Novinky
Na Audi celkem děs a to jak zvenčí, tak uvnitř. Na první pohled vše z laciného plastu a s minimem ovládacích prvků, ale asi to tak v Číně chtějí 😉 Ještě, že to tam i zůstane, to by bylo rozčarovaných zákazníků. Nejvíc asi z dojezdu, i v Číně chce být evidentně zákazník klamán...
@ericn souhlas pro Čínu vyráběné v Číně. Zezadu je teda hnus velebnosti…
Nádhera. Technologie super. A když to konečně za něco stojí tak si to co? Nechaj v Číně! To by mě zajímalo, jestli to maj od Číňanů zakázané vozit to do Evropy nebo se obávají, že by to neprodali? Nevěřím.
@skejpa co za technologie tam vidíš co Audi v Evropě nemá a co jsou gamechanger? Tipuji že mají stejný marketingový přístup k datům a číslům jako jejich čínská konkurence a tak pouští 600A do 800V nabíječek aby mohli jít na 480kW…
Ja bych si dal pivko, nohy nahoru a počkal až to někde někdo otestuje. A gratuluji k AUDI dobrý nápad jak to oddělit od značky a udělat vlastní fake pro činu.
Ja bych si dal pivko, nohy nahoru a počkal až to někde někdo otestuje. A gratuluji k AUDI dobrý nápad jak to oddělit od značky a udělat vlastní fake pro činu.
@psel Inu pokud tam dokázou dát až 500kW, tak to logicky na 800V platformě musí být přes 600A. Ale to není nic špatného. Ty baterie jsou na to stavěné. A vzhledem k tomu, že to je skoro dvojnásobek, než co Audi nabízí v Evropě (a to jen u pár modelů), tak to je celkem gamechanger za mě.
@skejpa 500kW fakt přeceňuješ, kdybys 100kW baterku cpal 10.80% plnou palbou měl bys tech 70kWh nacpaných 8.4 minuty. 400kW nabíjením to je o 2 minuty pomaleji. To je gamechanger?
Navíc tohle žádná baterka nevydrží, takže závisí na tom, jak dlouho tam těch 500 nebo 400kW uvidíš. Ve finále to bude pod minutu rozdílu v čase a to mi jako gamechanger fakt nepřipadá.
EDIT: Tak 500kW jde jen v Číně protože tam pouštěj přes 600A z 800V nabíječek. Zeekr se tam chlubí 480kW, V Evropě ale to samé auto jen 380kW. Takže tvůj gamechanger se rozplynul po cestě z Pekingu do Evropy.
Navíc tohle žádná baterka nevydrží, takže závisí na tom, jak dlouho tam těch 500 nebo 400kW uvidíš. Ve finále to bude pod minutu rozdílu v čase a to mi jako gamechanger fakt nepřipadá.
EDIT: Tak 500kW jde jen v Číně protože tam pouštěj přes 600A z 800V nabíječek. Zeekr se tam chlubí 480kW, V Evropě ale to samé auto jen 380kW. Takže tvůj gamechanger se rozplynul po cestě z Pekingu do Evropy.
Taky cinsky ADIBAS 4-pasikovy.
Mohli to nazvat aspon AUDY.
Aby sa im to v Exceli nemylilo s ozajstnym Audi.
Ved pokial by im software nerozpoznaval velke a male pismena, ani nezrataju spravne, kolko ktorych predali.....
Mohli to nazvat aspon AUDY.
Aby sa im to v Exceli nemylilo s ozajstnym Audi.
Ved pokial by im software nerozpoznaval velke a male pismena, ani nezrataju spravne, kolko ktorych predali.....
BRAVWO AUDI 👏
Vážím si Tě, příteli, ale víš, jak se říká: sto lidí, sto chutí.
A jsem přesvědčen, že kdyby měl Dieter Rams navrhnout Audi roku 2025, nebylo by od tohoto vzhledu daleko.
Strašný? Nesouhlasím, je to hnusný jako prd*el..
Cikáne, proti gustu žádný disputat, když se Vám to líbí proč ne.
Já bych ten vzhled tedy do nebes vůbec nevynasel, za mne to moc hezké a elegantní není.