Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Elektrický Renault 5 v testu Martina Vaculíka. Je pouze krásný, nebo i dobrý?

21 komentářů

Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Renault 5 E-Tech 👍👍👍👍⭐️
Martin Vaculík .….👍👍👍👍👍
Marybel
Tahle vysoká škatule s nasílu retro designem teda v mých očích hezká není, pardon...
Mr.Murphy
Paradni auto, za me neskutecne designove povedene. Musel jsem se smat ze pan Vaculik testuje rizeni a hodnoti napravy jak kdyby to byla M3. Inu technik, nemuze si pomoci 😉

Samozrejme je to male auticko do mesta, v tomhle rodina na dovolenou nepojede.

Cenu tezko hodnotit, je otazka jake davaji dealeri slevy, co se da dojednat atd.... (ja jsem chtel sveho casu Niro EV v holobytu a na lepsi a silnejsi verzi s delsim dojezdem mi dali takovou slevu, ze jsem nastesti holobyt nekoupil)

Kazdopadne takove auto do mesta je sen, denni ticho a komfort, to chces 😉

Pochopte ze ve Francii se auta pouzivaji jinak nez u nas, obrovske aglomerace s hustym provozem, tam spousta aut z mesta nikdy nevyjede. Tam takovy EV dava velky smysl.
Avantime
@rohYpnol Presne tak, ako ty.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Tvl. Nejhezčí auto současnosti. No, tak to chce asi slušnou dávku drog, nebo přehřátí organismu zavřením se do vypnutého auta na přímém slunci.
vencelín
Renault 5.....co k němu říci?

Tak za mne bzucak proč ne, za předpokladu že v nabídce bude i klasická 1,4 či 1,6. Ať si každý vybere to co mu lépe vyhovuje.

Vzhled je celkem svěží(v té žluté vypadá k světu) . Výhrady mam k těm slzam v rozích předních světel. Ty mne tam nějak nepasuji.
vencelín
@kari.laz
Pokud to bude pouze bzucak, tak takové prodeje jaké měla původní 5 tohle nedosáhne. Ta nemoznost vyberu motorizaci je velká chyba.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@vencelín
Ano, je to dobré auto pro dva do města za 250.000,- ... Aha, moment, ono je pro 4? A kde ma kufr?!? Aha, moment, ono stoji víc jak oktávka?!? 🤣🤣🤣
Jon Bon Novy
Najkrajsie auto sucasnosti?
No mozno aj ano. Alebo skor "najkrajsi elektromobil".
Je to dost subjektivny pocit. Ale ako fanusik povodnej R5, R5 Alpine a samozrejme R5 Turbo som velmi rad, ze sa duch povodnej R5 vracia do predaja.
Dizajnovy skvost.
Avsak v tomto cisto elektrickom prevedeni a za tuto cenu nepredpokladam dlhorocnu vyrobu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@vencelín

A pořád jen mainstream 😬
vencelín
@rohYpnol
Souhlasím s tím že za 800 je to dost drahá, hračka 😊.
Avatar - kari.laz
kari.laz
@ericn Na živo se mi opravdu líbí. Kola, nechť si každý nakonfuguruje del libosti. Ale není tam na výběr motor, což hodně lidí odradí. Prodeje by byly troufám si říct násobné.
ericn
@kari.laz souhlas a nemuselo by mít ta obrovská 20” kola, stačili by i 17-18”, dost by klesla i cena a vzrostli prodeje. Jinak design je za mě docela fajn 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@kari.laz

Až moc. Proto to bylo potřeba doyebat baterkou 🤣😉
Avatar - kari.laz
kari.laz
S 1,33 TCe by to bylo skvělé auto
vencelín
@rohYpnol
U městského auta se dá bzucak nějak tolerovat. A 5 stále může být pouze městským vozem.
Každopádně by bylo vhodné mít v nabídce i klasický motor 1,4 či 1,6.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Je krásný.
Je dobrý.
Ale je na nic.
Avatar - praptak
praptak
@Mr.Murphy Myslím, že většina lidí u nás nepochopí , jak se ve Francii používají automobily, kde v tom mají dlouholetou tradici. Často tam nepoznáte, kdy už jste opustil obec, prostě pokračuje další. 😉
Avatar - praptak
praptak
@kari.laz Jako, že s nepřímovstřikovým 1.0 TCe by to nebylo dobré malé auto? PS. Původní R5 dobře pamatuji. Ale samozřejmě rád vzpomínám na klasické atmosférické 1.4 a 1.6 od Renaultu.
Avatar - praptak
praptak
@rohYpnol Tak tzv. prémie je i dnes výše. Jen je to všeobecně dost peněz.
Tomáš Hora
Příspěvek podléhá schvalování.