Veterán
Dobré, ale chybí mi tu zmínka o zajímavé verzi 128ky, vyráběnou v Kragujevaci jako Zastava 101 se zadní výklopnou částí podle Simcy 1100.
No, to slovo "integrovane"je tam navic.
128 Rally skutecne mel, jako jedina 128, standardne operky hlavy.
Minimalne ten muj.
Ale pod pojmem "integrovane" se vetsinou rozumi vytvarovane rovnou v sedacce.
Tyhle byly vysuvne. Dala se nastavit vyska, a nebo je uplne vyndat.
128 Rally skutecne mel, jako jedina 128, standardne operky hlavy.
Minimalne ten muj.
Ale pod pojmem "integrovane" se vetsinou rozumi vytvarovane rovnou v sedacce.
Tyhle byly vysuvne. Dala se nastavit vyska, a nebo je uplne vyndat.
@Arese
"Autor se také zapomněl zmínit o tom, že sportovní verze "stodvacetosmičky" standardně dostávaly otáčkoměr" ... no, možná proto, že jej tak úplně standardně nedostávaly.
128 coupé - nebo také na některých trzích sport - měl otáčkoměr až ve výbavě SL. Ve výbavě S nikoliv. Například.
Ne, že by na tom nějak zvlášť záleželo, jen pro upřesnění.
"Autor se také zapomněl zmínit o tom, že sportovní verze "stodvacetosmičky" standardně dostávaly otáčkoměr" ... no, možná proto, že jej tak úplně standardně nedostávaly.
128 coupé - nebo také na některých trzích sport - měl otáčkoměr až ve výbavě SL. Ve výbavě S nikoliv. Například.
Ne, že by na tom nějak zvlášť záleželo, jen pro upřesnění.
www.rajveteranu.cz