Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Martin Vaculík prohání nové Subaru Forester po uzavřené trati. Stačí těch 100 kW výkonu?

51 komentářů

Kasprik
To je panečku výkon a ten hybrid, to je věc. Ať se na to Subaru raději vyse...re. Je to akorát ostuda a technologická zaostalost.
ptr078
@Kasprik Ludom to asi nevadi, outbackov, foresterov jazdi dost, na mamacar to staci, obrubnik pres skolou to zvladne
Kasprik
@ptr078
Je pravda, že v tom vydávám jen staré dědky. Těm to asi stačí.
traveldrive
@Kasprik Kúp si Ferrari, Jojo. 😁
Lempl Klaun
@traveldrive Kup si, Dacii. Hej! 🤡
traveldrive
@Lempl Klaun Prečo si myslíš, že keď je tvojím favoritom, tak aj mojím? Moje preferencie nemáš šancu pochopiť.
GS
@Kasprik - je to možné, ale staří dědci většinou ovládají Češtinu Kaspriku, zato o vás se to říct nedá... 😊
ptr078
@Kasprik Ja som v subaru nevidel muza hodne dlho, v mojom okoli to maju iba zeny na rozvoz deti
traveldrive
@ptr078 Popravde nerozumiem používaniu Forestera a Subaru celkovo na tento účel. Vyhodené peniaze. Tam, kde musíš jazdiť po rozbitých asfaltkách, kde je častejšie blato, sneh alebo potrebuješ ísť mimo spevnenú cestu, je to skvelá voľba. Do mesta, a tobôž na diaľnice ani náhodou. Na to je kopec lepších, rýchlejších, svižnejších a úspornejších áut.
ptr078
@traveldrive Sestra zije v jednom meste v colorade, kde vidis outbacka pred kazdym domom. Vekovy priemer majitelov 60+ a chodia s tym za lekarom a do obchodu po 4 prudovej dialnici. Aj segra ma jedneho a chodi s tym do prace a kupila si to preto, lebo to ma kazdy a vsetci susedia su spokojni 😀
traveldrive
@ptr078 A tiež v tom má tých našich 100 kW? 😁
ptr078
@traveldrive Vsetci to maju s hladkou 2.5kou. Preplnovanu 2.4ku som neskusal, mne vadi cvt prevodovka. Ale pre klasickeho majitela subaru aj 100kw je vela 😀
traveldrive
@ptr078 Prečo ti vadí?
ptr078
@traveldrive nehodi sa k charakteru atmosfery, v kombinacii s neoturbenou 2.5kou to dost casto nefunguje, motor sa necha rad vytocit a prevodovka preradi skor, je ladena do pohody a pomalosti, presne pre svoj okruh zakaznikov, takze to v konecnom dosledku zere a nejede.
traveldrive
@ptr078 Alebo je ladená do nižších emisií a preto tá lenivosť. Každopádne v oku mám iné, menšie, ľahšie auto, tak ma to nemusí trápiť.
ericn
@traveldrive navíc ten 2,5l boxer v US má 180k, takže to je docela rozdíl 😋
vecernicek2
@Kasprik A komu je vydáváte? Netušil jsem, že staří dědci se fasují.
Avatar - Fernando Martínez
Fernando Martínez
@Kasprik
Souhlasím, ať už je Subaru konečně moderní BEV.
vecernicek2
@Fernando Martínez No, to pak ale nebude Subaru. Celá - dosti výrazná - identita této značky je založena na technologiích spojených s ICE hnací jednotkou.
Avatar - Zetti
Zetti
@Fernando Martínez Subaru Solterra ti pripada nemoderni?
Avatar - Fernando Martínez
Fernando Martínez
@Zetti
Solitéra? Připadá ti tvá bZ4X jako moderní?
Avatar - Zetti
Zetti
@Fernando Martínez
Až moc. Otravny asistenti, X mode, vektorovana čtyřkolka, adapt tempomat, ma to snad umět parkovat, to nepouzivam, kamera kolem dokola. Nic z toho mé oldschole S klasse nemají. Jeste ze neprudi kdyz jedu drobet rychlejc. Zrušil jsem prihlaseni a ukladani dat jizdy na server. Zkurweny moderny
Avatar - Zetti
Zetti
Vcera 160 elektrickych kw pro defenzivni jezdce, dneska atmo bida 100kw pro zavodniky.
Avatar - xxc
xxc
@Zetti Na uzavretej trati 100 kw je v pohode. Len ktovie, ci to fakt vyjde na obrubnik s prehladom pred skolou. Minimalne za revu vytoceneho motora 😄
traveldrive
@xxc Iba ak za tvojho revu.
vecernicek2
Ne. Je to k smíchu.
GS
@vecernicek2 tak kdyby nebylo, nepředstavovali by nový, výkonnější motor. Toto je nouzovka.
vecernicek2
@GS Toto vůbec nemá přijít na trh. Je to ostuda i jako základ.
traveldrive
@vecernicek2 Je to skôr ostuda nezmyselných predpisov, ktoré tu platia. Subaru žiaľ nie je veľkovýrobca, aby mal pre každé špecifické podmienky vhodný pohon a pochybujem, že pri marginálnych predajoch na starom kontinente by investoval do vývoja niečoho nového. Holt teda dáva, čo má. Nie je to dynamické auto na naše rýchle cesty, svoje kvality ukazuje v ťažších podmienkach, ale tým pádom to naozaj na bežné použitie na asfalte nie je ideál...
vecernicek2
@traveldrive Nejsem fanda současných euronorem, ale na ty to svádět opravdu nelze.
Jiné automobilky, včetně třeba porovnatelné Mazdy, se s těmito omezeními vypořádaly slušně.

