Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Omoda 5 dostala chvíli po uvedení na trh facelift. Změny uvítá snad každý

29 komentářů

psel
@traveldrive to víš, má radost z toho, že má doma starou komodu a najednou je to stařešina. Navíc v pondělí bude další facelift a to se vyplatí 😁.
psel
@rohYpnol nejsi ty náhodou čínskej bot když nezvládáš psaný text v češtině?
To by ledacos vysvětlovalo.
psel
@Miorolo hele to, že něco leze z fabriky v Číně, je klidně možný, ale udělat po 3 měsících facelift je akorát na naštvání těch chudáků, co si to koupili před ním, protože jejich auto už je jaksi minulý ročník.
Kdyby si to pořádně otestovali a netlačili na pilu s tou první verzí, nemuseli by tak rychle dělat facelift a mohli vyjít rovnou s novým.
A co se týče čínských aut, tak je otázkou kolik jich za tyhle ceny vydrží ta auta prodávat a jak dlouho. Největší trh mají v Číně a tam se masí naprosto šíleným způsobem a výsledek uvidíme brzy v jejich finančních výkazech.
Pokud si někdo myslí, že s autem za 250.000 udělá díru do světa, tak kdyby na tom měli marži jako dosud tak jim zbyde třeba v BYD 12.5 tis Kč na auto. U toho se jim nezaplatí ani ty investice do výroby a vývoje co na to museli dát.
Pokud se jim to rozjetí prodeje desítek milionů kusů po světe nepovede rychle tak jim dojdou prachy, BYD třeba platí dodavatelům skoro 300 dní po převzetí dodávek. Pokud jim to dodavatelé akceptují a počet prodaných aut roste 100% ročně tak to jde, ale jak se růst zastaví, padne to jak domeček z karet (pokud KP číny do toho nenaleje další peníze).
Jo a na Bolku, počkej na září / říjen letošniho roku a pak komentuj.

A ještě EDIT: Neskákej na technické údaje činských výrobců, je to jen marketing.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Doporučuji nejdříve se projet a potom žvanit, ty kecy jsem měl stejné.
ptr078
Rychle zmeny uvitaju hlavne ti nestastnici, co si to uz kupili 🤣
Lempl Klaun
@Arese No bodejť, kdo jinej než ty, elektrofašounku, by měl zrovna pod článkem o elektru rozjet svůj tradiční, vulgaritama nacpaný shitstorm.
traveldrive
@rohYpnol Neposer sa z tej Číny.
Arese
Každý? Mně je tedy nějaký čínský křáp s. i. di.o tským jménem úplně u pr--le! 😃 A určitě je nás takových v Česku drtivá většina! 👍
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@traveldrive

z tej Číny sa posere především EU a lidi co si naivně myslí, že Evropa je pupek světa. Ne já. Já to beru jako (bohužel) nejspíše nevyhnutelné zlo a nutnost.
Lubo
Zmeny uvíta každý z 1O zákazníkov, ktoré si ho mesačne kúpia...
Lempl Klaun
@Radovan Pastucha Pastucha opět trpí jazykovou amnézií, a to bez lékařského potvrzení. 🤡

