla Karoqu je v tom, že jeho motorizace nejsou zprzněny hybridizací a že i ke čtyřválci 1.5 TSI nabízí manuální převodovku. Jeho další obrovskou výhodou je vynikající ergonomie ovládacích prvků, nezprasená nadbytečnou digitalizací, a tedy velmi snadná a bezpečná obsluha. No a pak tu máme nadprůměrně úsporné motory, komfortní odpružení či skvělé využití obestavěného prostoru, vč. extrémně hlubokého kufru (pokud nemá příplatkovou mezipodlahu) a alternativně nabízená variabilní zadní sedadla a celkově nadprůměrnou úroveň dílenského zpracování. Po designové stránce Karoq sice nenadchne, ale rozhodně ani neurazí, chce to jen zvolit slušnou velikost kol a pěkný odstín laku. Vytkl bych mu jen zbytečné použití el. P brzdy, jinak veliká spokojenost!😊
@Arese
Tak zadaný, ze jsem musel vyjmenovat snad většinu jeho konkurentů, kdyz jsem chtěl napsat, co se prodává lepe. I ta úzce zaměřena CH-R se prodávala lepe v Evropě. A to tu nema žádný domaci trh. Asi Češi málo kupujou.
Ale nemam problém s tím, že někdo utratí peníze za průměrnou věc.
Tak zadaný, ze jsem musel vyjmenovat snad většinu jeho konkurentů, kdyz jsem chtěl napsat, co se prodává lepe. I ta úzce zaměřena CH-R se prodávala lepe v Evropě. A to tu nema žádný domaci trh. Asi Češi málo kupujou.
Ale nemam problém s tím, že někdo utratí peníze za průměrnou věc.
@ericn no český trh je fakt zajímavý ukazatel. Je t "domaci" značka, tak bude mít spoustu prodejů. Na trhu, který ma zanedbatelná velikost i v Evropě, natoz ve světě. A kamiq je B suv.
Jak je na tom evropsky trh, kde má vlastně 2 domácí try ( včetně nemecka)? Rok 2025 jsem nějak podrobné nehledal, za rok 2024 byl 33. v Evropě, před ním byla kona, kuga ( i když to je vlastně ještě o tridu větší) , X1, CH-R, Qashqai, tucson, 2008, tiguan, duster. Mozna jsem jeste neco přehlédl, ale skoro bylo potřeba vyjmenovat vetsinu zástupců C-SUV. Ještě kntomu, kdyz ma tedy výhodu domaciho trhu
Jak je na tom evropsky trh, kde má vlastně 2 domácí try ( včetně nemecka)? Rok 2025 jsem nějak podrobné nehledal, za rok 2024 byl 33. v Evropě, před ním byla kona, kuga ( i když to je vlastně ještě o tridu větší) , X1, CH-R, Qashqai, tucson, 2008, tiguan, duster. Mozna jsem jeste neco přehlédl, ale skoro bylo potřeba vyjmenovat vetsinu zástupců C-SUV. Ještě kntomu, kdyz ma tedy výhodu domaciho trhu
@vencelín
Jako to je fakt, že citroen nebo kosočtverec ( to vyuzivam slova meho 5leteho syna, kdyz vyjmenovává značky parkujicich aut, pozná nazvem skoro všechny už . Moc se mi zalíbilo jeho oznaceni Renaultu ) nijak nepotkavam shnile, narozdil právě od VAG nebo tech Fordu.
Jako to je fakt, že citroen nebo kosočtverec ( to vyuzivam slova meho 5leteho syna, kdyz vyjmenovává značky parkujicich aut, pozná nazvem skoro všechny už . Moc se mi zalíbilo jeho oznaceni Renaultu ) nijak nepotkavam shnile, narozdil právě od VAG nebo tech Fordu.
@ericn
Pro seniory asi každé kompaktní suv. Pro začátečníky určitě též, ale našel bych asi lepší varianty mimo suv. Ale zase ty obrubníky no...
