Srovnávací testy
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8 vs. Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG – Pod naftovým sluncem
7 komentářů
@Flai diesel je naštěstí dnes už mrtvý. Jako ojeti u to koupi jen zarytý fanoušek, ten co trochu oremysli, tak se té kasičce vyhne. A je to dobře, protože jak je vidět na silnicích, diesel po několika letech má problém s emisemi.
A jak píšeš, privátní klientela kouká na value/money především a to dává dnes i30/ceed spolu s dacií asi nejvíc. Navíc to nemá drahou a složitou údržbu. A je dobre, ze tu taková auta jsou.
A jak píšeš, privátní klientela kouká na value/money především a to dává dnes i30/ceed spolu s dacií asi nejvíc. Navíc to nemá drahou a složitou údržbu. A je dobre, ze tu taková auta jsou.
Prémiový diesel, prémiový článek.
Je vidět, že diesel je žádanou motorizací. Na rozdíl od BEV.
Je vidět, že diesel je žádanou motorizací. Na rozdíl od BEV.
@Flai
Ale dovoluje. Podstatné je jak vůz využíváš. Diesel je stvořený na ježdění. Takže kdo jezdí a neposkakuje, tak pro něj je diesel. Bylo to tak vždy. A dnes to plati jen dvojnásob.
Ale dovoluje. Podstatné je jak vůz využíváš. Diesel je stvořený na ježdění. Takže kdo jezdí a neposkakuje, tak pro něj je diesel. Bylo to tak vždy. A dnes to plati jen dvojnásob.
soukromá osoba stejně nejčatěji zvolí Hyundai i30 kombi nebo Dacia Jogger protože Octavia se stále ještě fasuje A 308 je mini auto v zadu se nedá sedět a celkově je stisněná. A nafta je již mrtvá,servisní naročnost oprav emisních systému ,který se pohybuje okolo stovek tisíc korun již nedovoluje delší používání než zaruku např systém ad blue,egr
Prakticky všechny srovnávací testy jsou premium.
www.auto.cz/…ete-verit-157392
Ukázal jsi svoji hloupost dunihlave, zvládáš to téměř každým svým příspěvkem.