Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Elektrická Škoda Octavia Combi se ukáže v září. Design prý bude stát za to

26 komentářů

Avatar - Mikesus
Mikesus
@Horký Rom nový design se jim povedl, je to znát i na prodejích. Enyaq fl, elroq, to je oproti tomu co bylo, obrovský posun vpred. Neni divu, že se i enyaq začal mnohem více prodávat. 1Q 2025 měl nárůst 44%. Jsem zvedav, jestli takto bude pokračovat. Design dělá hodně.
psel
@Barry Lyndon jo, doufám že móda prosklené střechy skončí. Zlatá černá alcantara 😄.
psel
@ericn on na tom teda passat není o moc líp. S tím designem snad teď už něco VW udělá....
Avatar - eLzyx
eLzyx
@ericn ID.7 vypadá docela dobře.
Avatar - Radek Holodňák
Radek Holodňák
@Horký Rom 👍
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Držím palce Škodovce s novou Octavií EV 👍
psel
@ericn naopak, tou baterií to teprve bude ono 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Horký Rom elroq a nově enyaq jsou konečně hezká suv od škody. Po prvním yetim to šlo od desíti k pěti. Teď snad se blýská ne lepší časy.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Raději liftback a hlavně BEZ povinné prosklené střechy prosím! 😊
Arese
@Robert Hlavatý Větší svoboda?! Cha chá, to myslíš ty obludná, minimálně dvacetipalcová kola, co musí použít, aby aspoň trochu zamaskovali hnusně vysokánský ponton, který musí použít kvůli dvojité podlaze, ukrývající baterii? 😊
traveldrive
@Robert Hlavatý Sloboda dizajnérov myslíš konkrétne v čom? Ja ten pocit veľmi nemám, v čom ťa neobmedzí pohon, v tom si povedia svoje baterky, a v tom ostatnom ostatnom dizajnérom zväzuje ruky aerodynamika, ergonómia a hlavne pasívna bezpečnosť, takže napriek snahám dizajnérov sú proporcie áut často veľmi podobné a líšia sa vpodstate len niektorými líniami a štylistickými markantami.
Avantime
@The law Dobre, čakáš od Škody aj darčekový kôš na rozlúčku či bude stačiť pero?
The law
Já si koupím novou OIV až bude v pislednim roce své životnosti výroby jako náhradu své současné OIII a tím se Škodovkou končím pokud vidí budoucnost v elektru.
Arese
@Barry Lyndon A hlavně bez elektromotoru (-rů)!!!
ericn
@traveldrive No aby to nedopadlo jak iD.7 nebo nová 5er - otylá velryba...
Avatar - salamoon
salamoon
@Avantime skrabka na okna...
ericn
@Barry Lyndon No nevím v iD.3 sedíš vpředu jak ve sporťáku s nataženýma nohama a vzadu s koleny pod bradou... Díky baterce...
ericn
@psel Máš bohužel pravdu. Tak snad nezkazí kvůli baterii Octavii...
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@Mikesus
Ano, naprosto s tebou souhlasím. Design skutečně hraje velkou roli. Mně osobně se velmi líbí Elroq, i když nejsem zrovna největším fanouškem SUV.
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@Radek Holodňák
✌️
ericn
@eLzyx boční profil není nic moc, díky baterce je to trochu vysoké...
Robert Hlavatý
Tak je pravdou , že jedna z mála výhod BEV je poměrně větší svoboda designerů při navrhování auta. Dle mého, právě design bude jedním z významných prodejních argumentů. Jinak řečeno, kdo se trefí a navrhne krásné auto, bude ve své kategorii těžit z nárustu prodejů oproti konkurenci s unylými tvary....
Avatar - jersey.se
jersey.se
Zase se to bude prodávat jen kvůli dotacím. EV adoruje jedině GAE.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@ericn já si v BEV stále nemohu zvyknout na vysokou podlahu v autě. Vystupuje se jako z nákladního auta. K zemi hodně daleko.
Nestačily by dát baterie jen místo nádrže?
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Poprvé Škoda Octavia jako crossover..... 🙄🤨🤐
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@Arese přitom na 90 % podlahy ta baterie nevadí. Stačí vynechat kousek pod nohama cestujících vzadu a auto nemusí být vysoká kysna, viz. Taycan.

Nicméně je otázka, jestli o to zákazníci vlastně stojí... a jestli to teda za tu práci navíc stojí... 😊