Sice jiná auta, ale v podstatě poloviční čísla oproti roku 2005 v Evropě a téměř shodná čísla ve stejném rozpětí v Americe v nahé realitě ukazují dopady regulací EU. S lítostí myslímě na země v jejichž čele stojí diktátor oficiálně a zatím máme vlastního despotu. Vozový park nám stárne a stále častěji potkávám střepy, co na silnici už nemají co dělat. Jenže nabídka kvalitních ojetin se tenčí a tenčí a ojetiny jsou dražší a dražší. To je Green Deal v přímém přenosu. Pokud chceme Green Deal pro všechny, musí na to všichni mít. Jestli bychom se neměli probrat z letargie. Já vím, že už je pozdě, ale alespoň dokud to není úplně v ...mezi půlkami.
ptr078
1
@JirkaII Najpredavanejsie boli vzdy male auta a tie teraz stoja dvakrat tolko a v ev verzi 3krat
Ondřej Šámal
6
@JirkaII Ta poloviční čísla jsem vysvětlovat v článku. Jde o to, že nabídka modelů je dnes výrazně vyšší, zájem se tudíž rozlévá mezi více aut.
A co se týče stárnutí vozového parku, tak ano, stárne. To je však pouze známka bohatnutí společnosti, protože i relativně "chudý" člověk si dnes může dovolit minimálně jeden vůz. A jelikož nemá příliš peněz, zkrátka sáhne po 20letém autě. Kdyby tady to bohatství nebylo, bude muset využívat hromadnou dopravu.
Na druhou stranu jedna věc je stáří vozového parku na papíře, druhá pak reálný stav v provozu. Díky vysokému podílu firemních registrací (okolo 75 procent) jsou auta na silnicích podobně stará jako v Německu. Ty staré "vraky" většinou vyjíždějí výjimečně.
A co se týče stárnutí vozového parku, tak ano, stárne. To je však pouze známka bohatnutí společnosti, protože i relativně "chudý" člověk si dnes může dovolit minimálně jeden vůz. A jelikož nemá příliš peněz, zkrátka sáhne po 20letém autě. Kdyby tady to bohatství nebylo, bude muset využívat hromadnou dopravu.
Na druhou stranu jedna věc je stáří vozového parku na papíře, druhá pak reálný stav v provozu. Díky vysokému podílu firemních registrací (okolo 75 procent) jsou auta na silnicích podobně stará jako v Německu. Ty staré "vraky" většinou vyjíždějí výjimečně.