Novinky
Dacia Jogger není jediné sedmimístné auto na plyn v Česku. To samé nabízí i stylová novinka
12 komentářů
@Zetti Tomu věříš??? Co tak si to dát do kupy spíše se špatným prodejem rusáckých křápů přímo v rusácku. Mokrý hadry - rusácko a bezpečnost.
@traveldrive Tak to nečti a zůstaň v nevědomosti. Zvláštní touha zůstat neobeznámen. Pak můžeš čučet v Itálii jak puk, že DR stojí za každým rohem.
Situaciu cinskych znaciek v Europe vystihuje replika zo znameho filmu: "Jdu blejt, velebnosti ...."
Cinsky auta je bezpecnostni casovana naloz. V "zaostalem" rusku maji cinsky nakladaky stop. Ze na tom budou osobaky lepsi , muze verit jen zkorumpovane acz
zpravy.aktualne.cz/…0bfac1f6b220ee8/
zpravy.aktualne.cz/…0bfac1f6b220ee8/
To je článku o čínských autech tento týden... Přitom v Číně je jim nějaká Dacia Jogger úplně ukradená a tady v ČR tu píší článek o čínském autě každý den.
Holt nějak se ta reklama na čínská auta udělat musí, ať to kupce motivuje.
Holt nějak se ta reklama na čínská auta udělat musí, ať to kupce motivuje.
@KANKUNEN Máš predsudky a naviac sa ani neobťažuješ rozmýšľať. Čo je ruské, je zlé. Všetko. Človeče, si ešte svojprávny?
Ty čínský mr*ky tady prodává ten stejnej Babiš, co si tak rád hraje patriota ?
(dle jeho slov = vlastenec)
(dle jeho slov = vlastenec)
@KANKUNEN Nestojí a ani stáť nebude. Ja som si bratislavský stánok toho podivného podniku pozrieť bol a ver, že takú úbohú predajňu si ešte možno nevidel.
Čínská auta mají zřejmě pozitivní vliv, jako regulátor trhu. Jinak by ta dnešní evropská byla ještě více předražená, než teď. Jak budou jejich majitelé s nimi spokojeni za pár let, se ještě uvidí, ale do té doby možná nějaká ta "západní" značka nemusí už být na trhu. Není všechno zlato, co se třpytí. A třpytivá ušetření koruna se zlatem určitě nic společného nemá.
The Kove 800X Rally is significantly lighter than its main competitors in the adventure motorcycle class. It's reported to weigh around 176kg ready-to-ride. In comparison, the CFMOTO 800MT-X weighs 220kg, and the KTM 790 Adventure is 218kg. This makes the Kove 800X Rally approximately 30-45kg lighter than its rivals.
Here's a more detailed breakdown:
Kove 800X Rally: 176kg (ready-to-ride)
CFMOTO 800MT-X: 220kg
KTM 790 Adventure: 218kg
Yamaha Ténéré 700: 204kg (curb weight)
Kove 800X Pro: 185kg (curb weight)
a k tomu za směšné peníze a všichni, kdo tu motorku testovali, sr.ali maggi v kostkách...😊