Videa
Martin Vaculík prohání nové Subaru Forester po uzavřené trati. Stačí těch 100 kW výkonu?
51 komentářů
xxc
4
@Zetti Na uzavretej trati 100 kw je v pohode. Len ktovie, ci to fakt vyjde na obrubnik s prehladom pred skolou. Minimalne za revu vytoceneho motora 😄
Přejít do diskuze
To je panečku výkon a ten hybrid, to je věc. Ať se na to Subaru raději vyse...re. Je to akorát ostuda a technologická zaostalost.
Ty zdejsi diskuse v mobilu jsou dokonale. Kdyz se pismenka seradi po jednom do sloupku, nebo zmizi uplne, kdo tenhle web pise, asi nejake decko po skole
@traveldrive
Samozrejme, že neprídu s Dieslom to je jasné ,ale tu je vidieť, že nemajú absolútny záujem o Európu lebo by tam nedali tento motor . Keď to dokáže MAZDA tak aj SUBARU by to vedelo len chcieť.
Samozrejme, že neprídu s Dieslom to je jasné ,ale tu je vidieť, že nemajú absolútny záujem o Európu lebo by tam nedali tento motor . Keď to dokáže MAZDA tak aj SUBARU by to vedelo len chcieť.
@ptr078 Alebo je ladená do nižších emisií a preto tá lenivosť. Každopádne v oku mám iné, menšie, ľahšie auto, tak ma to nemusí trápiť.
@traveldrive nehodi sa k charakteru atmosfery, v kombinacii s neoturbenou 2.5kou to dost casto nefunguje, motor sa necha rad vytocit a prevodovka preradi skor, je ladena do pohody a pomalosti, presne pre svoj okruh zakaznikov, takze to v konecnom dosledku zere a nejede.
@kari.laz Takže si s ním nejazdil... Ja by som si ho tiež nekúpil, ale z iných dôvodov ako ty.
@traveldrive Promiň, že jsi ti sáhl na auto. Víš kulový, jakou s tím mám zkušenost. Je to lenoch 1. kategorie s pěkným vzhledem, a super podvozkem. S normálním motorem a převodovkou by to bylo skvělé. Nějaký 2.0T s hydro automatem a nikdo neřekne ani popel.
Škoda, že tam nedajú motor 2.5l z Outbacku to by bola lepšia jednotka. Tych 100kw je niečo ako 1.0T v Dusteri ,ale za úplné inú cenu aj kategóriu klientov. Okrem Outbackov Subaru na cestách nestretavam.
Je to poposkakovadlo. S tím nechce žít ani méně náročný člověk. 0-100 za 12,2.
100kW Atmo spojená s VCT. To prostě nechceš. Toto je vyloženě posunovadlo. Na okresce si rozmyslíš, jestli předjet Zetora s valníkem hnoje. Má své kvality, ale pohonný řetězec to strhává do kategorie "nekupovat"
100kW Atmo spojená s VCT. To prostě nechceš. Toto je vyloženě posunovadlo. Na okresce si rozmyslíš, jestli předjet Zetora s valníkem hnoje. Má své kvality, ale pohonný řetězec to strhává do kategorie "nekupovat"
@pete64 Určite sa s tým dá vpohode žiť. 100 kW auto vpohode, (momentálne jazdím so slabším strojom), ale asi by som vzal niečo s nižšou spotrebou ako Forester. 😄
@vecernicek2 Nečítaš. "Subaru žiaľ nie je veľkovýrobca, aby mal pre každé špecifické podmienky vhodný pohon a pochybujem, že pri marginálnych predajoch na starom kontinente by investoval do vývoja niečoho nového. Holt teda dáva, čo má." Myslíš, že keby v portfóliu mal vhodnú pohonnú jednotku, že by u nás rád nepredával? Ale legislatíva asi nepustí a prerábať auto na iný motor, hoci nakúpený, sa im asi nevyplatí.
@del42sa Zase pozor, nie je to až taká ťažká váha, okolo 1700 kg. Len to holt nie je švihák na rýchle diaľničné presuny. Akcelerácia niečo nad 10 nie je na relatívne ťažkopádne SUV taká zlá. 😉
@Kasprik Ludom to asi nevadi, outbackov, foresterov jazdi dost, na mamacar to staci, obrubnik pres skolou to zvladne
To auto prostě nejede. 🫣 Chybí mu výkonný motor a bez manuální převodovky je to tragédie.Ten automat je děs.👎Škoda, jinak by to auto bylo fajn..
@traveldrive Nesouhlas. Subaru je srovnatelné s Mazdou. Dělají špatná rozhodnutí v produktovém vývoji, viz paskvilní produkty typu Levorg již před řadou let.