Pro seniory asi každé kompaktní suv. Pro začátečníky určitě též, ale našel bych asi lepší varianty mimo suv. Ale zase ty obrubníky no...
@Arese jj i přes několik zdražení je to druhé nejprodávanější střední SUV na Českém trhu - 4705ks, před ním je jen levnější Kamiq o 88ks vice. Celkem slušný na 7let starý model 😋👌
@rohYpnol
Až na to, ze on psla sirku, a když se mluví o vnitrni, tak se asi nebaví o vnější. Noa přesně jak píše, stačí jinak posunuté sedačky a rázem i větší vnitrni šířka znamena mene místa. Příkladem je starý defender. Ten měl obrovskou vnitrni sirku, ale sedacka řidiče i spolujezdce namáčklá na dveřích, ze se člověk cítil jak sardinka
Až na to, ze on psla sirku, a když se mluví o vnitrni, tak se asi nebaví o vnější. Noa přesně jak píše, stačí jinak posunuté sedačky a rázem i větší vnitrni šířka znamena mene místa. Příkladem je starý defender. Ten měl obrovskou vnitrni sirku, ale sedacka řidiče i spolujezdce namáčklá na dveřích, ze se člověk cítil jak sardinka
@Mikesus
Jo, škodovky a Vw zvláště ty starší kvalit Rendliku či citronu nedosahuji.to ani to trojkovem Mondeo tolik nehnilo.
Jo, škodovky a Vw zvláště ty starší kvalit Rendliku či citronu nedosahuji.to ani to trojkovem Mondeo tolik nehnilo.
@Mikesus Jasně, a proto je i po řadě let výroby a mnoha zdraženích zákazníky velice žádaný. To má "logiku"! 🙂
@rohYpnol : Já snad někde napsal vnější, já reagoval na tvé tvrzení a pláti co jsem napsal, záleží třeba na středovem tunelu pozici sedadel, jejich šíře a jiné. To ze je auto širší o 2 cm vůbec nic neznamená.Tak si běž zase lehnout po té noční ať jsi fit, a mysli si své,ju! Já se si bavit je víkend, pá
@Sevca1
Ve formě nejsi zjevně ty. Fakt ses střelil do vlastní nohy.
Já nepsal nic o šířce aut. Já jsem psal o VNITŘNÍ ŠÍŘCE .
Smolík, tohle jsi fakt netrefil.
Ve formě nejsi zjevně ty. Fakt ses střelil do vlastní nohy.
Já nepsal nic o šířce aut. Já jsem psal o VNITŘNÍ ŠÍŘCE .
Smolík, tohle jsi fakt netrefil.
@Arese
Dovolím si nesouhlasit v několika bodech.
Kufr je dostatečně velký při rodinné účely. Háčky na uchycení tašek jsou velmi šikovná věc.
Vyšší osoby se aute pohodlné vezou. Není to jako jízda v tanku. Okna jsou prostorná a v autě je hodně světla.
Dálniční jízda (do 140 tacho) je zcela bez problémů. V autě je ticho.
Dovolím si nesouhlasit v několika bodech.
Kufr je dostatečně velký při rodinné účely. Háčky na uchycení tašek jsou velmi šikovná věc.
Vyšší osoby se aute pohodlné vezou. Není to jako jízda v tanku. Okna jsou prostorná a v autě je hodně světla.
Dálniční jízda (do 140 tacho) je zcela bez problémů. V autě je ticho.
@ericn
Tam už se snad zlepšili, to prověří čas. Přeci jen jsou to furt relativně nová auta. Jak píšete, předtím to byla docela bída, jak Octy, tak Cikanstery, Supy, Fobie... . Konkurence na to byla lépe.
Tam už se snad zlepšili, to prověří čas. Přeci jen jsou to furt relativně nová auta. Jak píšete, předtím to byla docela bída, jak Octy, tak Cikanstery, Supy, Fobie... . Konkurence na to byla lépe.
