Veterán
Stejsn
1
@Ja Prvni 123 Možná to tam bylo od začátku a přehlédnul jsem to. Ale to auto je natolik jiné, že by zasloužilo krátký odstaveček a aspoň fotku v galerii.
Přejít do diskuze
Sice poněkud suše napsané, ale vcelku výstižné a faktograficky přesné. Jedna chybička se přesto vloudila, žádná verze Fiatu 128 neměla integrované opěrky hlavy (tedy vcelku s opěradly), vždy se jednalo o oddělený, výškově nastavitelný díl. Autor se také zapomněl zmínit o tom, že sportovní verze "stodvacetosmičky" standardně dostávaly otáčkoměr, což tehdy bylo považováno za jeden z nejdůležitějších prvků sportovní výbavy.
@Arese
"Autor se také zapomněl zmínit o tom, že sportovní verze "stodvacetosmičky" standardně dostávaly otáčkoměr" ... no, možná proto, že jej tak úplně standardně nedostávaly.
128 coupé - nebo také na některých trzích sport - měl otáčkoměr až ve výbavě SL. Ve výbavě S nikoliv. Například.
Ne, že by na tom nějak zvlášť záleželo, jen pro upřesnění.
"Autor se také zapomněl zmínit o tom, že sportovní verze "stodvacetosmičky" standardně dostávaly otáčkoměr" ... no, možná proto, že jej tak úplně standardně nedostávaly.
128 coupé - nebo také na některých trzích sport - měl otáčkoměr až ve výbavě SL. Ve výbavě S nikoliv. Například.
Ne, že by na tom nějak zvlášť záleželo, jen pro upřesnění.
No, to slovo "integrovane"je tam navic.
128 Rally skutecne mel, jako jedina 128, standardne operky hlavy.
Minimalne ten muj.
Ale pod pojmem "integrovane" se vetsinou rozumi vytvarovane rovnou v sedacce.
Tyhle byly vysuvne. Dala se nastavit vyska, a nebo je uplne vyndat.
128 Rally skutecne mel, jako jedina 128, standardne operky hlavy.
Minimalne ten muj.
Ale pod pojmem "integrovane" se vetsinou rozumi vytvarovane rovnou v sedacce.
Tyhle byly vysuvne. Dala se nastavit vyska, a nebo je uplne vyndat.