www.auto.cz/diskuse/97717/1#…
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
To je ten problém. Čínské automobilky se učí řádově rychleji a napravují chyby o dva řády rychleji než evropské značky. Je to stejné jako kdyby jste se z okna honeckeru dívali na kolem projíždějící maglev.
Renoo
@Miorolo Hloupé hlavy pořád dokolečka melou cosi o mobilech. Nějaký normální trh mobilích telefonů v Evropě nikdy nebyl, všechno ovládala Nokia. Siemens to kvůli Nokii zabalil a prodal. Ericsson se kvůli Nokii spojil se Sony. Alcatel to prodal taky. Čínské filcky pořád melou cosi o tom, že Nokia byla dinosaurus a bla bla. Nebyla, jen na poslední chvíli vsadil a na špatného koně a když si chybu uvědomili, tak vsadili na špatného koně podruhé, který je přišel vykostit a ne jim pomoct. O rok později se tím inspiroval také konkurent v silikonovém amfitéátru a vykostil Motorolu.
Nicméně, každý chvilku tahá pilku a i na čínu došlo. Moloch spojující Vivo, Oppo a OnePlus stagnuje - konkurence a především fakt, že to jsou číňani = kopírovači a prohrávají patentové soudy (i s "dinosaurem Nokií"). Stagnuje i Meizu. A kdo se vyzná, tak nezapomene na Gionee - zde pod taktovkou čínských komoušů instalovali viry do mobilů pro západní trh. Když se to profláklo... To jen pro zamyšlenou pro ty, který chtějí vohnout hřbet a koupit čínské auto. Například izraelská armáda zavedla úplný zákaz vjezdu čínských automobilů do svých základen.
Renoo
@rohYpnol Nutnost vohnout hřbet, volíznout čínskou ři ť a koupit Omodu?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Keby takto vyzeral nejaky lexus alebo vlastne cokolvek ine mimo cinu tak by to kazdy bral ako paradu... neuveritelne ako rychlo dokazu cinske znacky ( nie vsetky zase samozrejme ) napredovat ... o takomto suv sa povedzme nejakemu fiatu moze len snivat ... take su fakty no jo... kym eu znacky akoby padali dole tak cinske idu raketovo hore... miestami zacinam mat pocit ze niektore eu znacky uz dokonca su v tomto meritku pod tymi cinskymi... a to tato dekada je este len v polovici.... to este bude mela panecku .... a nie nie...nie som fanda ciny... len bezny realny zakaznik a spotrebitel ( vlastnim auto znacky vw ) ktory za svoje peniaze chce len ferovu a serioznu ponuku..... ale ktovie... ak to takto pojde dalej tak nevylucujem ze povedzme nejake MG ci dongfeng o par rokov aj vyskusam... avsak viem ze dalsi vw to uz s najvacsou pravdepodobnostou nebude....
Radovan Pastucha
@Lempl Klaun
No bodejť, kdo jinej než ty, lemplfašounku, by měl zrovna pod článkem o elektru rozjet svůj tradiční, tapetama nacpaný shitstorm.
psel
@xxc zle skončí ti zákazníci co si to koupí a pokazí se jim to.
Všichni vaří ze stejné vody, když se podíváš tak se snaží o něco v baterkách SAIC už rok tvrdí že má solid state a 1000km dojezd a nikdo tu baterku neviděl. Teď maj zase semi solid a pro jistotu maj 20 minut u ostatních baterek ale ne 10…80 ale 30..80%. Komedie
Jediné co řeší jsou baterky, pohon a jeho spotřebu moc ne protože CLTC a v těch zácpách to moc nežere.
Zato MB, BMW řeší pohon a jeho spotřebu jako prio a co vypadne nového z VW uvidíme až na IAA …
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Renoo

Zatím naštěstí ne. Ale trend kam EU směřuje je bohužel jasný.
Avatar - idam.i
idam.i
@3_diamanty váźne,čo sa stalo?
Vrátiš sa japoncom?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Miorolo

Přesně tak. Tohle je ta Nokia, o které místní hujeři tak básní. EU BEV automotive je právě tou Nokií 😁
Miorolo
@traveldrive Tak se podívej, co a v jakém tempu leze z těch čínských fabrik. A teď si to porovnej s tím, co leze z naší MB fabriky. Zatím velký boom nenastal, ale nebude to trvat dlouho a těch čínských značek bude kupovat čím dál, tim víc lidí. A pak se posereme všichni. Jak dopadl trh s evropskými mobilními telefony?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@psel
Vždyť ani nedává smysl co jsi napsal.
maca02
@3_diamanty
No jestli sis koupil moderní VW tak to se ani nedivím. Pokud chceš auto, nedoporučuju koukat za rok 2020, odkdy to tak nějak šlo z kopce, nebo ještě malinko starší. Poslední výtvory automobilek jsou doslova příšerný. Na zcestí se dala už i Mazda, BMW je na sestupové trajektorii už dávno.
Avatar - xxc
xxc
@psel A VW koľko ostane za auto, keď človek kúpi auto, nakoniec im to 3x donesie do servisu, raz menia tepelné čerpadlo, potom ptc, potom zase servis. U druhého to podobné. Keď má na aute byd 12 500 CZK, tak to musia mať naplánované tak, že sa to nebude kaziť, lebo zle skončia 🙂
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@psel

Opět úplně mimo.
Ten FL neni tak rychle. Jen se do EU dostala Omoda tak pozdě a pomalu, že v Číně už je FL 🤣🤣🤣
Lempl Klaun
@Radovan Pastucha Nene, romák tě dostal! 🤡 Drž sa!
Radovan Pastucha
@Lempl Klaun
Mluv česky, jde ti to fakt líp.Cikán tě dostal. 🤡
Lempl Klaun
@Radovan Pastucha Najlepšie je, keď kačka zásah sama nahlási. Vďaka a drž sa, Raďo! 🤡
Radovan Pastucha
@Lempl Klaun
Nejlepší je, když kachna zásah sama nahlásí. Díky Petře! 🤡