Jinak designově velmi sympatický Yety (zejména do faceliftu) bohužel trpí několika zásadními praktickými nedostatky: pro rodinné účely směšně malý kufr (zvláště při přítomnosti rezervy, ale i bez ní), nepovedenou pozici řidiče za volantem (zejména pro vyšší postavy) a jeho nedobrým výhledem směrem nahoru dopředu a šikmo do stran, zbytečně vysoký strop nad hlavou posádky (tzv. zbytečné vození vzduchu v kabině), přehnaně velké díry v podbězích, které (spolu s hodně rozkročeným podvozkem, který je jinak žádoucí) způsobuje velké ohrožení laku na bocích vozu od odletujících kamínků. A v dálničním provozu Yeti trpí velikým nárůstem spotřeby kvůli své nedobré aerodynamice (téměř svislá záď vytváří za vozem velký vír, který auto hodně "brzdí"). Yeti byl prostě první v Evropě sériově vyráběné škodovácké SUV, takže některým jeho "začátečníckým" přešlapům se zase nelze příliš divit. Důležité je, že Škodovka naslouchá svým zákazníkům (a monitoruje také novinářské testy), takže všechny výše uvedené nedostatky byly u mimořádně povedeného nástupce Karoqu odstraněny. 😊 O šíři nabídky motorizací, jakou oplýval Yeti, si už ovšem může nechat jenom zdát...
@vencelín možná tak OI a OII před FL, to bych ti i věřil, ale natrefit na rezavou OIII (pokud není po špatné opravě), je zázrak 😋
No nedám na něj dopustit. Délka 4.20m a prostorná karoserie jsou parádní parametry.
Dnes má délku 4.2 jen Nissan Juke a vitara. Karoq 4.38 m je moc dlouhý.
A motor, jednoduše běží a běží tiše (1.2).
Dnes má délku 4.2 jen Nissan Juke a vitara. Karoq 4.38 m je moc dlouhý.
A motor, jednoduše běží a běží tiše (1.2).
@vencelín divný, že sem to na Škodovce nikdy nepozoroval 😉 Ani jedna soukromá, ani služební Octávka mi nerezla, Fabie taky ne. Pravda většinou nemám auta tak dlouho, většinou 4-5let...
@rohYpnol No nemáš pravdu, Byly tam dva dobré benzinové motory bez problémů - oba 1.4TSI 92 (4x2) a 110Kw (4x4), pravda až od FL tuším, ale oba bez ztráty květinky....
Upřímně Yeti s pohonem na předek je ideální auto pro důchodce nebo i mladé řidiče, je vyšší, je z něj slušně vidět ven, není dlouhé a právě 1,4TSI 92kW je to, co bych asi hledal...
Třeba tady: www.sauto.cz/…a/yeti/208509917
Upřímně Yeti s pohonem na předek je ideální auto pro důchodce nebo i mladé řidiče, je vyšší, je z něj slušně vidět ven, není dlouhé a právě 1,4TSI 92kW je to, co bych asi hledal...
Třeba tady: www.sauto.cz/…a/yeti/208509917
@Mikesus hele to rezaveni bylo fakt strasny a hrozne rychly. Hlavne dvere. Jak pises. Po dvou letech to uz rezlo. Nevim jestli za tenhle pruser byl aspon nekdo vyhozen z prace. Obrovsky konstrukcni pruser. To snad nemohlo mit ani pozink. Fakt ostuda Skodovky. Po FL to ale dali myslim do poradku, coz je neomlouva.
podla mna najkrajsia-najoriginalnejsia skodofka za poslednych 20rokov.
na strane druhej ako rodinne auto to malo maly kufor a na jazdenie "okolo komina" (som pred casom zhanal) som tam nenasiel jednoduchy spolahlivy benzin ...... vyhrala konkurz SX4 1,6 mpi (100tkm a okrem oleja nic som neriesil).
na strane druhej ako rodinne auto to malo maly kufor a na jazdenie "okolo komina" (som pred casom zhanal) som tam nenasiel jednoduchy spolahlivy benzin ...... vyhrala konkurz SX4 1,6 mpi (100tkm a okrem oleja nic som neriesil).
