Novinky
A bude jen hůř. Británie je s EV papežštější než EU, ze který zdrhla.
U nás se vyrobí 2x tolik aut, co se vyrobí v Anglii. Anglická ekonomika je cca 15krát větší než je ta česká. V ČR se automotive podílí asi na 10 % celkového HDP, v VB to je cca 1,5 %. Co se stane, když půjde výroba aut v ČR do kytek...?
@Renoo
To se od řvounu o spatne EU nedozvíme.
Cina se rozhodla opanovat svet automotiv a jedu brutalni smrst se státní podporou.
Tady se krici, ze musime dal vyrabet “parní lokomotivy” protoze to 100 let fungovalo.
To se od řvounu o spatne EU nedozvíme.
Cina se rozhodla opanovat svet automotiv a jedu brutalni smrst se státní podporou.
Tady se krici, ze musime dal vyrabet “parní lokomotivy” protoze to 100 let fungovalo.
@Hendly Aspoň netrep nezmysly.
@Hendly
Jaké zas párovýky, proboha lidi, co to zas berete?
Moderní spalovací motory opravdu nejsou srovnatelné s parovkami. A vývoj spalovacích motoru za dobu jejich vzniku byl značný. Dále i Bzucaci maj velké nevýhody a rozhodně nejsou celosvětově spaseni.
Ideál ať se dělají odolné spalovací motory i Bzucaci vedle sebe a ať není žádná skupina protlacovani na úkor druhé.
Jaké zas párovýky, proboha lidi, co to zas berete?
Moderní spalovací motory opravdu nejsou srovnatelné s parovkami. A vývoj spalovacích motoru za dobu jejich vzniku byl značný. Dále i Bzucaci maj velké nevýhody a rozhodně nejsou celosvětově spaseni.
Ideál ať se dělají odolné spalovací motory i Bzucaci vedle sebe a ať není žádná skupina protlacovani na úkor druhé.
Akurát dnes som čítal článok, že chcú zaviesť STK každý rok pre autá nad 10 rokov a cena STK vraj môže stáť ešte viac pretože budú vyžadovať ďalšie veci na kontrolu. Keď necháte bláznom aby riadili blázinec tak to takto dopadne.
Staré autá by mali postupne zmiznúť z ciest. Najspravodlivejším kritériom by mal byť ich vek, pretože prevádzka starých a zanedbaných vrakov popri moderných autách s Euro 6 je neprípustná. Po meste jazdím s uzavretými okruhom práve kvôli nim.
Proč věk? Neměl by být hlavním kritériem technický stav auta?
Měl jsem starší auto r.v. 2005 s motorem vyráběným v Mexiku primárně pro emisně náročný americký trh. Mělo dva třícestné katalyzátory a systém sekundárního vzduchu. V EU, ačkoliv povinná tehdy byla Euro 3, byl s předstihem homologován pro budoucí Euro 4, kterou splnil s prstem v nose. Pak jsem si koupil nové auto, kde už byl motor vyráběný v Evropě optimalizovaný pro trh EU. Měl už jen jeden katalyzátor a systém sekundárního vzduchu neměl. Ale na Euro 6, které se od Euro 4 víceméně nelišila, to stačilo.
BTW EU s tím má společného to, že svou politikou drtí evropské automobilky. Ty pak prodávají méně aut, výroba se přesouvá do Maroka, Turecka nebo Číny a evropský vozový park stárne.
Pominu fakt, že každý den se odehrává řetěz kriminálních činů, kdy čadící chrochtadla projdou na emisích. To se tady v tom banánu neřeší. Nicméně v zahraničí to běžné není.
To jen nahrává do karet elektrofanatikům.
Co a jak je ekologické,to je zavádějící. Komín fabriky škodí jinak, než výfuk staré herky na ulici.
Teda aj keby sme zrovna všetky spaľováky nahradili EV, tak veľmi teroreticky ušetríme 10% na emisiách. Čo mi príde ako nevhodný pomer cena/výkon.
No, ty pevně částice v moderním motoru mohou být větším prusvihem než ty u starších motoru. Víte proč? Je to všeobecně stoupajícími vstřikovacíimi tlaky, čímž se dociluje menších kapuce paliva. No a čím menší kapičky tím menší pevně částice. Ty větší tělo dokázalo snaze zachytit a poradit si s nima.
Správne! Najlepšie by bolo aby to bol vek. Ideálne rok a dosť! Každý rok si kúpiť nové auto a ešte by to malo byť aj povinné!
Tí ľudia čo jazdia na tých vrakoch na nich nejazdia pretože sa im to páči skúste porozmýšľať prečo asi jazdia na tom na čom jazdia....
Starý automaticky neznamená, zanedbány a už vůbec ne vrak!
Leckdy je starší auto v lepším stavu než kdejaké novější.
Zatim napdy EU hlavne chrani mistni znacky pred východní konkurenci.
Tak zrovna ze Slovenska bych o rizeni statu moc nepsal…
Nejake nove myšlenkové konstrukce jak si obhajit skutecnost, že Slovensko ma aktualne vladu proruskych zradcu?
Nedovolil by som si tvrdiť, že máme Proruskú vládu. To sú len žvásty propagandy. Naša vláda nie je žiadny zázrak ale nie sme jediný a alternatíva k nej je skaza pre Slovensko. Aj keď nie som volič našej vlády alternatívu tu nevidím. Bohužiaľ.
Nuž ale to nič nemení na fakte čo som napísal. Green deal ktorý nemá na svedomí naša vláda ale komisia zničí priemysel a životnú úroveň v Eú. Už to pomaly začína.
Ja si zo klidne dovolim tvrdit. Kroky soucasne vlady Slovenska jsou jednoznačně proruske a zaroven potlačuji svobodu na Slovensku.
To ze v jednom prispevku dokazes obhajovat vladu Fica a zaroven kritizovat EU za snahu se zbavit zavislosti na ruskem fosilu jebkladicke spojeni.
Ano, ještě tatari (Maďaři) si s Vámi notuji. Bilerusaky, KLDR, činu atd nezminuji, to už je tradice. A tyhle země dle mého soudu nejsou zrovna vhodné k následovani.