Elektromobilita
Ano, takhle se dělá ta "parita"... Spalovaci vozy zdražují kvůli zelenorudé ideologii a z jejich zisků se plati vývoj BEV, který nenesou zákazníci co nakupují BEV...
Prostě debilita dle EU na kvadrát.
Prostě debilita dle EU na kvadrát.
@rohYpnol
Jasne a proto je tu dnes test VW s 1,5 za cenu o které bys dříve sníval.
Auto jsou realne levnější nez drive ty ale zase rozjizdis svou hru na nenavist.
Jasne a proto je tu dnes test VW s 1,5 za cenu o které bys dříve sníval.
Auto jsou realne levnější nez drive ty ale zase rozjizdis svou hru na nenavist.
Takto si teda roky vyhlasovanu paritu cien asi nikto nepredstavoval. Kazdy tajne dufal o presnom opaku.
Ale nas vsetkych oklamali ...
Ale nas vsetkych oklamali ...
@Jon Bon Novy
Velmi si cením Vaší ochoty zapojit se do diskuse. Přesto si dovoluji poznamenat, že jazyk Vašeho textu mi není vlastní. Snad byste mohl uvažovat o jeho převedení do češtiny, aby Vaše myšlenky zazářily v plné kráse.
Velmi si cením Vaší ochoty zapojit se do diskuse. Přesto si dovoluji poznamenat, že jazyk Vašeho textu mi není vlastní. Snad byste mohl uvažovat o jeho převedení do češtiny, aby Vaše myšlenky zazářily v plné kráse.
@Ja Prvni a Posledni Keď si blbec a nerozumieš, tak nečítaj. Nikto ťa nenúti. Prípadne použi prekladač Google. To snáď zvládne aj pochybná existencia tvojho rangu.
@Jon Bon Novy Nevím v co jsi doufal ty ale to že BEV jsou lacinější na výrobu než ICE se tu diskutuje dávno, jedíné co tomu zatím bránilo jsou ceny baterek, a to že se dodnes nepoužívá všude CTP a laciná chemie LFP.
Prostě spalováky jsou na výrobu po naškálování výroby baterek dražší.
Prostě spalováky jsou na výrobu po naškálování výroby baterek dražší.
@psel
Maly spalovak sa dal pred par rokmi zohnat novy pod 9.000 eur.
Tak sme mali ocakavania aj od malych BEV v podobnej cene.
Vsetci vraveli o parite a znizeni cien, po nabehu velkoseriovej vyroby.
O zvysovani cien spalovakov sa bali prehovorit.
Maly spalovak sa dal pred par rokmi zohnat novy pod 9.000 eur.
Tak sme mali ocakavania aj od malych BEV v podobnej cene.
Vsetci vraveli o parite a znizeni cien, po nabehu velkoseriovej vyroby.
O zvysovani cien spalovakov sa bali prehovorit.
Ja uz na VW nemam a i kdybych mel, tak bych ty nehorazne prachy za to nedal. Zustavam u sve 16 let stare sunky. Klidne si ten VW zdrazte. Co na to firemni klientela, nevim. Pokud vim, taky uz kupuji mirne jete nebo predvadeci vozy.
@Frfla Tak o takové firmě jsem tedy neslyšel. Nevím, proč by měly kupovat ojetá auta, když na nová do výroby dostanou 25 % fleetovou slevu. Ale vlastně jo, v době COVIDu to tak bylo, to bylo aut málo a vím, že některé firmy vzaly i předváděčku za cenu nového, protože na nové se čekalo rok, ale to už je naštěstí historie.
@Frfla hele přesto mají přes 25% trhu v EU, a tam se dostali z nějakých 15% v devadesátkách. Očividně se jim jako jedné z mála firem daří a obešli se i bez objednávky od tebe.
Bohužel tímto si VW stejně nepolepší, akorát si odradí pár kupců...
Ale bohužel firmy jsou za to schopny stejně utrácet, takže.
A to ještě nemaj LFP, to přijde až teď, takže chápu, že se pak zvedne i marže. A to dokonce bude i jejich vlastní marže na výrobě článků a nebudou jí platit dodavatelům LG a CATL, SK...