Testy
Vubec se mi zvenku nelibi ale jinak to vypada ze jako balicek to funguje. Interier naopak velmi krasny.
Kdo chce mamataxi do mesta a jednou za cas prejet Evropu, tady ma kandidata 😄
100x radeji takto nez vibrujici, smrdici diesel....
Kdo chce mamataxi do mesta a jednou za cas prejet Evropu, tady ma kandidata 😄
100x radeji takto nez vibrujici, smrdici diesel....
@Ham.
Ta zdechla atmosfera prezije bez poruchy vsetky tie dieslove karbonom zalepene prémie, ale ano ty to predas do 5r a opravovat budu "premiovi chudáci" 😄
Ta zdechla atmosfera prezije bez poruchy vsetky tie dieslove karbonom zalepene prémie, ale ano ty to predas do 5r a opravovat budu "premiovi chudáci" 😄
@Ham.
Pred časom som premýšľal nad X5 ale hybrid mal len 2,7t a dizel 3,5t ten som ale nechcel.
Kúpil som full size pick up a to je snáď to najlepšie na ťahanie a teraz pri Defenderi som si to len potvrdil. SUV sú k ničomu pokial ťaháš často..
Pred časom som premýšľal nad X5 ale hybrid mal len 2,7t a dizel 3,5t ten som ale nechcel.
Kúpil som full size pick up a to je snáď to najlepšie na ťahanie a teraz pri Defenderi som si to len potvrdil. SUV sú k ničomu pokial ťaháš často..
@speedfred ono aj predtým bolo 3,5t na háku výsadou vozidiel ako touareg,x5,q7, prípadne zopár pickupov. To sa nezmenilo
@tomsi81
Mas prehlad o hybridoch aspon trochu ? Tie japonske s elektrickym pohonom 4x4 maju vzdy 3x EL a 1x ICE...
Mas prehlad o hybridoch aspon trochu ? Tie japonske s elektrickym pohonom 4x4 maju vzdy 3x EL a 1x ICE...
@Lubo
Aj mna to zaujalo, kazdopadne to by bola sialena spotreba, snad len 140-150 po dialnici, to by mohlo takto vyst.
Aj mna to zaujalo, kazdopadne to by bola sialena spotreba, snad len 140-150 po dialnici, to by mohlo takto vyst.
Takže to má 4 motory. 3x elektro a 1x spalovací. Neříkám že to nebude fungovat, ale je to nesmysl. Proto taky je tak přehnaná cena.
Miesto respektive tam malo byť a zároveň?
Při jízdě auto spotřebovalo 6,3 litrů na 100 km benzinu, respektive 19,3 kWh na 100 elektřiny.
Při jízdě auto spotřebovalo 6,3 litrů na 100 km benzinu, respektive 19,3 kWh na 100 elektřiny.
@speedfred GLS, GLE, Touareg, Q7, Q8 a další bez ohledu jestli jsou PHEV nebo nejsou. 1600kg na takto velké SUV je sice lepší než drátem do oka, ale žádná extraliga. Holt slabý základ tohoto PHEV v podobě zdechlé atmosféry se někde musí projevit, bez ohledu na bombastický papírový výkon přes 300 koní.
Kral sa vratil naspat na tron 👍
Nazivo hodne reprezentativne a svalnate auto ... ked si predstavim este toho stihleho predchodcu ( ktory bol skor taka nenapadna siva myska ) tak to uz hadam ani nejde porovnavat... ten novy uz vyzera ovela atraktivnejsie aj podstatne luxusnejsie.... bohvie ale ci to nemoze byt aj na skodu... ta cenovka noveho phev outlandera ( aj voci phev predchodcovi ) je dnes uz fakt v inom vesmire a uz to nebude pre mnohych zdaleka tak dostupne auto ako kedysi... je to nieco za nieco... ale hlavne ze to auto funguje ... k tomu 8 rocna zaruka... mitsu 😉🫱
Nazivo hodne reprezentativne a svalnate auto ... ked si predstavim este toho stihleho predchodcu ( ktory bol skor taka nenapadna siva myska ) tak to uz hadam ani nejde porovnavat... ten novy uz vyzera ovela atraktivnejsie aj podstatne luxusnejsie.... bohvie ale ci to nemoze byt aj na skodu... ta cenovka noveho phev outlandera ( aj voci phev predchodcovi ) je dnes uz fakt v inom vesmire a uz to nebude pre mnohych zdaleka tak dostupne auto ako kedysi... je to nieco za nieco... ale hlavne ze to auto funguje ... k tomu 8 rocna zaruka... mitsu 😉🫱
@Max Headroom skúste trochu zapojiť hlavu avj vy, plugin hybridov nemajú v portfóliu nekonečno a ani veľa. Vyskúšané mám tiguan a passat b8, toho mám okrem iného aj doma. Do 1600kg sú v pohode, nie je to prevratná hodnota ale pre väčšinu dostatočná
@kyklop
Výborně, pokračujeme jako u doktora. O jakým konkrétním modelu je řeč? Další otázka bude následovat. Kdo ví, třeba se za týden, dva konečně dopracujeme k jádru věci.
Výborně, pokračujeme jako u doktora. O jakým konkrétním modelu je řeč? Další otázka bude následovat. Kdo ví, třeba se za týden, dva konečně dopracujeme k jádru věci.
@Max Headroom 1600kg není žádná velká hitparáda, na vozík do lesa dobrý, ale skutečně dobré PHEV umí 3500 kg, tedy skoro o dvě tuny víc.
mam natahany desetitisice km s x5 s vlekama hodne "na hrane" nosnosti, auto ma 170tkm a zije...