Nadto mizerné prodeje jsou spíše důsledkem toho, že Subaru mají dlouhodobě nejhorší poměr výkonu a spotřeby na trhu.
traveldrive
@vecernicek2 Nečítaš. "Subaru žiaľ nie je veľkovýrobca, aby mal pre každé špecifické podmienky vhodný pohon a pochybujem, že pri marginálnych predajoch na starom kontinente by investoval do vývoja niečoho nového. Holt teda dáva, čo má." Myslíš, že keby v portfóliu mal vhodnú pohonnú jednotku, že by u nás rád nepredával? Ale legislatíva asi nepustí a prerábať auto na iný motor, hoci nakúpený, sa im asi nevyplatí.
vecernicek2
@traveldrive Nesouhlas. Subaru je srovnatelné s Mazdou. Dělají špatná rozhodnutí v produktovém vývoji, viz paskvilní produkty typu Levorg již před řadou let.
Jirka B.
Novy Forester?? Vzdyt nedavno tady bylo predstaveni noveho.. Teda nove - hnusne krabice z USA.
pete64
Nabubrelinam to stačit nemůže, rozumnýmu člověku v pohode.
traveldrive
@pete64 Určite sa s tým dá vpohode žiť. 100 kW auto vpohode, (momentálne jazdím so slabším strojom), ale asi by som vzal niečo s nižšou spotrebou ako Forester. 😄
pete64
Příspěvek podléhá schvalování.
pete64
Rozumnýmu člověku v pohode
Avatar - del42sa
del42sa
jasně že to nestačí, kor na takovou obludu jako je Forester...
traveldrive
@del42sa Zase pozor, nie je to až taká ťažká váha, okolo 1700 kg. Len to holt nie je švihák na rýchle diaľničné presuny. Akcelerácia niečo nad 10 nie je na relatívne ťažkopádne SUV taká zlá. 😉
Avatar - kari.laz
kari.laz
Je to poposkakovadlo. S tím nechce žít ani méně náročný člověk. 0-100 za 12,2.
100kW Atmo spojená s VCT. To prostě nechceš. Toto je vyloženě posunovadlo. Na okresce si rozmyslíš, jestli předjet Zetora s valníkem hnoje. Má své kvality, ale pohonný řetězec to strhává do kategorie "nekupovat"
traveldrive
@kari.laz Nepleť hlúposti. Videl si ho na obrázku a vieš ako jazdí... Ale máš pravdu, nekupuj, keď preň nemáš využitie. 😉
Avatar - kari.laz
kari.laz
@traveldrive Promiň, že jsi ti sáhl na auto. Víš kulový, jakou s tím mám zkušenost. Je to lenoch 1. kategorie s pěkným vzhledem, a super podvozkem. S normálním motorem a převodovkou by to bylo skvělé. Nějaký 2.0T s hydro automatem a nikdo neřekne ani popel.
traveldrive
@kari.laz Takže si s ním nejazdil... Ja by som si ho tiež nekúpil, ale z iných dôvodov ako ty.
Jozef SK
Škoda, že tam nedajú motor 2.5l z Outbacku to by bola lepšia jednotka. Tych 100kw je niečo ako 1.0T v Dusteri ,ale za úplné inú cenu aj kategóriu klientov. Okrem Outbackov Subaru na cestách nestretavam.
traveldrive
@Jozef SK Subaru nie je veľa, ale občas vidím Aj Forestera alebo Crosstrek. Väčšina áut si zákazníkov nájde, nikde nie je napísané, že musí vyhovovať každému alebo väčšine. 😉
Jozef SK
@traveldrive Samozrejme všetkým nevyhovies, ale Subaru v Európe prežíva ako keby nemalo záujmem a pritom v roku 2008/ 09 prišlo s Dieslom pre ktorý nemali inde využitie, tak pre Európu by vedeli spraviť lepšiu motorovú ponuku .
traveldrive
@Jozef SK Dnes už s dieslom prísť nemôžu a nový benzín kvôli malému európskemu trhu budú ťažko zvlášť vyvíjať...
Jozef SK
@traveldrive
Jozef SK
@traveldrive

Samozrejme, že neprídu s Dieslom to je jasné ,ale tu je vidieť, že nemajú absolútny záujem o Európu lebo by tam nedali tento motor . Keď to dokáže MAZDA tak aj SUBARU by to vedelo len chcieť.
Avatar - Jaros 00071
Jaros 00071
To auto prostě nejede. 🫣 Chybí mu výkonný motor a bez manuální převodovky je to tragédie.Ten automat je děs.👎Škoda, jinak by to auto bylo fajn..
Avatar - Zetti
Zetti
Ty zdejsi diskuse v mobilu jsou dokonale. Kdyz se pismenka seradi po jednom do sloupku, nebo zmizi uplne, kdo tenhle web pise, asi nejake decko po skole