Testy
Kasprik
10
Z důvodu těchto drahých spalovacích krámů je Audi tam, kde je. V hajzlu. Nevadí, prodají nějakou fabriku Číně a budou bulet, že nemají peníze.
Přejít do diskuze
@Kasprik
a taky proto, ze je to nedadelany jako dycky od nich. A to auto na tydle platforme mam na denni pouzivani..
a taky proto, ze je to nedadelany jako dycky od nich. A to auto na tydle platforme mam na denni pouzivani..
@Dušan Trnka
Ještě jednou — spalovací krám.
Zeptej se Radka (Stealth01), ten ti k tomu s chutí vysvětlí, co si o těch fosilních reliktech myslí, je to bývalý majitel tohoto dinosaura.
Ještě jednou — spalovací krám.
Zeptej se Radka (Stealth01), ten ti k tomu s chutí vysvětlí, co si o těch fosilních reliktech myslí, je to bývalý majitel tohoto dinosaura.
@Dušan Trnka
nene, to je vysledkem prace inzenyru v audi a tyka se to i tohodle v8, byt je to lepsi nez driv
nene, to je vysledkem prace inzenyru v audi a tyka se to i tohodle v8, byt je to lepsi nez driv
@Horký Rom
Ještě než se Radek radikalizoval, tak měl dieselovou SQ7. Což je, řekněme, trochu jiný dinosaurus...
Ještě než se Radek radikalizoval, tak měl dieselovou SQ7. Což je, řekněme, trochu jiný dinosaurus...
@ptr078 Veď minule tu bol ten zeekr 7x, parametre podobné, cena polovičná. Neviem aké je použitie daily, ale za tú cenu by som nechcel zahrievať ten motor a čakať na turbo.
@ptr078 Vôbec nie, seriózne sa pýtam, keby som chcel nejaké bežné rýchlejšie auto na bežné použitie, že či to AUDI má nejaký význam, keďže za menej ako polovicu môžem kúpiť zeekr s podobnými parametrami.
@xxc Mám Cayenne i Urus a zcela upřímně, ani by mě nenapadlo uvažovat o něčem, jako je Zeekr.
@Horký Rom Sedel si v ňom niekedy vôbec ? Je to ikona vozov Audi a jeden z derivátov podvozkovej platformy na ktorej je Touareg, Bentley, Porsche a Lambo ...
@xxc Ked ti stacia udaje na papieri, kup si aj dva. Ked nie, chod sa povozit a kup si, co ti vyhovuje. Ale bol by som rad, ak by si si zeerk kupil a po roku, dvoch nam napisal skusenosti
@Dušan Trnka
tjn, na elektriku. Na preslicky mi to nesmi domu ani zadarmo. Ale je to klasicky audi, brzdy to ma sotva prumerny (u sq8 jsou aspon keramiky, jinak se audi jako obvykle neobtezuje tam nejaky dat). Prevodovka v tom nedelala nikdy nic a bylo jedno jestli to bylo dsg (a6) nebo zf. A co hur na hrane smyku to stabilizace nepusti ikdyz se tvari ze je vsecky vyply. Auto max pro lidi co jezdej rovne na autobahnu
tjn, na elektriku. Na preslicky mi to nesmi domu ani zadarmo. Ale je to klasicky audi, brzdy to ma sotva prumerny (u sq8 jsou aspon keramiky, jinak se audi jako obvykle neobtezuje tam nejaky dat). Prevodovka v tom nedelala nikdy nic a bylo jedno jestli to bylo dsg (a6) nebo zf. A co hur na hrane smyku to stabilizace nepusti ikdyz se tvari ze je vsecky vyply. Auto max pro lidi co jezdej rovne na autobahnu
@Dušan Trnka
ano, mam audi nekolikaty doma. Ted etron, jediny z toho aspon neni tezky na cumak a necekas na prevodovku jak na smilovani
ano, mam audi nekolikaty doma. Ted etron, jediny z toho aspon neni tezky na cumak a necekas na prevodovku jak na smilovani
@praptak Neurážam, je to iná kategória ! Škodovka nemá žiadne motory, sú to motory koncernu VW ...
@Horký Rom Nemusím, bol som pri jeho vzniku osobne, poznám ho dokonale, bol som pri nábehu jeho výroby v Bratislave ...
@Horký Rom Není náhoda, že se často milovníci elektra rekrutují z bývalých vlastníků naftových hnusů, neříkám vždy, ale je to častější než u lidí, co jezdili s benzínem.
@ptr078 Zabudni na oneskorené reagovanie na akcelerátor, ktoré je výsledkom zeleného šialenstva . Tohto 8 valca sa určite netýka !
Zhodou okolnosti som pozeral nedavno testy podobnych aut a tomuto autu je vycitana hlavne odozva na plyn vsetko alebo nic. Je to rychle, ale o zabave nemoze byt ani reci. V tejto kategorii vela ludi v poslednej dobe chvali f pace svr, v8 s kompresorom ma lepsiu odozvu na plyn, je to zabavnejsie, lepsie riadenie a podvozok, zabava aj v legalnych rychlostiach. Len sa uz nepredava, ale ceny lahko jazdenych jazdeniek su privetive a da sa pouzivat ako daily