Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Subaru má nový základní crossover. Jeho výkony jsou o level výš, než byste čekali!

24 komentářů

Avatar - Pepa_007
Pepa_007
252kw je fajne. 5s na stovku také není špatné. Maximální RYCHLOST 250km/h? Či pro BEV obligátních 130-150? Výkon k ničemu. 160kw motor by stačil.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Pepa_007 který elektromobil má maximálku 130-150? a kdy jsi jel naposledy třeba 200 třeba dvacet minut v kuse? v Česku?
Avatar - Max  Headroom
Max Headroom
@Man Ký

Tak ta sedla!
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Max Headroom @Man Ký,
Spolu něco máte, kluci? 😁
Avatar - Max  Headroom
Max Headroom
@Pepa_007

Nemáme, rohypnole.
Však ty se ozveš!
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Max Headroom
Panadol? Rohypnol?
Já jsem Pepa z Horní Dolní.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Man Ký v DE běžně. Několikrát do měsíce. Výhoda bydlení u DE hranic.
130-150: Dacia Spring, H inster, Elroq má 160. Atd....... .
V CZ skoro můžeme 150. Plus odchylka tacho a předjetí a 160 maximálka je málo.

Okruh v Mostě? Na konci cílové rovinky 200-210. 😉
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@Pepa_007 Jaké procento lidí má potřebu předjíždět někoho, kdo jede 150+? Co je tohle za bizarní úvahy? Ta auta nejsou povinná a kdyžtak jsou tu i EV s maximálkou 200+

Mimochodem tyhle mainstreamové americkojaponské vehikly jsou beztak principiálně stavěné na max 120. Ne že to víc nejede, ale "autobahn proof" to není...
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Barry Lyndon von potřebuje na okruh v Mostě s elektromobilem, co má maximálku 250, chápeš, ne?
Elroq třeba je jako dělanej na to. a těch 250 je dost zásadních.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Barry Lyndon
Ano máš pravdu. Mraky lidí se po dálnici plazí 100-120. Ať se plazí, já se neplazím. 😉

Btw měsíc zpět jsem jel na mašině z Alp Garmiš - Praha. A cesta do Mnichova jsem jel 150-190. Nepotkal jsem žádné pomalejší auto než 150km/h. Němci pěkně v tempu jeli. 😁
Avatar - praptak
praptak
@Pepa_007 Zřejmě jste myslel osobní auta, ale i tak se mi nezdá, že by všichni jeli alespoň skutečných 150 km/h. Potkávám totiž dost Němců, kteří tak nějak jezdí kolem té 120/130 bez ohledu na typ pohonu.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Pepa_007 otázka: kdy jsi naposledy jel v Česku 200 km/h? odpověď: v Německu běžně.
V Česku skoro můžeme. A 160 je málo. A proto potřebuju maximálku 250.

www.svitavsky.denik.cz/…ku-20250602.html

Nově budou platit zákazy řízení mezi jednotlivými zeměmi EU.

Jel jsi někdy dodávkou? Většina jich jede max 140-150 km/h. Ještě se mi nestalo, že bych s tím někam nebyl schopen dojet.

Shrnutí: maximální rychlost je důležitá pro dmnty.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Man Ký ptáš se proč vyšší rychlost. Odpovídám. Já se ptam proč mně má automobilka omezovat v tom co je u nas legální. Vždyť legálně mohu na CZ dálnicích jet i klidně 200 (zdraví či život ohrožující situace).
A co na to řeknou němečtí řídíči?? Je jich 22 milionů a mohou po dálnici jezdit legálně 300+.

Takže ano, rychlost je důležitá pro dmnty (Man Ký). Pro mne jsou důležité vlastnosti mého vozu.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Pepa_007 pružné zrychlení, to je oč tu běží. maximální rychlost je úplně podružná. a v pružném zrychlení elektromobily rozhodně nezaostávají. ty ostatní bláboly si nech pro babičku k nedělnímu obědu...
traveldrive
@Pepa_007 Nepatríš za volant. Leda tak na okruhu.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Pepa_007 Krušnohorec Pepa Náhlovský
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@KANKUNEN
Pepík
Renoo
Ty výbavy teda zase dávají "smysl" Na EV s nic moc dojezdem nacpou 20 palcové krávy, když zákazník chce klimatizovaná přední sedadla a vyhřívané zadní sedačky.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@Renoo Holt klasický japonský (ne)konfigurační bizár...
Avatar - praptak
praptak
@Barry Lyndon Zlatá evropská auta v tom, i dnes.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
...... a pak by jsme mohli polemizovat proč BEV mají motory s výkonem 300k když jsou jim vlastně k ničemu. Ikdyž on vlastně ten nejvyšší výkon je u BEV dostupný se spoustou ALE, ALE, ALE. Většinou po dobu několika stovek a tisic milisekund. A pak stav nabití aku, teplota aku, venkovní teplota, teplota motoru, fáze měsíce, zatížení auta,....... .
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Pepa_007 protože dospělí už chápou, že pružné zrychlení je důležitější než hodnota maximální rychlosti. a proto je výkon příjemný společník pro každodenní připojování se na dálnici, při předjíždění na okreskách apod.
a ty ostatní bláboly si nech pro babičku, ta nepozná, že jsi úplně mimo a bude na tebe obdivně koukat😊
ericn
@Man Ký jj a pak všechny ty Enyaqy se plazí 120 kmh v pravém pruhu. Když předjíždí, tak jen zdržují, protože ve 150kmh jim dochází dech = spotřeba atakuje 30kWh/100km, u Boleslavi klasika. Včera mě zrovna jeden zdržoval a trvalo mu než vyklidil levý pruh pro předjetí 😋
Avatar - xxc
xxc
@ericn Nejaka blbost, ja som presiel s enyaqom z vychodu niekde az za prahu a nemam pocit, zeby ma nejak obiehali. Napr. na Slovensku je nelegalne ist takto pomaly, vzdy je povinnost prisposobovat jazdu stavu a povahe vozovky, svojim schopnostiam a vlastnostiam vozidla a nakladu. Zaroven je stanovena maximalna povolena rychlost. Ist po rovnej dialnici 120 "na spotrebu" v dobrom pocasi, ked vlastnosti vozidla a nakladu umoznuju ist viac, je nelegalne. Ale nikto to nekontroluje 😄