Elektromobilita
Tak je pravdou , že jedna z mála výhod BEV je poměrně větší svoboda designerů při navrhování auta. Dle mého, právě design bude jedním z významných prodejních argumentů. Jinak řečeno, kdo se trefí a navrhne krásné auto, bude ve své kategorii těžit z nárustu prodejů oproti konkurenci s unylými tvary....
@Robert Hlavatý Sloboda dizajnérov myslíš konkrétne v čom? Ja ten pocit veľmi nemám, v čom ťa neobmedzí pohon, v tom si povedia svoje baterky, a v tom ostatnom ostatnom dizajnérom zväzuje ruky aerodynamika, ergonómia a hlavne pasívna bezpečnosť, takže napriek snahám dizajnérov sú proporcie áut často veľmi podobné a líšia sa vpodstate len niektorými líniami a štylistickými markantami.
@traveldrive No aby to nedopadlo jak iD.7 nebo nová 5er - otylá velryba...
@ericn ID.7 vypadá docela dobře.
@eLzyx boční profil není nic moc, díky baterce je to trochu vysoké...
@Robert Hlavatý Větší svoboda?! Cha chá, to myslíš ty obludná, minimálně dvacetipalcová kola, co musí použít, aby aspoň trochu zamaskovali hnusně vysokánský ponton, který musí použít kvůli dvojité podlaze, ukrývající baterii? 😊
@Arese přitom na 90 % podlahy ta baterie nevadí. Stačí vynechat kousek pod nohama cestujících vzadu a auto nemusí být vysoká kysna, viz. Taycan.
Nicméně je otázka, jestli o to zákazníci vlastně stojí... a jestli to teda za tu práci navíc stojí... 😊
Nicméně je otázka, jestli o to zákazníci vlastně stojí... a jestli to teda za tu práci navíc stojí... 😊
Raději liftback a hlavně BEZ povinné prosklené střechy prosím! 😊
Já si koupím novou OIV až bude v pislednim roce své životnosti výroby jako náhradu své současné OIII a tím se Škodovkou končím pokud vidí budoucnost v elektru.
✌️
Ano, naprosto s tebou souhlasím. Design skutečně hraje velkou roli. Mně osobně se velmi líbí Elroq, i když nejsem zrovna největším fanouškem SUV.