Novinky
Dacia Jogger není jediné sedmimístné auto na plyn v Česku. To samé nabízí i stylová novinka
30 komentářů
Cinsky auta je bezpecnostni casovana naloz. V "zaostalem" rusku maji cinsky nakladaky stop. Ze na tom budou osobaky lepsi , muze verit jen zkorumpovane acz
zpravy.aktualne.cz/…0bfac1f6b220ee8/
zpravy.aktualne.cz/…0bfac1f6b220ee8/
@Zetti Tomu věříš??? Co tak si to dát do kupy spíše se špatným prodejem rusáckých křápů přímo v rusácku. Mokrý hadry - rusácko a bezpečnost.
@KANKUNEN Máš predsudky a naviac sa ani neobťažuješ rozmýšľať. Čo je ruské, je zlé. Všetko. Človeče, si ešte svojprávny?
@traveldrive Já nechápu, co vy prašivý Slováci máte furt s tím Ruskem? To vám to do vašeho DNA zabudoval ten váš podělanej Biľak?
@traveldrive To se pak můžete divit, že jste za Českem o parník, když tam jsou jako ty. Severní Maďar obhajující rusácko. I vzdělaní rusáci ví, co je rusácko zač.
Situaciu cinskych znaciek v Europe vystihuje replika zo znameho filmu: "Jdu blejt, velebnosti ...."
Čínská auta mají zřejmě pozitivní vliv, jako regulátor trhu. Jinak by ta dnešní evropská byla ještě více předražená, než teď. Jak budou jejich majitelé s nimi spokojeni za pár let, se ještě uvidí, ale do té doby možná nějaká ta "západní" značka nemusí už být na trhu. Není všechno zlato, co se třpytí. A třpytivá ušetření koruna se zlatem určitě nic společného nemá.
čínský auta nesleduju, čínský motorky víc a není mi to moc příjemný vidět tu situaci - třeba firma KOVE - v roce 2017 vstoupila na trh, majitel Zhang Xue měl sen, že si vyrobí dakarský speciál /motorka do terénu s obsahem limitovaným na 450 ccm/ za přijatelné peníze, ta motorka už se prodává kolem 230 tisíc, zatímco originály stojí kolem 800-900 tisíc a nemá sice tak výkonný motor, ale všechny Dakar dojely, pak přišel s osmistovkou a vyrobil motorku o nějakých 40 kilo lehčí, než jsou všechny na trhu, zatímco konkurence se předháněla, kdo vyrobí motorku lehčí o 3 kila, von sundal 40
The Kove 800X Rally is significantly lighter than its main competitors in the adventure motorcycle class. It's reported to weigh around 176kg ready-to-ride. In comparison, the CFMOTO 800MT-X weighs 220kg, and the KTM 790 Adventure is 218kg. This makes the Kove 800X Rally approximately 30-45kg lighter than its rivals.
Here's a more detailed breakdown:
Kove 800X Rally: 176kg (ready-to-ride)
CFMOTO 800MT-X: 220kg
KTM 790 Adventure: 218kg
Yamaha Ténéré 700: 204kg (curb weight)
Kove 800X Pro: 185kg (curb weight)
a k tomu za směšné peníze a všichni, kdo tu motorku testovali, sr.ali maggi v kostkách...😊
The Kove 800X Rally is significantly lighter than its main competitors in the adventure motorcycle class. It's reported to weigh around 176kg ready-to-ride. In comparison, the CFMOTO 800MT-X weighs 220kg, and the KTM 790 Adventure is 218kg. This makes the Kove 800X Rally approximately 30-45kg lighter than its rivals.
Here's a more detailed breakdown:
Kove 800X Rally: 176kg (ready-to-ride)
CFMOTO 800MT-X: 220kg
KTM 790 Adventure: 218kg
Yamaha Ténéré 700: 204kg (curb weight)
Kove 800X Pro: 185kg (curb weight)
a k tomu za směšné peníze a všichni, kdo tu motorku testovali, sr.ali maggi v kostkách...😊
Ty čínský mr*ky tady prodává ten stejnej Babiš, co si tak rád hraje patriota ?
(dle jeho slov = vlastenec)
(dle jeho slov = vlastenec)
To je článku o čínských autech tento týden... Přitom v Číně je jim nějaká Dacia Jogger úplně ukradená a tady v ČR tu píší článek o čínském autě každý den.
Holt nějak se ta reklama na čínská auta udělat musí, ať to kupce motivuje.
Holt nějak se ta reklama na čínská auta udělat musí, ať to kupce motivuje.
Je tu fakt někdo, kdo si koupí 1.5turbo na LPG z číny za 950tis? To snad radši Karoqa 1.5TSI ne? Nebo?
Cina.
Hnus.
Nebrat.
Hnus.
Nebrat.
Čínská jebka od Bureše (Agrotec), to je skoro dezolátův (čím hůř, tím líp) svatý grál. K dokonalosti tomu chybí už jen diesel Euro 0 😊.
www.google.com/search?…