Testy
Vyrábí se vůbec Defender, nebo Mercedes G, v nějaké sociálnější variantě? Nějaký podladěný šestiválec do 200k, se základní výbavou, bez kůže, bez supersportovních kol, s pneumatikami s vysokou bočnicí, bez osvětlených chladičů, znaků, bez uvítacích světýlek, bez ambientního osvětlení a podobných nesmyslů? Prostě pracant, renomovaný model, ale aby si v tom člověk nepřipadal jako po5raný rusák a aby se to na silnici chovalo trochu lépe než Wrangler. Vždy vidím v centrech měst ty super naleštěné Defendery s motory zrychlujícími tu cihlu za 5 vteřin, s továrními žebříky, šnorchly a ověšené výbavou pomalu na Camel Trophy, na těch supersportovních šlupkách jak se s tím majitelé bojí vyjet na obrubník, nebo jak letí v levém 180+ na dálnici a přijde mi to opravdu na hlavu. Mě by tyhle stroje byly sympatické právě v nějaké výše zmíněné "sociální" variantě, ale nějak jsem to nedokázal najít.
@kosmonaut Defender ano a tam souhlas že může sloužit jako běžné SUV. G se už v žádné takové variantě nedělá, respektive relativně podladěný ano, ale za nesmysl peníze.
@adamzprahy Oni už Gčko nerobia ani v pracovnej variante, u predchodcu typicky 350D ? Neviem, nerypem, len sa pýtam.
@wakantanka G-class professional už myslím není. I v té pracovní verzi nešel pod 2M a už je to chvilka. Takže to asi netrhalo rekordy...
@kosmonaut V uk existuje defender commercial 90/110, 250 a 300 konova varianta s 8stupnovym automatom za cca 50k £ , tusim aj bez zadneho radu sedaciek
@kosmonaut Existuje nějaká pracovní verze X5, Q7 apod.? Protože nový Defender už není pracant ani náhodou, prostě udělali další SUV😊 a nakonec zjistili, že je v módě víc než ostatní luxusní SUV. Prodává se dobře.
Nechci být škodolibý, ale pokud tam není třílitrový benzín, bude to jediná motorizace, která nebude do 100 tkm mrtvá😊
všechno převzal Grenadier, včetně pick-upu, dvoumístné verze apod.
Nechci být škodolibý, ale pokud tam není třílitrový benzín, bude to jediná motorizace, která nebude do 100 tkm mrtvá😊
všechno převzal Grenadier, včetně pick-upu, dvoumístné verze apod.
Šmarjá. Do tohoto supersportu je V8 málo. Takhle splňují euro 7. Něco podobného tady nedávno říkal nějakej šéf M divize BMW, že V8 bez problému dají normu euro 7. Hlavně, ať nezapomenou hodit do kasičky v Bruselu nějaký ten poplatek za emise.
Hmm, taková auta za 5M, to je jen zábava pro miliardáře. V Evropě auto k ničemu, resp. přijet tak s ním k luxusnímu hotelu v Alpách.
Defender pomohol zachrániť JLR pred krachom. Je obdivuhodné, že predaje Defendera neklesaju a to je uz na trhu viac ako 5 rokov . Prajem mu úspech už len z dôvodu ،že sa vyrába na Slovensku.
mucholapka? snad kund0lapka...
Sranda je že teraz za dva týždne čo sa motam na dovolenke po balkáne som nestretol ani jeden Defender, pričom na Slovensku pravidelne niekoľko kusov denne. Ale EQG, G, či GLS (často krát Maybach) ako by tu fasovali. A očividne nahradili Sklasse ktorá tu bola pred pár rokmi podobne hojne zastúpená.
Možno, to už tu ale babička nebudete.
Zlatíčko, to je klidně možné. Ale pokud jo, tak tu ještě budu sedět v křesle, popíjet Meltu, komentovat světové dění a dívat se, jak se tvoje generace snaží přežít bez cukru, lepku a páteře.