Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Automobilový průmysl v Británii míří do zkázy. Už je na půlce produkce Česka

5 komentářů

homernaj
@Prezivkynetreba A čo s tým má EU?
Staré autá by mali postupne zmiznúť z ciest. Najspravodlivejším kritériom by mal byť ich vek, pretože prevádzka starých a zanedbaných vrakov popri moderných autách s Euro 6 je neprípustná. Po meste jazdím s uzavretými okruhom práve kvôli nim.
Avatar - jersey.se
jersey.se
A bude jen hůř. Británie je s EV papežštější než EU, ze který zdrhla.
Prezivkynetreba
Čoskoro aj u nás. Green deal + šialené nápady Eurokomisie sa o to postarajú.
Akurát dnes som čítal článok, že chcú zaviesť STK každý rok pre autá nad 10 rokov a cena STK vraj môže stáť ešte viac pretože budú vyžadovať ďalšie veci na kontrolu. Keď necháte bláznom aby riadili blázinec tak to takto dopadne.
Tycoon
@homernaj

Proč věk? Neměl by být hlavním kritériem technický stav auta?

Měl jsem starší auto r.v. 2005 s motorem vyráběným v Mexiku primárně pro emisně náročný americký trh. Mělo dva třícestné katalyzátory a systém sekundárního vzduchu. V EU, ačkoliv povinná tehdy byla Euro 3, byl s předstihem homologován pro budoucí Euro 4, kterou splnil s prstem v nose. Pak jsem si koupil nové auto, kde už byl motor vyráběný v Evropě optimalizovaný pro trh EU. Měl už jen jeden katalyzátor a systém sekundárního vzduchu neměl. Ale na Euro 6, které se od Euro 4 víceméně nelišila, to stačilo.

BTW EU s tím má společného to, že svou politikou drtí evropské automobilky. Ty pak prodávají méně aut, výroba se přesouvá do Maroka, Turecka nebo Číny a evropský vozový park stárne.
Prezivkynetreba
@homernaj
Správne! Najlepšie by bolo aby to bol vek. Ideálne rok a dosť! Každý rok si kúpiť nové auto a ešte by to malo byť aj povinné!

Tí ľudia čo jazdia na tých vrakoch na nich nejazdia pretože sa im to páči skúste porozmýšľať prečo asi jazdia na tom na čom jazdia....