Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Automobilový průmysl v Británii míří do zkázy. Už je na půlce produkce Česka

4 komentáře

Prezivkynetreba
Čoskoro aj u nás. Green deal + šialené nápady Eurokomisie sa o to postarajú.
Akurát dnes som čítal článok, že chcú zaviesť STK každý rok pre autá nad 10 rokov a cena STK vraj môže stáť ešte viac pretože budú vyžadovať ďalšie veci na kontrolu. Keď necháte bláznom aby riadili blázinec tak to takto dopadne.
homernaj
@Prezivkynetreba A čo s tým má EU?
Staré autá by mali postupne zmiznúť z ciest. Najspravodlivejším kritériom by mal byť ich vek, pretože prevádzka starých a zanedbaných vrakov popri moderných autách s Euro 6 je neprípustná. Po meste jazdím s uzavretými okruhom práve kvôli nim.
Tycoon
@homernaj

Proč věk? Neměl by být hlavním kritériem technický stav auta?

Měl jsem starší auto r.v. 2005 s motorem vyráběným v Mexiku primárně pro emisně náročný americký trh. Mělo dva třícestné katalyzátory a systém sekundárního vzduchu. V EU, ačkoliv povinná tehdy byla Euro 3, byl s předstihem homologován pro budoucí Euro 4, kterou splnil s prstem v nose. Pak jsem si koupil nové auto, kde už byl motor vyráběný v Evropě optimalizovaný pro trh EU. Měl už jen jeden katalyzátor a systém sekundárního vzduchu neměl. Ale na Euro 6, které se od Euro 4 víceméně nelišila, to stačilo.

BTW EU s tím má společného to, že svou politikou drtí evropské automobilky. Ty pak prodávají méně aut, výroba se přesouvá do Maroka, Turecka nebo Číny a evropský vozový park stárne.
Avatar - jersey.se
jersey.se
A bude jen hůř. Británie je s EV papežštější než EU, ze který zdrhla.