Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Rychlou výměnu baterií se naučil elektrický Fiat, vyzkoušet si je může každý

14 komentářů

DonVito
@ericn
Ja bych zase nechtel platit dvojnasobek za palivo do svyho auta.

Nastesti platim za elektrinu pulku toho, co bych projel za benzin.
Zivot je otazkou... penezenky.
A z tohoto pohledu jsou EV uz dnes ve vyhode.

Nechte si svuj hluk a emise. Ja si parkrat za rok radeji pockam na nabijecce. A usetrim 25.000Kc rocne za benzin.
Jsem prilis chudy na to abych jezdil spalovakem.
🙂
ericn
@DonVito No jasne, taky proto jezdíš ojetým elektrem 😋 A nikdo ti ho nebere…

Jen hodnotím koncept výměny baterie ze svého pohledu, nechtěl bych to tak, že baterie není moje. Toť vše. 😋
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@DonVito
Jsem prilis chudy na to abych jezdil spalovakem.

Bingo!
👍👍👍
gil54
@ ryccardo

Například, že kromě baterií v autech budou muset být další baterie v zásobě na těch nabíjecích stanicích, které bude muset někdo zaplatit, nakonec stejně jako ty stanice. Proto asi nelze předpokládat, že cena výměny bude stejná jako prosté nabití.
Arese
Hmm, zajímalo by mě, kdyby elektrohujerové museli u svých spalovacích aut měnit na pumpě palivové nádrže - prázdné za plné. Jak by řvali, jak jsou spalováky nepraktické. Ale u elektrokrumplů jsou schopni to velebit... 😊
Avatar - Max  Headroom
Max Headroom
@DonVito

Absolutně souhlasím!
Sevca1
@DonVito přesně tak. Je to o peněžence a proto když jsem kupoval nové auto tak jsem vzal benzínové neboť stejně velké a použitelné Ev bylo dražší, navratnost a pozdější prodej EV rozhodl ve prospěch peněženky. A tak to má být. Správný konkurenční boj vždy posune vývoj v před ne dotace. Samozřejmě doufám že za týden nebudeš nikoho prudit že jezdí naftakem!! Rozhodla peněženka
ryccardo
@DonVito To záleží na tom kolik ti auto žere. Taky bych mohl jezdit za poloviční náklady, ale nejsem socka, takže neskuhrám a prostě to zaplatím. Na benzín si v pohodě vydělám. Že nemáš na to vydat měsíčně 2000 za palivo navíc je sice smutné, ale tak zkus třeba změnit práci a ne brečet 😉
ryccardo
@ericn To tě ale nemusí vůbec zajímat, protože není tvoje a nekupuješ si ji. Na další stanici ti ji zase vymění. A myslím, že není problém nastavit vůči zákazníkům otevřené mechanismy ve tom smyslu, že poskytovatel garantuje třeba baterii degradovanou na max řekněme 85% a pak se budou vyřazovat.
ryccardo
@gil54 A jaké to má teda nevýhody? Mě toho moc nenapadá. Vidím jen výhody.
nippon
@DonVito A koľko "ušetríš" na zostatkovej hodnote?
ericn
@nippon Otázka je, v jaké kondici bude baterie, kterou dostaneš? Sázka do loterie, bude tam muset být nějaká garance kvality...

Btw asi bych nechtěl měnit to co mi patří, a rozhodně ne platit nějaký paušál měsíčně za baterii + sazbu za nabití. To se pak dost prodraží, i když zaplatíš jen cenu auta.

Ten koncept jde celkově proti principu vlastnictví. Přestanou podporovat tvůj model a jsi v pr...
nippon
@gil54 Na displeji sa mu ukázalo 5 minút.
gil54
Pokud není známa cena a čas celé operace, nemá cenu o tom zatím moc diskutovat.

Výhody a nevýhody výměn obecně zde byly proprány tisíckrát.