@Jozef SK Dnes už s dieslom prísť nemôžu a nový benzín kvôli malému európskemu trhu budú ťažko zvlášť vyvíjať...
@Fernando Martínez
Až moc. Otravny asistenti, X mode, vektorovana čtyřkolka, adapt tempomat, ma to snad umět parkovat, to nepouzivam, kamera kolem dokola. Nic z toho mé oldschole S klasse nemají. Jeste ze neprudi kdyz jedu drobet rychlejc. Zrušil jsem prihlaseni a ukladani dat jizdy na server. Zkurweny moderny
Až moc. Otravny asistenti, X mode, vektorovana čtyřkolka, adapt tempomat, ma to snad umět parkovat, to nepouzivam, kamera kolem dokola. Nic z toho mé oldschole S klasse nemají. Jeste ze neprudi kdyz jedu drobet rychlejc. Zrušil jsem prihlaseni a ukladani dat jizdy na server. Zkurweny moderny
@traveldrive Samozrejme všetkým nevyhovies, ale Subaru v Európe prežíva ako keby nemalo záujmem a pritom v roku 2008/ 09 prišlo s Dieslom pre ktorý nemali inde využitie, tak pre Európu by vedeli spraviť lepšiu motorovú ponuku .
@Jozef SK Subaru nie je veľa, ale občas vidím Aj Forestera alebo Crosstrek. Väčšina áut si zákazníkov nájde, nikde nie je napísané, že musí vyhovovať každému alebo väčšine. 😉
@kari.laz Nepleť hlúposti. Videl si ho na obrázku a vieš ako jazdí... Ale máš pravdu, nekupuj, keď preň nemáš využitie. 😉
@traveldrive Vsetci to maju s hladkou 2.5kou. Preplnovanu 2.4ku som neskusal, mne vadi cvt prevodovka. Ale pre klasickeho majitela subaru aj 100kw je vela 😀
@traveldrive Sestra zije v jednom meste v colorade, kde vidis outbacka pred kazdym domom. Vekovy priemer majitelov 60+ a chodia s tym za lekarom a do obchodu po 4 prudovej dialnici. Aj segra ma jedneho a chodi s tym do prace a kupila si to preto, lebo to ma kazdy a vsetci susedia su spokojni 😀
@traveldrive Nejsem fanda současných euronorem, ale na ty to svádět opravdu nelze.
Jiné automobilky, včetně třeba porovnatelné Mazdy, se s těmito omezeními vypořádaly slušně.
Nadto mizerné prodeje jsou spíše důsledkem toho, že Subaru mají dlouhodobě nejhorší poměr výkonu a spotřeby na trhu.
Jiné automobilky, včetně třeba porovnatelné Mazdy, se s těmito omezeními vypořádaly slušně.
Nadto mizerné prodeje jsou spíše důsledkem toho, že Subaru mají dlouhodobě nejhorší poměr výkonu a spotřeby na trhu.
@Fernando Martínez No, to pak ale nebude Subaru. Celá - dosti výrazná - identita této značky je založena na technologiích spojených s ICE hnací jednotkou.
@vecernicek2 Je to skôr ostuda nezmyselných predpisov, ktoré tu platia. Subaru žiaľ nie je veľkovýrobca, aby mal pre každé špecifické podmienky vhodný pohon a pochybujem, že pri marginálnych predajoch na starom kontinente by investoval do vývoja niečoho nového. Holt teda dáva, čo má. Nie je to dynamické auto na naše rýchle cesty, svoje kvality ukazuje v ťažších podmienkach, ale tým pádom to naozaj na bežné použitie na asfalte nie je ideál...
@Lempl Klaun Prečo si myslíš, že keď je tvojím favoritom, tak aj mojím? Moje preferencie nemáš šancu pochopiť.
@ptr078 Popravde nerozumiem používaniu Forestera a Subaru celkovo na tento účel. Vyhodené peniaze. Tam, kde musíš jazdiť po rozbitých asfaltkách, kde je častejšie blato, sneh alebo potrebuješ ísť mimo spevnenú cestu, je to skvelá voľba. Do mesta, a tobôž na diaľnice ani náhodou. Na to je kopec lepších, rýchlejších, svižnejších a úspornejších áut.
@Kasprik Ja som v subaru nevidel muza hodne dlho, v mojom okoli to maju iba zeny na rozvoz deti
Novy Forester?? Vzdyt nedavno tady bylo predstaveni noveho.. Teda nove - hnusne krabice z USA.
@Kasprik - je to možné, ale staří dědci většinou ovládají Češtinu Kaspriku, zato o vás se to říct nedá... 😊