Novinky
psel
7
@traveldrive to víš, má radost z toho, že má doma starou komodu a najednou je to stařešina. Navíc v pondělí bude další facelift a to se vyplatí 😁.
Přejít do diskuze
@rohYpnol nejsi ty náhodou čínskej bot když nezvládáš psaný text v češtině?
To by ledacos vysvětlovalo.
To by ledacos vysvětlovalo.
@Arese No bodejť, kdo jinej než ty, elektrofašounku, by měl zrovna pod článkem o elektru rozjet svůj tradiční, vulgaritama nacpaný shitstorm.
Každý? Mně je tedy nějaký čínský křáp s. i. di.o tským jménem úplně u pr--le! 😃 A určitě je nás takových v Česku drtivá většina! 👍
@traveldrive
z tej Číny sa posere především EU a lidi co si naivně myslí, že Evropa je pupek světa. Ne já. Já to beru jako (bohužel) nejspíše nevyhnutelné zlo a nutnost.
z tej Číny sa posere především EU a lidi co si naivně myslí, že Evropa je pupek světa. Ne já. Já to beru jako (bohužel) nejspíše nevyhnutelné zlo a nutnost.
To je ten problém. Čínské automobilky se učí řádově rychleji a napravují chyby o dva řády rychleji než evropské značky. Je to stejné jako kdyby jste se z okna honeckeru dívali na kolem projíždějící maglev.
@Miorolo hele to, že něco leze z fabriky v Číně, je klidně možný, ale udělat po 3 měsících facelift je akorát na naštvání těch chudáků, co si to koupili před ním, protože jejich auto už je jaksi minulý ročník.
Kdyby si to pořádně otestovali a netlačili na pilu s tou první verzí, nemuseli by tak rychle dělat facelift a mohli vyjít rovnou s novým.
A co se týče čínských aut, tak je otázkou kolik jich za tyhle ceny vydrží ta auta prodávat a jak dlouho. Největší trh mají v Číně a tam se masí naprosto šíleným způsobem a výsledek uvidíme brzy v jejich finančních výkazech.
Pokud si někdo myslí, že s autem za 250.000 udělá díru do světa, tak kdyby na tom měli marži jako dosud tak jim zbyde třeba v BYD 12.5 tis Kč na auto. U toho se jim nezaplatí ani ty investice do výroby a vývoje co na to museli dát.
Pokud se jim to rozjetí prodeje desítek milionů kusů po světe nepovede rychle tak jim dojdou prachy, BYD třeba platí dodavatelům skoro 300 dní po převzetí dodávek. Pokud jim to dodavatelé akceptují a počet prodaných aut roste 100% ročně tak to jde, ale jak se růst zastaví, padne to jak domeček z karet (pokud KP číny do toho nenaleje další peníze).
Jo a na Bolku, počkej na září / říjen letošniho roku a pak komentuj.
A ještě EDIT: Neskákej na technické údaje činských výrobců, je to jen marketing.
Kdyby si to pořádně otestovali a netlačili na pilu s tou první verzí, nemuseli by tak rychle dělat facelift a mohli vyjít rovnou s novým.
A co se týče čínských aut, tak je otázkou kolik jich za tyhle ceny vydrží ta auta prodávat a jak dlouho. Největší trh mají v Číně a tam se masí naprosto šíleným způsobem a výsledek uvidíme brzy v jejich finančních výkazech.
Pokud si někdo myslí, že s autem za 250.000 udělá díru do světa, tak kdyby na tom měli marži jako dosud tak jim zbyde třeba v BYD 12.5 tis Kč na auto. U toho se jim nezaplatí ani ty investice do výroby a vývoje co na to museli dát.
Pokud se jim to rozjetí prodeje desítek milionů kusů po světe nepovede rychle tak jim dojdou prachy, BYD třeba platí dodavatelům skoro 300 dní po převzetí dodávek. Pokud jim to dodavatelé akceptují a počet prodaných aut roste 100% ročně tak to jde, ale jak se růst zastaví, padne to jak domeček z karet (pokud KP číny do toho nenaleje další peníze).
Jo a na Bolku, počkej na září / říjen letošniho roku a pak komentuj.
A ještě EDIT: Neskákej na technické údaje činských výrobců, je to jen marketing.
Keby takto vyzeral nejaky lexus alebo vlastne cokolvek ine mimo cinu tak by to kazdy bral ako paradu... neuveritelne ako rychlo dokazu cinske znacky ( nie vsetky zase samozrejme ) napredovat ... o takomto suv sa povedzme nejakemu fiatu moze len snivat ... take su fakty no jo... kym eu znacky akoby padali dole tak cinske idu raketovo hore... miestami zacinam mat pocit ze niektore eu znacky uz dokonca su v tomto meritku pod tymi cinskymi... a to tato dekada je este len v polovici.... to este bude mela panecku .... a nie nie...nie som fanda ciny... len bezny realny zakaznik a spotrebitel ( vlastnim auto znacky vw ) ktory za svoje peniaze chce len ferovu a serioznu ponuku..... ale ktovie... ak to takto pojde dalej tak nevylucujem ze povedzme nejake MG ci dongfeng o par rokov aj vyskusam... avsak viem ze dalsi vw to uz s najvacsou pravdepodobnostou nebude....
@Radovan Pastucha Pastucha opět trpí jazykovou amnézií, a to bez lékařského potvrzení. 🤡
www.auto.cz/diskuse/97717/1#…
www.auto.cz/diskuse/97717/1#…
@Lempl Klaun
No bodejť, kdo jinej než ty, lemplfašounku, by měl zrovna pod článkem o elektru rozjet svůj tradiční, tapetama nacpaný shitstorm.
No bodejť, kdo jinej než ty, lemplfašounku, by měl zrovna pod článkem o elektru rozjet svůj tradiční, tapetama nacpaný shitstorm.
@Miorolo
Přesně tak. Tohle je ta Nokia, o které místní hujeři tak básní. EU BEV automotive je právě tou Nokií 😁
Přesně tak. Tohle je ta Nokia, o které místní hujeři tak básní. EU BEV automotive je právě tou Nokií 😁
@traveldrive Tak se podívej, co a v jakém tempu leze z těch čínských fabrik. A teď si to porovnej s tím, co leze z naší MB fabriky. Zatím velký boom nenastal, ale nebude to trvat dlouho a těch čínských značek bude kupovat čím dál, tim víc lidí. A pak se posereme všichni. Jak dopadl trh s evropskými mobilními telefony?