@ryccardo Nemusí, ale zvlášť veľa ich nejazdí, takže to držák ani v rámci značky asi nebude. Pri niektorých modeloch 10 rokov pohoda, pri iných treba spozornieť skôr.
@rohYpnol ale ona ta 1.8 TSi zase takova hruza neni. Obzvlast pokud jde o pozdejsi verzi.
@rohYpnol
SUV nejsou můj šálek kávy, takže bych o tom taky neměl přehled.
Jinak k té zastaralosti. Když jsem ho mámě koupil a zajel k benzínce natankovat, tak jsem asi deset sekund stál jak opařený. Po otevření krytky nádrže tam bylo víčko se zámkem na klíček! R.v. 2016 (samozřejmě, vyšší výbavy to nemají). Kdybych jako mladý netankoval Škodu 120L, tak bych asi nevěděl, co dělat.
SUV nejsou můj šálek kávy, takže bych o tom taky neměl přehled.
Jinak k té zastaralosti. Když jsem ho mámě koupil a zajel k benzínce natankovat, tak jsem asi deset sekund stál jak opařený. Po otevření krytky nádrže tam bylo víčko se zámkem na klíček! R.v. 2016 (samozřejmě, vyšší výbavy to nemají). Kdybych jako mladý netankoval Škodu 120L, tak bych asi nevěděl, co dělat.
@Tycoon
Ty poslední ročníky mi utekly, už jsem je nějak nevnímal. Tou dobou mi přišel Yeti už zastaralý a tehdy se mi navic FL nelibil. Ale zpětně souhlas, výborné motory i auto. A ta zastaralost se bohužel stala spíš předností... I když ještě i Karoq před FL zřejmě poslední z normálních aut od Škody...
Ty poslední ročníky mi utekly, už jsem je nějak nevnímal. Tou dobou mi přišel Yeti už zastaralý a tehdy se mi navic FL nelibil. Ale zpětně souhlas, výborné motory i auto. A ta zastaralost se bohužel stala spíš předností... I když ještě i Karoq před FL zřejmě poslední z normálních aut od Škody...
Chvíli jsem ho chtěl, ale nakonec měl pro mě moc krátký kufr. Zvenčí se mi pořád líbí, verze před FL.
@traveldrive
Interiér je šíroký dost. Podélná prostornost průměr. Slabina je spíše základní objem zavazadelníku po krycí plato. I verze bez rezervního kola je spíše slabší průměr a s rezervou to pak musí být opravdu bída.
Interiér je šíroký dost. Podélná prostornost průměr. Slabina je spíše základní objem zavazadelníku po krycí plato. I verze bez rezervního kola je spíše slabší průměr a s rezervou to pak musí být opravdu bída.
@rohYpnol
Poslední dva modelové roky. Ono stejně nemá smysl kupovat ty starší ročníky, takže z pohledu motorů je na tom Yeti výborně. 1.2 TSI 81 kW výborný základ (koupil jsem ho mámě a i mě by u takového auta stačil), 1.4 TSI 92 kW je to samé, akorát o něco výkonější, a 1.4 TSI 110 kW ve verzi bez vypínání válců je vždy čtyřkolka s výběrem manuál, nebo DSG. O takové výborné nabídce motorů si dnešní SUV od Škodovky mohou nechat jen zdát.
Poslední dva modelové roky. Ono stejně nemá smysl kupovat ty starší ročníky, takže z pohledu motorů je na tom Yeti výborně. 1.2 TSI 81 kW výborný základ (koupil jsem ho mámě a i mě by u takového auta stačil), 1.4 TSI 92 kW je to samé, akorát o něco výkonější, a 1.4 TSI 110 kW ve verzi bez vypínání válců je vždy čtyřkolka s výběrem manuál, nebo DSG. O takové výborné nabídce motorů si dnešní SUV od Škodovky mohou nechat jen zdát.