Profi
Anonym
3
Úspora litr na sto tady málokterého dopravce uchlácholí. Důležitá je cena. Nejlepší tedy koupit olítaný Iveco po Rumunovi a zavřít do něj Inda nebo Pákistánce (Pozor! né spolu!) a jezdit a jezdit a hlavně se moc nestarat.
Přejít do diskuze
@KANKUNEN ano, je, takže takové "úpravy" dopravci MANů příliš neocení, spíše to vyvolá otázky "za jako cenu" ta úspora 1 litru je...
@Mokrous Za každý valec a každé turbo zasadiť strom a vyčistiť 1000 kubíkov oceánu! Aby bolo čo spaľovať... 😄
Nepochopil jsem to spalování s chudou směsí. Při částečné zátěži přece každý diesel pracuje s chudou směsí, ne ?
o liter na 100km nizsia spotreba nafty, o liter vyssia spotreba adblue. To je fakt ohromny rozdil!
No takže jsme se v podstatě dočetli, že díky té úspornosti má motor slabinu posunutou směrem k emisím a čas ukáže, jestli to nebude i na úkor oné spolehlivosti, nebo prostě ta močovina se taky přihlásí o slovo.
MANa dopravci nekupují kvůli spotřebě, ale kvůli tomu, že byl držák, nikdy nepatřil mezi premianty spotřeby, to byla a je SCANIA. Tak měla spotřebu 24l/100km v provedení 400k už před 15 rokama...
@šofér Tiež neusporíš vždy. Rozdiel liter v spotrebe máš na jednom aute aj medzi dvomi vodičmi...
@_Teddy_ Přesně. Prostě chujovina. Ušetří litr nafty a prodrbe 1-2 litry chcanek. To je teda výhra.
Díky za článek, Marku.
Teď ještě dodat do kabiny každého náklaďáku zodpovědného, dobře vyspaného a psychicky odolného optimistu s citem pro auto i dopravní situaci, empatika s kladným vztahem k dodržování zákonů, opatrného a předvídavého, a na silnicích nastane ráj. Tedy až na tu spotřebu AdBlue....
Teď ještě dodat do kabiny každého náklaďáku zodpovědného, dobře vyspaného a psychicky odolného optimistu s citem pro auto i dopravní situaci, empatika s kladným vztahem k dodržování zákonů, opatrného a předvídavého, a na silnicích nastane ráj. Tedy až na tu spotřebu AdBlue....