Novinky
@Pepa_007 otázka: kdy jsi naposledy jel v Česku 200 km/h? odpověď: v Německu běžně.
V Česku skoro můžeme. A 160 je málo. A proto potřebuju maximálku 250.
www.svitavsky.denik.cz/…ku-20250602.html
Nově budou platit zákazy řízení mezi jednotlivými zeměmi EU.
Jel jsi někdy dodávkou? Většina jich jede max 140-150 km/h. Ještě se mi nestalo, že bych s tím někam nebyl schopen dojet.
Shrnutí: maximální rychlost je důležitá pro dmnty.
V Česku skoro můžeme. A 160 je málo. A proto potřebuju maximálku 250.
www.svitavsky.denik.cz/…ku-20250602.html
Nově budou platit zákazy řízení mezi jednotlivými zeměmi EU.
Jel jsi někdy dodávkou? Většina jich jede max 140-150 km/h. Ještě se mi nestalo, že bych s tím někam nebyl schopen dojet.
Shrnutí: maximální rychlost je důležitá pro dmnty.
@Pepa_007 který elektromobil má maximálku 130-150? a kdy jsi jel naposledy třeba 200 třeba dvacet minut v kuse? v Česku?
@Pepa_007 protože dospělí už chápou, že pružné zrychlení je důležitější než hodnota maximální rychlosti. a proto je výkon příjemný společník pro každodenní připojování se na dálnici, při předjíždění na okreskách apod.
a ty ostatní bláboly si nech pro babičku, ta nepozná, že jsi úplně mimo a bude na tebe obdivně koukat😊
a ty ostatní bláboly si nech pro babičku, ta nepozná, že jsi úplně mimo a bude na tebe obdivně koukat😊
@Pepa_007 Jaké procento lidí má potřebu předjíždět někoho, kdo jede 150+? Co je tohle za bizarní úvahy? Ta auta nejsou povinná a kdyžtak jsou tu i EV s maximálkou 200+
Mimochodem tyhle mainstreamové americkojaponské vehikly jsou beztak principiálně stavěné na max 120. Ne že to víc nejede, ale "autobahn proof" to není...
Mimochodem tyhle mainstreamové americkojaponské vehikly jsou beztak principiálně stavěné na max 120. Ne že to víc nejede, ale "autobahn proof" to není...
Ty výbavy teda zase dávají "smysl" Na EV s nic moc dojezdem nacpou 20 palcové krávy, když zákazník chce klimatizovaná přední sedadla a vyhřívané zadní sedačky.
@Pepa_007 pružné zrychlení, to je oč tu běží. maximální rychlost je úplně podružná. a v pružném zrychlení elektromobily rozhodně nezaostávají. ty ostatní bláboly si nech pro babičku k nedělnímu obědu...
@ericn Nejaka blbost, ja som presiel s enyaqom z vychodu niekde az za prahu a nemam pocit, zeby ma nejak obiehali. Napr. na Slovensku je nelegalne ist takto pomaly, vzdy je povinnost prisposobovat jazdu stavu a povahe vozovky, svojim schopnostiam a vlastnostiam vozidla a nakladu. Zaroven je stanovena maximalna povolena rychlost. Ist po rovnej dialnici 120 "na spotrebu" v dobrom pocasi, ked vlastnosti vozidla a nakladu umoznuju ist viac, je nelegalne. Ale nikto to nekontroluje 😄
...... a pak by jsme mohli polemizovat proč BEV mají motory s výkonem 300k když jsou jim vlastně k ničemu. Ikdyž on vlastně ten nejvyšší výkon je u BEV dostupný se spoustou ALE, ALE, ALE. Většinou po dobu několika stovek a tisic milisekund. A pak stav nabití aku, teplota aku, venkovní teplota, teplota motoru, fáze měsíce, zatížení auta,....... .
@Man Ký v DE běžně. Několikrát do měsíce. Výhoda bydlení u DE hranic.
130-150: Dacia Spring, H inster, Elroq má 160. Atd....... .
V CZ skoro můžeme 150. Plus odchylka tacho a předjetí a 160 maximálka je málo.
Okruh v Mostě? Na konci cílové rovinky 200-210. 😉
130-150: Dacia Spring, H inster, Elroq má 160. Atd....... .
V CZ skoro můžeme 150. Plus odchylka tacho a předjetí a 160 maximálka je málo.
Okruh v Mostě? Na konci cílové rovinky 200-210. 😉
252kw je fajne. 5s na stovku také není špatné. Maximální RYCHLOST 250km/h? Či pro BEV obligátních 130-150? Výkon k ničemu. 160kw motor by stačil.
@Man Ký jj a pak všechny ty Enyaqy se plazí 120 kmh v pravém pruhu. Když předjíždí, tak jen zdržují, protože ve 150kmh jim dochází dech = spotřeba atakuje 30kWh/100km, u Boleslavi klasika. Včera mě zrovna jeden zdržoval a trvalo mu než vyklidil levý pruh pro předjetí 😋
@Pepa_007 Zřejmě jste myslel osobní auta, ale i tak se mi nezdá, že by všichni jeli alespoň skutečných 150 km/h. Potkávám totiž dost Němců, kteří tak nějak jezdí kolem té 120/130 bez ohledu na typ pohonu.
@Man Ký ptáš se proč vyšší rychlost. Odpovídám. Já se ptam proč mně má automobilka omezovat v tom co je u nas legální. Vždyť legálně mohu na CZ dálnicích jet i klidně 200 (zdraví či život ohrožující situace).
A co na to řeknou němečtí řídíči?? Je jich 22 milionů a mohou po dálnici jezdit legálně 300+.
Takže ano, rychlost je důležitá pro dmnty (Man Ký). Pro mne jsou důležité vlastnosti mého vozu.
A co na to řeknou němečtí řídíči?? Je jich 22 milionů a mohou po dálnici jezdit legálně 300+.
Takže ano, rychlost je důležitá pro dmnty (Man Ký). Pro mne jsou důležité vlastnosti mého vozu.
@Barry Lyndon
Ano máš pravdu. Mraky lidí se po dálnici plazí 100-120. Ať se plazí, já se neplazím. 😉
Btw měsíc zpět jsem jel na mašině z Alp Garmiš - Praha. A cesta do Mnichova jsem jel 150-190. Nepotkal jsem žádné pomalejší auto než 150km/h. Němci pěkně v tempu jeli. 😁
Ano máš pravdu. Mraky lidí se po dálnici plazí 100-120. Ať se plazí, já se neplazím. 😉
Btw měsíc zpět jsem jel na mašině z Alp Garmiš - Praha. A cesta do Mnichova jsem jel 150-190. Nepotkal jsem žádné pomalejší auto než 150km/h. Němci pěkně v tempu jeli. 😁
Elroq třeba je jako dělanej na to. a těch 250 je dost zásadních.