Novinky
A shodlo se těch 94% třeba jak naložit kola aby se s tím dalo uhánět zmíněných dvěstěpadesát ?
@Othello Z vlastnych dialnicnych zazitkov z roznych krajin eu usudzujem, ze rychlostne limity s nalozenymi kolami nikoho nezaujimaju. Zazil som, ako na dialnici pred nami upadol zo strechy bike a rozmlatil auto vo vedlajsom pruhu
@Othello na kole jezdej socky. Prip. kdo ma tri mega na auto, tak si je tam pujci a nebude se s nima jako Lojza tahat.
@Th0r
Kdo má tři mega na auto, obvykle jezdí na kolech jaké nikdo nepůjčuje a na krámy z půjčovny by nesed. To jsi opravdu nevěděl?
Kdo má tři mega na auto, obvykle jezdí na kolech jaké nikdo nepůjčuje a na krámy z půjčovny by nesed. To jsi opravdu nevěděl?
@Othello Dovnitř.
@praptak
a lidi pojedou druhým autem ?
a lidi pojedou druhým autem ?
@Othello Na stojan das 3 kola, demontujes predne kolesa a sedla a traja ludia s batozinou sa odvezu v pohode. Odskusane kombi golf 7, oktavka 4, superb 3, passat, kodiak
@ptr078 Potrebujem 4.
@ptr078
To než všechno uděláš a pak zase namontuješ zpět ztratíš tolik času že ti to ani těch 250 km/h nikdy nenahradí. Navíc auto tím degraduješ na třímístné
To než všechno uděláš a pak zase namontuješ zpět ztratíš tolik času že ti to ani těch 250 km/h nikdy nenahradí. Navíc auto tím degraduješ na třímístné
@Othello Nosim tak biky uz cez 15 rokov, zlozenie predneho kolesa, sedla, upnutie do stoja nu, koleso do puzdra trva asi do dvoch minut. Je to riesenie do 3ch ludi, ma to svoje limity.
@ptr078
asi máš jednodušší kola, já by ty dvě minuty asi sundával jen samotné přední kolo a třeba teleskopickou sedlovku s bowdenem bych nechtěl vytahovat vůbec. No třeba si koupím elektrickou ...
asi máš jednodušší kola, já by ty dvě minuty asi sundával jen samotné přední kolo a třeba teleskopickou sedlovku s bowdenem bych nechtěl vytahovat vůbec. No třeba si koupím elektrickou ...
@Othello V poslednej dobe jazdim uz len cestaky s prehadzovackami na elektrike, tam to skladanie a udrzba je naozaj pohoda, bike rozlozis na srubky do 10 minut. Ziadne nastavovanie prehadzovaciek. Maval som fulku cannondale scalpel a ta udrzba kolo toho ma zabijala, cim som starsi tym som lenivejsi a udrzba cestaku v porovnani s horskym je casovo neporovnatelna.
@ptr078
pak rozumím. Cesťák je jednoduchý ale já se jim vyhýbám obloukem, jezdím především terén, mezi auta jen v krajní nouzi
pak rozumím. Cesťák je jednoduchý ale já se jim vyhýbám obloukem, jezdím především terén, mezi auta jen v krajní nouzi
@Othello To samozrejme suhlas, posledne roky jazdim triedu endurance, obujes to v dnesnej dobe v pohode na plaste 32, 34. Komfort je fajn a bol by si prekvapeny ake rozbite cesty to komfortne zvladne. Je iba na tebe, ako si chces poskriabat karbonove kolesa. A ako vravis, na cestak musis mat samozrejme cestu bez aut. Ak budes mat moznost, farmarske cesty na pobrezi walesu, lake district mimo sezony alebo highlands v skotsku. Zima, casto veterno ale parada
@Othello Jezdit na dovolenou 250kou nesmysl. Takovou rychlostí se řítí, když někam pracovně pospíchá nebo ho prostě baví rychlá jízda, ale moc se to neslučuje na dovolenou, kam si člověk jde vyklidnit a odpočinout. Ano, jsou lidé, kteří i na dovolenou se řítí jako šílení, ale to už je diagnóza.
Jinak na jízdu s koly je nejlepší SUV + kola na tažné. Hlavně kvůli aerodynamice a stabilitě. A taky kvůli zadnímu nájezdovému úhlu. Empiricky ověřeno. Nasazení nosiče + kol, cca 5 minut.
Někteří radí kola uvnitř, ehm, no hodně štěstí do kombíka nacpat bagáž, děti, rozmontovaná kola.... slušnej tetris.
Jinak na jízdu s koly je nejlepší SUV + kola na tažné. Hlavně kvůli aerodynamice a stabilitě. A taky kvůli zadnímu nájezdovému úhlu. Empiricky ověřeno. Nasazení nosiče + kol, cca 5 minut.
Někteří radí kola uvnitř, ehm, no hodně štěstí do kombíka nacpat bagáž, děti, rozmontovaná kola.... slušnej tetris.
@johny555
Tak já reagoval na ty v článku opěvované dynamické parametry, které taky považuju za zcela zbytečné.
Jinak co se týká tvého doporučení SUV + kola na tažné, nerozumím co na tom vidíš tak pozitivního. Prší na ně, špiní se, nejsou chráněné před zloději. Žádná výhoda mě nenapadá, samozřejmě základ je vybrat si odpovídající auto aby se vešly dovnitř bez jakékoliv demontáže a necpat je do kombíku. Empiricky ověřeno
Tak já reagoval na ty v článku opěvované dynamické parametry, které taky považuju za zcela zbytečné.
Jinak co se týká tvého doporučení SUV + kola na tažné, nerozumím co na tom vidíš tak pozitivního. Prší na ně, špiní se, nejsou chráněné před zloději. Žádná výhoda mě nenapadá, samozřejmě základ je vybrat si odpovídající auto aby se vešly dovnitř bez jakékoliv demontáže a necpat je do kombíku. Empiricky ověřeno
Anketa v bezvýznamné zemi, kde počet obyvatel je stejný jak jedna větší světová metropole a kde je průměrné stáří vozového parku 16 let.
TubeYouazzy
Příspěvek podléhá schvalování.
sta
Příspěvek podléhá schvalování.
Vaculda toho občas nakeca 😊.
Ten ionic 5 to byla ta 3 tunova potvora jak ji chválil a ze ty tuny vůbec nevadí?
Říci na plnou hubu že je je to těžkopadna obluda nemuze neb by dostal padaka, tak holt ty tuny adoruje. Nic jiného mu nezbývá.
Marně přemýšlím, čím se trápí rodina cestující na dovolenou v MB- E s dieslem oproti MB - E v benzínu.
Zastavujou míň na čuràní